Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 21:03
Onderwerp: Oproep om een christen te redden van de dood !!!!!!!!!!!
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | ATTENTIE
Help een mede christen uit Pakistan !
Beste medechristenen,
Gebed is zeker hard nodig voor deze vrouw God zal elk gebed verhoren op Zijn tijd met ons allen gericht bidden onze Vader opent deuren die voor de mens gesloten blijven en ik dank God elke dag, dat Hij doet wat Hij zal doen vertrouwen daar komt het op aan ik heb ook genoeg meegemaakt, waardoor ik nu wel wet dat God Almachtig is Hij is zooGroot elk haartje op ons hoofd heeft Hij geteld, dank U Jezus, Hij is mijn alles, ik vertrouw er op, dat God een geweldig wonder zal doen, dus deze vrouw zal God voor zorgen, totaal laten we ons alsjeblieft geeeeeeeeeeeeeen zorgen maken, als het kan noooooooooit liefs een christen
Roneela ( 46 jr.) is een Pakistaanse vrouw, die men vanwege haar christelijk geloof wilde vermoorden. Zij is gevlucht naar Nederland, maar tot nu toe wilde de rechter haar geen verblijfsvergunning geven. Als zij terug moet naar Pakistan, is het gevaar groot dat zowel Roneela als haar familie vermoord wordt, omdat zij daar op de dodenlijst staat. Ik ken Roneela persoonlijk. Ze is nu erg eenzaam en heeft het heel moeilijk. Op dit moment verblijft zij in een detentiecentrum, een soort gevangenis. Het is vrijwel onmogelijk voor haar om contacten te hebben met mensen buiten het centrum.
Meer over haar kunnen jullie lezen op de website van het tijdschrift Eva:
http://www.eo.nl/tijdschriften/eva/2011/page/Eva_van_de_maand___Roneela_Ejaz/articles/article.esp?article=12224467
De petitie staat op de volgende link.
http://petities.nl/petitie/help-voorkomen-dat-roneela-om-het-leven-gebracht-wordt-in-haar-eigen-land
Namens Roneela Hartelijk dank dat je deze petitie wil tekenen of al getekend heb. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:37
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
Beste medezuster, Ik wil iets kwijt over vergeving, Ik heb zelf de intensie om mensen, die mij iets aangedaan hebben in Jezus naam te vergeven in je eigen kracht kun je dit nooit. Ik heb zelf meer dan eens met narigheid te maken gehad, zo erg dat ik er onder door ging, maar daar was God met Zijn helpende Hand om mij te helpen ik heb een bijna-dood ervaring gehad en ik was blij toen ik daar met Jezus weer uit mocht komen. Ik kan me wel voorstellen, dat jij met hetgeen wat je hebt meegemaakt moeite hebt om te vergeven, maar het is de enige weg met Jezus en de Waarheid zet jou vrij de Waarheid is Jezus. Ik heb echt mijn exen moeten vergeven met Jezus kan dat en anders niet, neem dat maar van mij aan, of liever gezegd van Jezus, heel veel sterkte en Gods zegen Marja.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|