ChristianMatch

Forum

Berichten van JONASVEVE733
ChristianMatch forum index » Berichten van JONASVEVE733
Auteur Bericht
JONASVEVE733 (64)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:47
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

HANNAH810 schreef:
ik begreep dat er mensen zijn die elke zes weken een picknick wel een beetje royaal vinden, qua planning;
zelf vind ik het echter erg gezellig; ook wanneer er wat minder mensen komen.
op de volgende picknick-datum hebben alle scholen vakantie, dus zullen er wellicht mensen zijn die dan richting vakantie-bestemming rijden......

vandaar dat ik twee picknick-data tegelijk prik.
ik zou je vriendelijk willen vragen om ook aan te geven, hoe je over de planning denkt.
als je zelf de planning zou organiseren; hoeveel weken zou je dan aanhouden tussen de picknicks?
dat zou ik graag weten; dan weet ik een beetje hoe de groep erover denkt, en dan kan ik daar rekening mee houden.
ook wanneer je deze keer even niet mee denkt te gaan, is je reactie wat betreft de planning welkom!!

er zijn veel mensen die om de andere week de kinderen verzorgen, dus vallen er voor sommigen ook data tussenuit.
nogmaals; ik ben wel benieuwd hoe jullie over de planning denken, dus geef het gelijk even aan bij je reactie als je wilt.

voor nu dus even twee picknicks; voor de enthousiastelingen, en voor de mensen die wel wat langer zonder de hei kunnen........;)
ik weet dat ik een risico neem dat er nu een kleinere groep komt, op beide picknicks, maar via de mail krijg ik ook wel eens tips welke data mensen dan mee zouden kunnen, en ik wil graag iedereen de kans geven op gezelligheid; vandaar de twee data die in de vacantietijd even wat dichter op elkaar vallen.

ook een kleinere groep kan immers gezellig zijn?

Hoi Hannah,

Goed idee ik ben graag van de partij op 30 juli Lachende smiley
Ik lees graag of het door gaat en wat ik kan bijdragen aan de voorbereiding

groet
Jonasveve733
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JONASVEVE733
Pagina 1 van 1