Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 19:34
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
[quote=ANID014][size=18]Moet weg --- voor noppes --- o ja, voor een blij gezicht doe ik het! . Lieve mensen, Ik heb een super heerlijk zittende ( je hangt er ook lekker in) leren fauteuil. Hij heeft 1 groot nadeel - hij is groot! : 95 cm breed – 90 cm diep. Zithoogte is 40 cm, zitdiepte 56 en zitbreedte 70 cm. Als mijn kleinkinderen er zijn zit er altijd wel 1 naast me in die stoel. Het leer is van een betere kwaliteit, de kleur is het best te omschrijven als donker bordeaux, staat heel goed in combinatie met bruin of zwart. De stoel is in echt goede staat. De stoel moet weg want ik ga mijn woonkamer qua inrichting wat wijzigen deels zodat mijn kleinkinderen ook een eigen luie plek hebben en deels omdat er in de lente weer een kinderbox in mijn kamer moet kunnen staan. Wie kan ik blij maken met deze stoel. Ik woon in Gouda. Wil je hem hebben geef me even een berichtje en dan ‘kom hem snel halen’: jij blij – ik blij!!!!!!!!!!! Ik heb ook foto’s die kan ik je mailen. Dina[/siz groetjes
Laatst aangepast door
|
VLINDER311
|
op dinsdag 26 oktober 2010, 19:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 19:28
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Vervolg van mijn berichtje deel 1:
Gratis af te halen wegens verhuizing:
Bijbel voor jongeren
Kijkbijbel
De nostalgische Nutricia kinderboekjes (vroeger op de zegeltjes verkrijgbaar)
Stapel stripboeken: Jan Jans en de Kinderen Asterix en Obelix Billy Turf en Bessie Turf Suske en Wiske
Complete serie Pietje Bell boeken
Basisprogramma Callanetics (3 video's)
Stapel kleuter/kindervideo's
Çomplete serie video's (4) van Sissy
Titanic (video)
Alles gratis af te halen, mail me maar! (ik woon in Gouda) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:19
Onderwerp: wáárom zijn wij hier in hemels naam gezet op aarde ...
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik denk dat we op aarde zijn gekomen, en zeker als christenen, om dienstbaar te zijn ....
Gods Zoon, kwam naar de aarde om te dienen, Hij waste de voeten van zijn discipelen, hing aan het kruis om te sterven voor onze zonden, Hij was dienstbaar. Zo moeten ook wij dienstbaar worden/zijn....
Rom.6:19 Ik spreek op menselijke wijze, om de zwakheid van uw vlees; want gelijk gij uw leden gesteld hebt, om dienstbaar te zijn aan de onreinheid en aan de ongerechtigheid, tot ongerechtigheid, alzo stelt nu uw leden, om dienstbaar te zijn aan de gerechtigheid, tot heiligmaking. 20 Want toen gij dienstknechten waart van de zonde, zo waart gij vrij van de gerechtigheid. 21 Wat vrucht dan had gij toen van die dingen, waarover gij u nu schaamt? Want het einde daarvan is de dood. 22 Maar nu, van de zonde vrijgemaakt zijnde, en Gode dienstbaar gemaakt zijnde, hebt gij uw vrucht tot heiligmaking, en het einde het eeuwige leven. 23 Want de bezoldiging van de zonde is de dood, maar de genadegift Gods is het eeuwige leven, door Jezus Christus, onze Heere. (Statenvertaling 1977)
.. |
klopt wel wat je schrijft, maar bij de schepping van de mens waren we er alleen voor Hem gemaakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 10:32
Onderwerp: wáárom zijn wij hier in hemels naam gezet op aarde ...
|
|
|
Wij zijn hier geplaatst omdat God relatie wilde met de mens. Hij wandelde in de hof met Adam en Eva. Vandaag de dag wil Hij nog steeds relatie hebben met ons Hij wil onze Vader zijn. We mogen Hem ieder moment aanspreken.Hem eren en bedanken voor wie Hij is en wat Hij voor ONS heeft gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|