Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 12:19
Onderwerp: wie gaat naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het gaat erom wie er WEL gaan!! Beetje opletten mensen Maarre ik denk dat de meeste mensen liever het niet willen weten dat ze gaan en dat die mensen daarom niet antwoorden. |
wat een gezzzzzezeeeuuuuuurrrr!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:45
Onderwerp: uiteten in Zeist
|
|
|
LEONARD480 schreef: | thanks annelies |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:40
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Merkwaardig annelies dat je mij blokkeerd op een reactie van een ander |
helaas Leonard, er ging even wat verkeerd vandaar jij het groene gedeelte op je dak kreeg. Het was eigenlijk in het algemeen bedoeld.... No hard feelings??!!
Annelies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:09
|
|
|
JASMYN704 schreef: | hihihi ik hoorde al dat jij ook in zo'n clubje zitting hebt! T was vast gezellig gisteravond..??? |
hihi? wie weet gisteren gezellie hoor !
Laatst aangepast door
|
ANNELIES144
|
op woensdag 23 februari 2011, 14:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:34
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Hoi Annelies,
Een gezellige avond in Zeist is wat mij betreft helemaal leuk! Zeist is lekker in de buurt van Veenendaal dus voor mij bijna te lopen...! Maar eh... waarom wil je er geen mannen bij hebben? |
hahah. Leek me zomaar eens leuk een lady'snight! Nou zaterdag ging niet door vanwege te weinig aanmeldingen, (1) dus het wordt nu verschoven naar 18 maart ! Als je het leuk lijkt, ben je welkom ! Annelies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 10:16
|
|
|
????????????????????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 12:09
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dank je annelies ...vrouwen zonder de mannen is toch niet echt leuk ...haha |
ok.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:46
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nou dat kan leuk worden zonder mannen...ehh of zouden wij maar zelfs iets gaan organiseren ...leuk zonder vrouwen ..lekker rustig ..haha |
voel je jezelf een beetje gepasseerd ofzo?! Volgende keer weer met mannen erbij hoor !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 11:19
|
|
|
Hallo iedereen ! Erg genoten van ons etentje en het stapavondje in ZEIST! Aanrader voor een volgende keer, welke binnenkort wordt georganiseerd!
--------------------------------------------------------------------------------------
Beste Mensen, Welke dames hebben zin een leuke avond in Zeist? Wanneer?Op 18 maart aanstaande What to do ? Wordt een supergezellige avond in La Baron Zeist (erg gezellie grandcafé, niet duur)!! Aanmelden? Graag via de mail
Laatst aangepast door
|
ANNELIES144
|
op woensdag 23 maart 2011, 10:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 13:11
Onderwerp: avondje uit in Zeist
|
|
|
Wie lijkt het leuk om in het weekend van 11 september een leuk avondje uit in Zeist te ondernemen. Ik denk dan hier bij aan twintigers en dertigers welke het aanspreekt een restaurantje te pakken en/of een film in Figi.
Laatst aangepast door
|
ANNELIES144
|
op dinsdag 7 september 2010, 13:12
|
|
Naar boven |
|
|