Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 12:19
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
Helaas ik kan niet mee de 17e...
Dus dan kan er iemand anders mee i.p.v mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 15:32
Onderwerp: Doop door onderdompeling
|
|
|
:) Dank je wel Pieter. Ik heb trouwens het verlangen om gedoopt te worden, niet om een ijsblokje te worden! haha. dus dat duurt nog wel even. Heb begrepen van horen zeggen dat zoiets ook niet in een paar weken is geregeld. Omdat ik door onderdompeling gedoopt wil worden maar wel bij mijn eigen kerk wil blijven.Zijn er meer mensen die ideeèn of tips hebben of weten waar je dat kunt laten doen bij welke gemeente?
(een zwembad had ik bijvoorbeeld helemaal nog niet aangedacht Bert en ik zoek nog even verder naar meer info over dit onderwerp. :)
Ik wens iedereen die dit leest een goede en gezegende week toe. Greetz van Visje
Laatst aangepast door
|
VISJE847
|
op maandag 6 februari 2012, 15:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:38
Onderwerp: Doop door onderdompeling
|
|
|
Hallo allemaal,
Sinds een korte tijd weet ik dat ik gedoopt wil/ moet worden door onderdompeling. Dat gevoel is zó sterk. Dit jaar wil ik nog gedoopt worden. Alleen kan ik mij in de gemeente waar ik naartoe ga niet laten dopen door onderdompeling. Wel willen ze mij helpen zoeken naar een gemeente of plaats waar dat wel kan. Ik heb het verlangen om het allerlieftste in de buitenlucht te laten plaatsvinden. Mijn vraag aan jullie is hebben jullie suggesties, tips?
Alvast enorm bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 00:13
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
Als mijn gezondheid het toelaat ben ik van de partij. Misschien gaan er meer mensen met openbaar vervoer? Ik ben er zelf afhankelijk van dus zou het erg fijn vinden als iemand een mogelijkheid ziet om mij van het station op te halen of af te zetten?
We kunnen ook afspreken bij het station in A'foort. Mooie centrale plek. (is maar een optie ofcourse) heb er nu al zin in!
Laatst aangepast door
|
VISJE847
|
op dinsdag 10 januari 2012, 00:16
|
|
Naar boven |
|
|