Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 18:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Bij het menu bovenaan heb je Home, chatbox etc. Kies voor chatbox. Overdag is er niet veel te doen maar in de avonduren wel. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo kapot ben van de chatbox. Iedereen praat door elkaar en de sfeer is soms slecht maar ook vaak wel gezellig. Het systeem is dan dat men apart gaat chatten. Ik raad je aan eens te kijken naar mijn lincs. CM heeft een computerprogramma dat je profiel vergelijkt met die van potentiƫle kandidaten. Als je bij elkaar in de buurt woont en hetzelfde opleidingsniveau dan scoor je beter, naast andere dingen die ook van belang kunnen zijn. Uiteindelijk komt het aan op een chatcontact en dan kun je na een tijdje bellen of ontmoeten of zo. Bekijk de profielen van de mensen, dat zegt ook veel en geeft een indruk van iemands mogelijkheden,
Thomas |
He thomas bedankt voor wederom een duidelijke uitleg! De lincs had ik ook gevonden ,veel "'jonkies"" dat begrijp ik dan weer niet. Ook was ik gematch met een man waarmee ik heel weinig gemeen had en ver weg woonde??? Nou ja we zien wel. Gezien je berichtjes vermaak jij je best op het forum! Veel plezier verder ik ga de chatbox weer proberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 12:53
|
|
|
THOMAS968 schreef: | CM is iets waarvan je de werking wel snel ontdekt. Je kunt heel makkelijk zien welke mensen veel schrijven als je naar het aantal bijdragen kijkt. Naast serieuze dingen kom je ook veel onzin tegen en soms ook wat kijvende mensen die een persoonlijke vete uitvechten. Er zijn ook hele serieuze onderwerpen maar dan moet je even terugbladeren bij de topics.
Het forum is niet om contacten te zoeken dat gaat beter via een chat hoewel de groepschat er ook wel voor gebruikt wordt. Anders dan in het echte leven nemen de vrouwen hier ook het initiatief.
Thomas |
Dank je wel voor je uitleg! ik ga ook eens uitzoeken hoe ik in de groepschat terecht kom. Of heb je direct een tip Inmiddels gevonden maar het was er stilletjes. Ook nog even op je profiel gekeken daar was ik even zoet mee groetjes Gerrie
Laatst aangepast door
|
GERRIE985
|
op woensdag 6 juli 2011, 13:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 12:31
|
|
|
Dat ik dit een mooi moment vindt om de tip van C.M uit te proberen;"" Kijk eens op het forum""
Zo gezegt zo gedaan.
En vond deze vraag een mooi begin.
Kanttekening; Ik kom veel dezelfde mensen tegen op het forum,of verbeeldt ik mij dat en moet ik vooral verder scrollen
|
|
Naar boven |
|
|