Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 17:50
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
hallo Hanna
Als het me lukt kom ik naar de picknick, ik moet werken tot zaterdagmorgen 09.30 en zou dan direct door kunnen rijden. Hopen op een rustige nachtdienst en nachtrust.
groetjes Jozi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 21:09
Onderwerp: contact
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Je kunt beter regelmatig je profiel verversen en aantrekkelijker maken. Dat heb ik ook zo gedaan en toen kreeg ik relatie. Dat zal je mischien wel lukken |
wat deugt er niet aan de foto en het profiel, hoezo niet aantrekkelijk? vind je dit leuk om zo'n reactie te zetten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 21:02
|
|
|
THIRZA120 schreef: | Jozio, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of deze tips en adviezen al hebben geleid tot meer reacties/contacten.... |
niets geen reactie, ik reageer me helemaal suf, als er een positief in het leven staat ben ik het wel. Jozi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 20:55
|
|
|
SUSAN198 schreef: | Hoeveel reacties heb je zelf al verzonden? In eerste instantie dacht ik net als jij, hoor, en viel het me behoorlijk tegen. Ik dacht toch dat ik een leuk profiel en aardige foto's had. Ik heb ontdekt dat je zelf het initiatief moet nemen. We kunnen wel met z'n allen op de ander gaan wachten, maar dan gebeurt er niets. Schrijf zelf een leuke mail aan iemand! |
ik reageer me helemaal suf,zelfs mannen die zeggen dat ze alle mail beantwoorden reageren niet. Ik ga elders zoeken, succes verder, Jozi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:20
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Misschien dat die ouwe kerels te voorzichting zijn met reageren
Ik denk dat de meesten van wat rijpere leeftijd een geschiedenis achter de rug hebben. Maar dat is een vermoeden wat ik heb. Misschien dat iemand dat kan verduidelijken. |
iedereen die hier ingeschreven is heeft een geschiedenis achter de rug, kijk vooruit, anders kun je hier beter niet aan beginnen, ze schrijven allemaal dat ze een relatie zoeken en schrijven mooie verhalen. Hebben ze mischien de hele dag niets te doen en is het tijdverdrijf? Ik neem dit serieus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:56
|
|
|
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaasd is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar. Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.
|
|
Naar boven |
|
|