|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 15:51
Onderwerp: hoe voel jij je nu je er alleen voor staat
|
|
|
Wat is alleen? Als je God mag kennen ben je nooit alleen. En ja alleen zijn is niet altijd makkelijk als je naar 1 man/vrouw verlangd die naast je staat waar je je leven mee wil delen,dat verlangen mag er ook zijn ,de Heere heeft niet voor niets Eva aan Adam geschonken. Daarom mag je ook God bidden om een man/vrouw.
BRAZEEVEL772 schreef: | hoe voel je je nu eigelijk nu je er alleen voor staat
ja zeggen ze ik heb nog kinderen en mn broers en zussen en mn vader moeder buren
oke oke
maar als je na de koffie savonds in je stoel zit en denkt daar zit ik dan
alleen
wat zou het weer mooi zijn als we samen zaten
ja zeggen ze ik voel me heerlijk zo lekker mn eigen ding doen nee prima zo
maar stilletjes toch alleen
nee hoor zoek niks heb het best naar mn zin zo maar toch op cm want alleen is wel stil
hoe is het nu eigenlijk voelen we ons wel zo gelukkig nu we alleen zijn om welke reden we dan ook alleen zijn
ben eigelijk wel eens benieuwd naar de antw uit je hart
ik zelf heb nogal voor een handje om me in mn werk te verdrinken maar dat hou je ook niet vol kom wel met veel mensen in contact maar voel me wel alleen en soms is dat wel zwaar want de hond zegt niks terug je wil je verhaal wel eens kwijt wat je ook niet tegen iedereeen verteld even een luisterend oor soms kun je voor iemand iets zijn om te luisteren maar dan toch als de dag weer om is en ieder gaat zijns weegs weer alleen alleen alleen ja maar ik heb cm lekker kletsen serieus of niet kan tot savonds laat is altijd wel iemand ja oke is wel gezellig soms maar die tijd komt dat ook die mensen gaan slapen en dan weer alleen alleen allen |
|
|