ChristianMatch

Forum

Berichten van HESTER595
ChristianMatch forum index » Berichten van HESTER595
Auteur Bericht
HESTER595 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 augustus 2011, 00:01
BerichtOnderwerp: mop

Dit is spotten God is heilig. Hester 595

Een man wandelde diep in gebed verzonken over een strand in Californië. Plotseling zei hij hardop: "Heer, laat me één wens doen."
De wolken boven zijn hoofd trokken samen en met een dreunende stem zei de Heer: "Omdat je Mij in alles trouw probeert te zijn, mag je één wens doen."
De man zei: "Bouw alstublieft een brug naar Hawaï, zodat ik erheen kan rijden wanneer ik maar wil."
De Heer zei: "Je verzoek is wel erg materialistisch. Bedenk eens wat daar allemaal bij komt kijken. De pijlers die je nodig hebt om de bodem van de Stille Oceaan te bereiken! De hoeveelheid beton en staal die nodig is! Ik kan het wel doen, maar Ik vind je verlangen naar aardse dingen moeilijk te rechtvaardigen. Neem wat meer tijd en probeer een andere wens te bedenken, een wens waarmee je Mij kunt eren en verheerlijken."
De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vouw echt gelukkig kan maken."
De Heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?"

Verliefde smiley -- Kussende smiley -- grijns[/quote]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HESTER595
Pagina 1 van 1