|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 21:07
Onderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?
|
|
|
ADELAAR559 schreef: | dank jullie wel voor alle reacties !!
Zo te merken is er weinig goeds te zeggen van de Islam. Enkel slechte en negatieve berichten hier. Kom op.... er moet toch ook iets positiefs over te vertellen zijn ???
Ik heb een erg slechte indruk gekregen van dit geloof en ik heb de rillingen over mijn lijf lopen. Door alle dingen die ik tegenkom en door alle dingen die ik aan het onderzoeken ben, worden die rillingen alleen maar erger. Ik hoop dat er ook mensen zijn die nog goede dingen weten te zeggen over het de Islam zodat dit vervelende gevoel iets minder wordt! |
Klopt islam is door en door slecht en komt rechtstreeks van de duivel. De mensen in de islam echter zijn de slachtoffers van deze valse religie en die moeten we juist helpen om hen van dat islam af te helpen. Zij hebben liefde nodig en geen haat zoals dat gepredikt wordt in de islam. Ik vind het heel erg dat die mensen daar gehersenspoeld worden tot haat en moordmachines terwijl ze een onbekommerd leven hadden kunnen leiden met veel liefde en voorspoed maar nu lijden ze met lange ij onder een dictatoriaal en fascistisch bewind.. We kunnen deze mensen helpen door evangelisatie maar dan nog blijven deze mensen in groot gevaar daar islam-afvalligen ter dood veroordeeld worden... voorzichtigheid is dus geboden om deze mensen te helpen Ik vind het diep en diep triest dat in deze moderne tijd nog mensen zonder enige vorm van mensenrechten moeten leven en zich laten behandelen als een hond..
Islam is inderdaad eng ..
Laatst aangepast door
|
MARINUS863
|
op zaterdag 16 oktober 2010, 21:08
|
|