ChristianMatch

Forum

Berichten van HAN244
ChristianMatch forum index » Berichten van HAN244
Auteur Bericht
HAN244 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 21:51
BerichtOnderwerp: Christianmatch: voer tweeweg-matchen in!

Hoi, Christianmatch is een gave site.

Maar er is een nadeel: CM doet aan eenweg-matchen en niet aan tweeweg-matchen. Dat wil zeggen dat als er een matchicoontje bij iemand op jouw pagina staat, dat dan die persoon wel bij jouw criteria past, maar dat er nog helemaal niet gezegd is dat jij ook bij de criteria van die persoon past.

Ik dacht bij de eerste keer op CM dus, eens kijken waar ik allemaal bij match en liet alle criteria open. Zag ik de volgende dag bij alle 1500 dames een matchicoontje! Schrok me het apezuur. Misschien was zo een icoontje dan ook wel bij al die 1500 dames zichtbaar! Bleek gelukkig niet het geval vertelde de redactie, want ze doen aan eenweg-matchen. Ze zeiden dat ze erover nadachten tweeweg-matchen in te voeren. Maar dat nadenken doen ze nou al een paar jaar.

Nu moeten we dus iedereen aanschrijven die een "match" is om te vragen of het inderdaad een echte match is. Kost mailquota, veel tijd en afzeggingen. Als de "matches" echte matches zouden zijn, kon je je criteria ook makkelijker wijzigen om meer of minder echte matches te vinden.

Kan iedereen eens een e-mailtje sturen naar de redactie via het contactformulier of dit nu echt ingevoerd mag worden?

Ik neem gratis abonnementen totdat dit ingevoerd is. Want betalen doe ik alleen voor echte matches. Als iedereen dat doet, programmeren ze het zo! De eenweg-matches zijn al voor elk persoon bekend, dus het is een koud kunstje om de tweeweg-matches te tonen: als er beide kanten op een eenweg-match is!

God zegene je en CM!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HAN244
Pagina 1 van 1