Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 03:06
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik vind het gewoon frappant, dat het meestal mannen zijn die jaren-oude foto's plaatsen....wij dames zijn daar over het algemeen best eerlijk in he? |
En als je nou geen steek veranderd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 03:05
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
JUVENS119 schreef: | vaste relatie ,ik ben van mening dat god voor mij de juiste partner heeft en niet ik ,ik vind site's als CM beledigend tegen over god ,en ongeloof zo van ik doe het lekker zelf ,ik bedoel ik had ook last van het ismael syndroom zo van i did it my way,nu geloof ik dat eva mij moet onwaken ,want adam sliep en niet zoals de wereld mannen gaan jagen ,nee vrouwen keizen de man dei god voor haar heeft en niet een man ,en de man weet dat hij weet dat zij weet . en in spreuken staa de vrouw maakt de man tot hof . ik geloof ook dat vrouwen geboren strijders zijn geestelijk om doortebreken en nieuw leven en dingen te verzetten zowel geestelijk al szichtbaar,wij mannen zijn geboren priesters en beheren het land,maar ook strijders in gebed ,maar een vrouw zou hem vinden . |
Je overdrijft zo ontzettend veel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 02:59
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
Vrouwen zijn te bang om te reageren op wat uitzonderingen na. Vreemd eigenlijk. Stiekum wil iedereen die nog single is een vriend of vriendin. Om iemand beter te leren kennen moet je diegene dus ontmoeten. Via het internet kan diegene nog zoveel zeggen, maar als je zijn of haar gezicht niet ziet bestaat het niet dat je vriendschap hebt. Maar ja, vrouwen durven vrijwel nooit af te spreken. Alsof ze bang zijn om hun eigen-ik te tonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 21:54
Onderwerp: Frusty
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Stel je zit in een groep mensen en er zit iemand anderhalf uur constant te lopen geinen, er is geen serieus woord uit te krijgen. Word je daar zelf niet flauw van op een gegeven moment??? Ik denk dat je hem snel zult negeren, je aan hem irriteren en hem mijden... |
Niet mee eens. Het ligt er maar net aan hoe jij tegen zo'n persoon reageert.
|
|
Naar boven |
|
|