Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 maart 2012, 10:40
Onderwerp: Wanneer begin je een relatie
|
|
|
Dank jullie wel voor jullie reactie's Mijn ervaring hierin is dat de ander al dacht dat we een relatie hadden zonder dat het naar elkaar uitgesproken was oid Terwijl ik nog in een ontdekkings fase zat en voor mij onduidelijk was Wat ik nu wel weet een vlgnde x ga ik dit zeker eerder bespreekbaar maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 22:12
Onderwerp: Wanneer begin je een relatie
|
|
|
Misschien is er al een topic hierover, die kon ik effe niet vinden Ik wist ook effe niet waar ik het anders kwijt kon
Het valt mij regelmatig op dat er verwarring onstaat wanneer je een relatie hebt, Dan spreek ik effe uit eigen ervaring
Is dat na het eerste, 2de date Eerste zoen is het zonder woorden ga je ervan uit als je elkaar leuk vind zonder dat je ja zegt etc enz
Wat is jullie ervaring Ik geloof dat er een partner voor me is, maar mijn ervaring is dat mannen snel een relatie willen, en ik als vrouw graag wil weten hoe iemand is, voordat ik een relatie begin en wil niet met een gebroken hart zitten na x aantal maanden Wil graag een relatie voor de rest v mn leven en niet van de ene man naar de andere man Zoveel ervaring heb ik nog niet
Wat zijn jullie verwachtingen v een relatie, bespreek je dit met elkaar als je aan het daten/ relatie hebt? en/of gaat het v zelf
Wie weet hebben jullie tips en of ervaringen, waar ik wat v kan leren Maar boven al wil ik Gods wijsheid hier in ervaren, dat Hij mj de weg wijst
Voor een ieder zegen bij hun zoek tocht
ps Ik vind het leuk als je reageert graag wel zo dat het opbouwend is laten we het open houden en niet veroordelend bvd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:48
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073 | jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud), ben tegen die tijd geen lid meer!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:38
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
Het lijkt me leuk om mee te gaan, al weet ik nog niet of ik vrij ben Zo nog even onder voor behoud al ben ik tegen die tijd geen lid meer hier, houdt ik het in de gaten als ik het niet vergeet hahaha Dan sta ik daar misschien voor niks, hahaha
Tot ziens allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 22:07
Onderwerp: Boerengolf en BarbeQue 10 september in Montfoort
|
|
|
CHRISTINA373 schreef: | Hallo allemaal In september organiseren we op 10 sept een activiteit voor singles 30-50 jaar. We willen dan bij boer Hans in Montfoort (Utrecht) aan het eind van de middag boerengolf gaan spelen met daarna een barbeque. Het een en ander is wel afhankelijk van de animo. De BBQ kan alleen doorgaan bij 10 pers. of meer. Mochten er minder mensen meegaan dan gaat de boerengolf wel door maar gaan we elders in de omgeving wat eten. We willen daarom graag weten of je voor beide interesse hebt of voor 1 van de activiteiten. De kosten voor boerengolf zijn 6,50 en de kosten voor de BBQ zijn 17 euro. Zou je voor eind juli door willen geven of je interesse hebt of niet. Als je je opgeeft dan vragen we je ook echt te komen zodat we niet achteraf met kosten blijven zitten.
Tot horens, Christina
Voor meer informatie zie www.boerhans.nl |
Lijkt me leuk om mee tegaan, maar weet nog niet of ik vrij ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 11:37
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmmm.........daar moet ik eerst eens over nadenken, hoor ludo!!
(je eet wel erg veel bieten-salade!! ) |
Hoi Hoi,
Ik ben nog niet zo lang lid hier, lijkt me erg gezellig om mee te gaan, Als ik wat mee kan nemen hoor ik het graag,
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|