ChristianMatch

Forum

Berichten van WIM743
ChristianMatch forum index » Berichten van WIM743
Auteur Bericht
WIM743 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 13:55
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

LEANNE226 schreef:
Hee das geinig,vanuit onze kerkgemeenschap wordt(door sommige dominees) hetzelfde verkondigd over Bottenbley als wat jij hier zegt.............

Dan hebben die niet goed geluisterd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM743 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 12:50
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

WILLEMIJN232 schreef:
Wat erg jullie reacties......ik ben blij dat ik tot de vrijzinnige categorie hoor, die zijn tenminste niet zo oordelend.......
Het kan je ding niet zijn of niet je geloofsbeleving maar wie zijn jullie om daar zo'n hard vernietigend oordeel over te hebben....
Soms zijn dingen niet te begrijpen, als ik met Chatuliem over in tongen praten praat begrijp ik het ook niet. Wat ik wel weet is dat het voor hem heilig is en dat geloof ik wel......ik veroordeel het niet.....
En wat ik hier lees.....ik heb er geen woorden voor.....valse profeten, niet de juiste leer, niet de echte bijbel.....pffff nou nou....

Beste allemaal,

Als ik deze reactie lees,kan het niet anders zijn dat we dus echt in het eind der tijden leven.
Nederland dreigt op veel gebieden 1 grote grijze massa te worden op dit gebied .
Er staat toch duidelijk geschreven in Gods woord ,dat er in het laatst der dagen
valse profeten zullen opstaan, die tijd lijkt helaas aangebroken.
Als voorgangers de bijbel niet meer voor waar houden !!
Gelukkig ben ik een navolger van andere predikers en moeten juist WIJ als christenen waakzaam blijven.
Ik volg ook de bijbelstudie,s over openbaringen ,van ds Bottenbley uit drachten
zie ook www.bethel.nl

De weg volgen van vrijzinnigen en broodpredikers ,lijd niet anders dan dat we met zn allen op een hele steile glijbaan raken.
Op de weg naar het verderf !!!!!!!!

WIJ MOETEN GODS WOORD VOOR WAAR AANNEMEN>
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van WIM743
Pagina 1 van 1