Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 november 2011, 12:06
Onderwerp: De laatste reis heeft geen bestemming
|
|
|
Niemand leest het toch, en volgende week stopt mijn abonnement.
Laatst aangepast door
|
CHRIS212
|
op vrijdag 4 november 2011, 15:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 november 2011, 12:05
|
|
|
Laatst aangepast door
|
CHRIS212
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 november 2011, 12:03
|
|
|
Laatst aangepast door
|
CHRIS212
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 november 2011, 12:01
|
|
|
Laatst aangepast door
|
CHRIS212
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:58
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
WILLEMIJN232 Het is nog erger dan je zei dat het was. Die mensen missen echt iets, beseffen ze niet dat vergeving een proces is en niet één woordje en dan meteen daarbovenop nog een get-out-of-jail-free-card? Vergeving zonder gerechtigheid, schande. En van die dominee, een schorsing van maar één maand(vakantie?) en daarna censuur.
Laatst aangepast door
|
CHRIS212
|
op vrijdag 30 september 2011, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 20:20
|
|
|
Waar kwam die docu?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:31
|
|
|
Ik zie dat je je reactie hebt verwijderd nadat ik hem had gelezen. Toch vraag ik mij af wat je precies bedoelde(iets met vragen om hulp). Ik kwam er namelijk niet uit, en ik ben benieuwd wat je wil zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 22:19
Onderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
|
|
|
Ik denk dat daarover misschien wel het meeste te lezen is. Maar een goed punt.
Laatst aangepast door
|
CHRIS212
|
op maandag 26 september 2011, 22:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 22:17
|
|
|
SHANITA130 Bedankt voor je uitgebreide reactie. Een boek schrijven gaat wel lukken met zo'n verhaal. Jouw leven lijkt wel een grindpad en dat van mij lijkt meer op een waterglijbaan. Aan sommige reacties te zien hebben sommige mensen moeite met jouw verhaal, van mij mag je lekker zeuren(niet dat het zo overkomt, absoluut niet), als het mensen niet interresseerd, dan hoeven ze het ook niet te lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 17:01
|
|
|
RINRIN585 schreef: | Een Dominee vertelde mij eens dat vergeven niet altijd nodig is.. als de andere persoon geen berouw heeft hoef er niet altijd een reden te zijn voor vergeving... God vergeef het ons ook niet als wij niet oprecht spijt hebben. |
Dat vergeven niet hoeft als er geen vergeving wordt gevraagd, daar ben ik het mee eens. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je iemand die niet om vergeving vraagt niet kan vergeven(als je dat om een of andere reden graag zou willen). Dat God ons het ook niet vergeeft als we niet oprecht spijt hebben, daar ben ik het niet mee eens. Ik geloof dat God mensen die Jezus in hun hart hebben vergeeft zonder dat ze expliciet berouw hebben en vergeving vragen voor elke individuele zonde. Denk maar eens aan de balk en de splinter. Mensen zijn vaak blind voor hun eigen zwakheden(ik ook wel eens) en erkennen soms zelfs hun zonden niet na confrontatie. Moet je je voorstellen dat je in je leventje van 80 jaar ofzo één keertje geen berouw hebt getoont over iets. Denk je dat je dan naar de hel gaat? Ik niet. Anders zou mijn gebed er uit zien als een opsommingslijst van zonden(je zou er dan maar een vergeten zeg, allemaal voor niets).
@SHANITA130: Als ik je verhaal lees, dan denk ik echt "wat een rotleven heb je zeg". Ik weet niet hoe je zo iets vol kan houden(ik heb bijna een perfect leventje, dus ik weet echt niet hoe je met zo iets om kan gaan).
Laatst aangepast door
|
CHRIS212
|
op zondag 25 september 2011, 17:09
|
|
Naar boven |
|
|