Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 19:44
Onderwerp: TV programma's en films... (gedrag & taalgebruik)
|
|
|
Wat ik (helaas) ook te vaak "zie" en meemaak: Als ik of iemand anders op visite kom..., en er is een "favoriet" programma voor... ...Dan blijft dat ding gewoon aanstaan hoor. Bij sommige vrienden hoef ik op bepaalde tijdstippen niet aan te komen hoor... ...verplicht meekijken... Als ik ergens een hekel aan heb...
Hoezo tv "afgod"?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 22:15
|
|
|
Ik heb een fraai tv..., al zeg ik het zelf... (gewoon een 80cm lcd, maar best een aardig ding).
Staat dat ding alle dagen aan... NÉÉ, alsjeblieft niet..., er is inderdaad veel meer te doen... Zoveel zinvols, en zinniger tijdverdrijf. Uit verveling tv kijken..., zelden...
Sociale contacten onderhouden..., dát heeft bij mij prioriteit... TOP prioriteit... Met je vrienden/vriendinnen omgaan... dat is nuttig tijd investeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 19:50
|
|
|
Jezelf helemaal "afschermen" van de boze buitenwereld is ook niet dé oplossing... Ik denk wel dat je je grenzen (onbedoeld, maar enigszins wel bewust) verlegd. Doordat je meer op je netvlies krijgt..., wat elke keer een stapje verder kan gaan.
Wie kijkt er tegenwoordig nog ergens raar van op...?
Het is jammer genoeg te gewoontjes geworden...
In die zin moeten we ons er voor hoeden niet mee te gaan, om niet mee gesleurd te worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 16:04
|
|
|
Ben benieuwd wat voor de mensen hier "verantwoorde" TV programma's en films zijn... (en wat niet...) Namen en titels van bovenstaand kennen we vast allemaal. Zet je de tv op een andere zender als er gevloekt word, als er sex in voorkomt...? Alle "wereldse dingen" die tegen de geboden van God ingaan...
Persoonlijk erger ik me vaak rot aan de baggerzooi op tv en de macht van de satan die er langzaam probeert in te sluipen. Het klinkt heel tegenstrijdig als ik zeg dat ik wel van zulke programma's gekeken heb. Dat "gekeken" hebben moet je zien als een aflevering meegepakt. Geen goedpraterij, het zijn "foute" programma's... PUNT! Waarom? Nou je kunt niet oordelen (je mening geven) als je er niks van afweet.
Er zijn vast mensen die onderstaande programma's kennen, of er (wat) van afweten/over gehoord hebben.
Paul de Leeuw gaat keer op keer te ver mijn zijn (satirische) "humor" Spuiten en slikken..., heel informatief..., voor dit vrije Nederland. Oh oh cherso..., lijkt me leuk zo'n losgeslagen vakantie...
Het aangeleerde vloeken, ik stoor me er bijzonder aan. Het leren omgaan met sex en drugs, je moet toch alles een keer geprobeerd hebben...?
De je-bent-maar-één-keer-jong mentaliteit..., ik kán en wíl me er niet mee inleven...
Graag jullie reacties...
Op sommige Forums vind ik discussies fel..., geen bezwaar tegen... Maar geen over en weer "ik-weet-het-beter" - "ik-heb-gelijk"...
Laatst aangepast door
|
JEEDUB953
|
op zondag 28 november 2010, 16:07
|
|
Naar boven |
|
|
|
|