Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 19:30
Onderwerp: ga je zaterdag 16 juni mee picknicken+BBQ in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
Mariach misschien omdat ik de dag erop met vakantie ga, ik neem dan wellicht een vriendin mee als ik kom!
BBQ en houtskool worden meegenomen door;
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; |
Laatst aangepast door
|
MARIACH691
|
op vrijdag 8 juni 2012, 19:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 mei 2012, 13:19
Onderwerp: Getuigenis
|
|
|
Wat een mooi getuigenis, ik ervaar dat ook zo: God laat je niet los ook al dwalen wij wel eens af. IK heb van mijn 14e t/m 23e de Heer niet gevolgd en ben toen op een gegeven moment weer gaan bidden en heb God opnieuw in mijn leven toegelaten, daar heb ik geen spijt van gehad. groetjes Mariach en Gods zegen als je aan het avondmaal gaat, dat is ook een heel kostbaar iets, een mooi symbool dat Jezus al je zonden heeft vergeven en dat zijn opstandingskracht in ons woont.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|