Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 18:30
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
MARISKA601 schreef: | In dit geval ik woon om de hoek bij sus.. we hebben beiden geen auto.. Het openbaar vervoer is dan geen optie. |
En wat dacht je van de regiotax, iemand vragen of ze die kant opgaan, fietsen als je toch vlakbij woont !. Er lopen vele wegen naar een grote plaats, de vraag is, waar wil is!, daar is ook vaak een weg!.
Laatst aangepast door
|
ROBERT118
|
op zondag 6 februari 2011, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 08:26
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik had gekund... maar ja die afstand he'...
Maar ja, zo komt elk deel van Nederland een keertje aan de beurt, ik gun het de anderen ook dat het een keertje dichtbij is... |
Onzin he, ik heb ook 2 uur in de auto gezetten en bijna 155km heen en weer terug gehad!.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 00:52
|
|
|
Bedankt voor de fijne avond!, was die 2 uur rijden wel waard, super bedankt!. doeg en de groeten van Robert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 19:18
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Super! Gezellig hoor, de club wordt langzaamaan groter!
Wie gaat er nog meer mee??
Jasmyn Trijnie671 Billy701 Siem Crossroad Mar907 Chatuliem Erica Sabine |
Ik wil ook wel mee, gezellig, groetjes van Robert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 19:14
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wel oppassen voor de vallende eikeltjes Robert .. of voor de toegeworpen etenwaren en of resten ....zucht.... denk dat ik me wel in de caravan moet schuilen....tegen deze horde dames moet je als man wel heeeeeeeeeeeel erg stevig in je schoenen staan...........
Leonard ehh was ik maar in winterberg gebleven... |
Kun je dan niet tegen zoveel vrouwen?, of ben je een klein mannentje die niet tegen vrouwen op kan, ha, ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 18:46
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er zijn tenten in de aanbieding, voor als het die dag regenachtig is, robbert, dus maak je geen zorgen, komt goed!! |
Oke. prima dan zijn er geen wolken aan de lucht toch. Groeten van robert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 18:03
Onderwerp: Nieuwjaarswandeling
|
|
|
MAR907 schreef: | Helaas, maar waar...zelfs na een "perfecte" date.... |
Alles wat GOD onze Vader bij een brengt gaat niet stuk, en het voelt als of ik haar al jaren ken, we bellen iedere dag, en sms wat af, en binnen kort gaan we weer uit, ja, ze is een vrouw uit duizend sterren. De fundatie is er, de rest wordt beetje bij beetje op gebouwd! Iedereen bedankt, groetjes van Robert
Laatst aangepast door
|
ROBERT118
|
op donderdag 13 januari 2011, 18:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 19:34
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Robert Heel mooi dat je je droomvrouw heb mogen vinden en maak er een heel mooi leven mee. Sjalom. Martin |
Dankje wel Martin, ook jij shalom, de tijd zal het me leren, samen in de hand van Jezus, alles wat hij samen brengt gaat niet stuk!. Groetjes van Robert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | 1. Wilma 082 2. Majaro 3. Chat..+ hond 4. Billy 701(o.v.) 5. Jasmyn (o.v.) 6. Mar907 7. Trijnie (o.v.) 8. Robert 118 9. Mary 052 (o.v.) 10. Jozua 332 11. Siem720 12.Crossroad 13. Loretta 14. Timo o.v.=onder voorbehoud. |
Beste Chatuliem,
Helaas moet ik af zeggen dit i.v.m het vinden van mijn droomvrouw hier op C.M en heb dus andere plannen zaterdag, veel plezier iedereen! Groetjes van Robert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 08:01
Onderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
|
|
|
Kijk deze dame heeft het niet door, als een man maar genoeg geld heeft, wil ik er wel mee uit, 1, geld maakt niet gelukkig, maar maakt meer kapot dan je lief is!, 2, wij mannen waren jagers, maar we moesten van de vrouwen ook onze tranen laten zien, en toen zijn we watjes geworden!. 3. De vrouw is over het emancipatie paard heen getrokken, en wij mannen hebben dat laten gebeuren, mannen wordt weer man, en gaat jagen, maar wel met een zacht randje!.
MARIJAN072 schreef: | Tja, als je nu een miljoen gewonnen zou hebben. Maar een tientje... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 01:01
|
|
|
Ik kom ook wel op zaterdag, lijkt me leuk, chat, tot dan om 14:00, kun je me even aan geven hoe en wat en waar, dit om tomtom niet de weg kwijt te laten raken!. Groetjes van robert118
DE zondag had ook geen probleem geweest!.
Laatst aangepast door
|
ROBERT118
|
op zaterdag 1 januari 2011, 11:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 09:18
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
Hoor die dikke buschauffeur nu eens blazen, welk merk is het waar de meeste bussen van zijn?, juist daf of volvo, dus!. Gaat je mond spoelen met zeep en bied dan je excuus aan.
GRIFFIN748 schreef: | hoor ik nou een lama schijten?
DAF-automobielen is in de jaren '70 overgenomen/opgekocht door Volvo. vandaar de Volvo 66. de Volvo 340-serie is indertijd ontworpen als opvolger van een daf, danwel compleet nieuw model. de geschiedenis heeft ons inmiddels geleerd hoe het met dat model is afgelopen... |
|
|
Naar boven |
|
|