Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 23:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Bij deze dan! Fijn dat het een goede dag voor je was!
SHANITA130 schreef: | Ja, dank je wel, Mariska!
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:59
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
Helaas die avond is Hillsong met Darlene Zech in Apeldoorn.....
No matter what, daar wil ik graag heen....
Have fun!
TRALALA748 schreef: | Ik wil misschien ook wel mee.. inclusief pleegdochter van 5. Maar dan moeten er wel wat meer 30 ers mee hoor haha. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Nog geen mooi moment vandaag? Kan niet.....
Ik ben nieuw bij een pkn gemeente gekomen en we hadden gisteren een startdag. Doodeng om in je eentje nieuw heen te gaan, maar was zo gaaf! En ook de dienst vanochtend en daarna was enorm goed en gezellig......
Oscar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:34
Onderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?
|
|
|
Vandaag even niet........
... Weer iemand die veelste jong overleden is.....
Laatst aangepast door
|
KEIGAAF254
|
op woensdag 7 september 2011, 18:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 10:44
Onderwerp: FLEVO SPEEDDATEN
|
|
|
Je kunt via dat eerste mailtje nog een keer inloggen en kijken of diegene alsnog heeft aangemeld / ingelogd heeft....
Oscar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 21:00
Onderwerp: Bin Laden
|
|
|
Hoi,
Wat denk je hoe die reaktie was geweest als Bin Laden ergens gevangen gehouden zou worden door de Amerikanen? Pas DAN zou het veel gevaarlijker zijn en zouden er veel meer (re)akties komen om hem vrij te krijgen. Denk even aan de RAF terroristen die in de jaren 70/80 vast zaten en waarvoor diverse vliegtuigen gekaapt werken en bomaanslagen gepleegd werden om ze maar vrij te krijgen.....
Denk ook dat het een moeilijke discussie blijft waarin emotie een (te grote) rol zal spelen. Want wat denk je dan van de "executies" in de tweede wereldoorlog van verraders en duitsers door o.a. verzetsleden.....
Oscar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 mei 2011, 22:06
Onderwerp: Bin Laden
|
|
|
Hoi,
Ik ben bang dat er genoeg nieuwe mensen op zullen staan om BL te vervangen / opvolgen, maar ik ben blij dat hij omgekomen is. Ik ben in Februari in VS geweest bij de unit welke nu de aktie uitgevoerd heeft en die jongens hebben een super job gedaan! Het lijkt heel makkelijk, zeker achteraf, maar hier gaat zo veel voorbereiding aan vooraf..... En tuurlijk zul je nooit weten of het een executie geweest is (lijkt het wel het meeste op), of een vuurgevecht...
Maar iemand die zo veel dood en verderf op z'n geweten heeft, verdiend het om terrecht te staan. En of dat nu voor een rechter is, of in een vuurgevecht....
Job wel done....
Maar goed, dat is mijn mening... Oscar
|
|
Naar boven |
|
|