Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:58
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
Ik heb als mens niet ge-insinueert dat God niet van zijn schepping houd!
Alleen, houd God niet van zonde! Eens? Of moet dit weerlegd worden?
Nogmaals U/jij/ik/wij zijn Jezus volgers…. Toch? En Jezus volgde...?
Johannes 6: 38 Want ik ben niet uit de hemel neergedaald om mijn eigen wil te doen maar de wil van degene die me heeft gezonden.
Ik ben ook een vader oké, mijn kids doen wat fout oké, ik ben boos op hun gedrag, daad, maar betekend dat ik niet van ze onvoorwaardelijk houd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:30
|
|
|
Waarom verdedigen of geven mensen nu nog hun mening of is het Gods mening? Nieuw verbond, of is God ineens toch van mening verandert? Jeremia 31:31-34 Zie, de dagen komen, luidt het woord des HEREN, dat Ik met het huis van Israël en het huis van Juda een nieuw verbond sluiten zal. 32 Niet zoals het verbond, dat Ik met hun vaderen gesloten heb ten dage dat Ik hen bij de hand nam, om hen uit het land Egypte te leiden: mijn verbond, dat zij verbroken hebben, hoewel Ik heer over hen ben, luidt het woord des HEREN. 33 Maar dít is het verbond, dat Ik met het huis van Israël sluiten zal na deze dagen, luidt het woord des HEREN: Ik zal mijn wet in hun binnenste leggen en die in hun hart schrijven, Ik zal hun tot een God zijn en zij zullen Mij tot een volk zijn. 34 Dan zullen zij niet meer een ieder zijn naaste en een ieder zijn broeder leren: Kent de HERE: want zij allen zullen Mij kennen, van de kleinste tot de grootste onder hen, luidt het woord des HEREN, want Ik zal hun ongerechtigheid vergeven en hun zonde niet meer gedenken.
Maar betekend dit dat God van Mozes niet toen en nu de heden Gods is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 14:03
|
|
|
Wie is Jezus? Wie de wil deed Jezus? wie is christen? Wie de wil doen christen?
Exo 3:14 God zegt Ik was ik ben en ik zal zijn, ik ben eeuwig……….
Gen 1,31God keek naar alles wat hij had gemaakt en zag dat het zeer goed was.
Gen 3:22 En de HERE God bouwde de rib, die Hij uit de mens genomen had, tot een vrouw, en Hij bracht haar tot de mens. Zonde, degeneratie, wangedrag, oordeel?
Gen 18,20 Daarom zei de HEER: Er zijn ernstige beschuldigingen geuit tegen Sodom en Gomorra, hun zonden zijn ongehoord groot. Daarop zeide de HERE: Het geroep over Sodom en Gomorra is voorwaar groot, en haar zonde is voorwaar zeer zwaar.
Gen 19,24 Toen liet de HEER uit de hemel zwavel en vuur neerkomen op Sodom en Gomorra , Toen liet de HERE zwavel en vuur op Sodom en Gomorra regenen, van de HERE, uit de hemel.
Lev 18:22, En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het.
Terug naar de Zoon van God. Joh 8:7 Wie van u zonder zonde is, werpe het eerst een steen naar haar.
Is mijn mening belangrijk of die van jou? Is Gods mening van belang?
Laatst aangepast door
|
BADS959
|
op donderdag 15 juli 2010, 14:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 14:56
Onderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
|
|
|
Geheim 1: Hij kijkt naar elke mooie vrouw.
Dat doen alle manen, wat er niet verteld word is hoe er naar een mooie gekeken word! Je mag een mooie schepsel bewonderen, oke! Of fout, die begeren.
Geheim 2: Hij voetbalt om jou te ontlopen.
Hier ben ik niet mee eens, iedereen heeft zijn eigen leven, sporten hoort er ook bij, dat doe je niet om je partner te onlopen.
Geheim 3: Hij vindt het niet leuk als jij meer verdient
Ben ik helemaal niet mee eens.
Geheim 4: Hij fixt graag iets.
Dit is ook afhankelijk van de persoon, iets graag fixen,…moet ook gelegen zijn.
Geheim 5: Hij heeft verlatingsangst.
Dit is ook afhankelijk van de persoon, kan zowel man als vrouw zijn die dat hebben.
Geheim 6: Hij blijft een jochie.
Dit is ook afhankelijk van de persoon, de ene heeft dat de andere weer niet.
Geheim 7: Hij vertrouwt jou ook niet.
Ik ben er niet mee eens, als je een partner hebt moet je die vertrouwen, anders heeft geen zin om verder samen te gaan. Meestal is hiervoor aanleiding gegeven.
Geheim 8: Hij heeft een Pinkeltje complex.
Dit is ook afhankelijk van de persoon, de ene heeft dat de andere weer niet.
Laatst aangepast door
|
BADS959
|
op vrijdag 30 april 2010, 07:21
|
|
Naar boven |
|
|
|
|