Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:05
Onderwerp: zat 5 februari wokken boven de A4 t/m 35 jaar
|
|
|
NES843 schreef: | Ik hoop dat er nog wat meer mensen zich hiervoor aanmelden, hoewel het met z'n 3en ook gezellig kan zijn hoor maar hoe meer zielen hoe meer vreugd he... |
Hanna het gaat nog wel door toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 16:46
|
|
|
Ik hoop dat er nog wat meer mensen zich hiervoor aanmelden, hoewel het met z'n 3en ook gezellig kan zijn hoor maar hoe meer zielen hoe meer vreugd he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 01:06
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik hoop het ook voor je, Hanna. Anders moet je toch weer met de 'oudjes' op pad. |
naja met een select groepje kan het ook heel gezellig zijn hoor... dus annuleren is geen optie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 15:37
|
|
|
Hey Hanna,
Bedankt dat je mij wilt ophalen van Station Hoofddorp, hoe laat zal ik daar staan bij de kiosk op zaterdag 5 Februari?
Lijkt me gezellig zo wokken met wat CM'ers, jammer dat er zoweinig mensen zich aanmelden..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 02:13
|
|
|
HANNA566 schreef: | Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM. Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook. Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep. De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.
Deze tekst even kopieëren en je eigen naam erbij zetten als je mee gaat!
Wij gaan mee: *Lenie020 *Hanna566 *Pieterden264 *Nes843
|
Lijkt me leuk om wat jongeren te leren kennen. Maar iemand moet me dan van station hoofddorp halen ben namelijk met ov.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 01:39
Onderwerp: Concerten Sela in september
|
|
|
LOES550 schreef: | Dat is een lange reis voor je. Hopenlijk rijden de treinen morgen op tijd vandaag was er veel vertraging.
Wel stoer dat je zo'n eind gaat reizen voor t optreden. Ik hou t wat dichter bij huis. Veel plezier, geniet ervan groetjes Loes |
Tja, was een beetje te snel met aanmelden met kaartjes bestellen, na het bestellen van de kaartjes realiseerde ik mijn dat er ook wat dichterbij concerten zijn, maar ja het leed is al weer geschied...
ben nog optijd thuis gekomen, kreeg een lift van iemand die ik ken naar rotterdam en daar de trein gepakt en daarna de tram.
Het concert verliep niet echt vlekkeloos maar het wel wel heel leuk om mee te maken. ze hebben 4 a 5 nummers van hun nieuwe cd Koninkrijk gespeeld ongeveer 3 nummers van Votum en nog een paar andere nummers van de albums U en Live in Utrecht. Dus het was een klein feestje. Ik heb wel genoten..
Bless iedereen!
Ernesto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 00:13
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als je geweest bent Nes, wil je dan even laten weten hoe het was? Jij bent namelijk de eerste die gaat.
Alvast een hele fijne avond toegewenst! |
Ja zal ik zeker doen!
Jammer alleen dat er niet meer mensen op de woensdag daar naar toe gaan. ben namelijk met ov en kom helemaal uit den haag naar ede is ook een eind met de trein. Ik hoop dat ik van iemand een lift kan krijgen naar t station van ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 14:35
|
|
|
GEHOLI202 schreef: | In de maand september geeft Sela( zonder H…) een aantal concerten. Het is misschien wel een leuk idee om hieronder in te vullen naar welk concert je gaat en wie van de CM-leden je dus kunt treffen die avond. Ook kun je zo afspreken om met elkaar mee te rijden of voor of na het concert nog wat te ondernemen. En ook kaarten ruilen als je toch nog wisselt van locatie wordt zo mogelijk.
Het lijkt me handig om zelf de kaarten te bestellen en je daarna op de bestemde plaats in te vullen. De kaarten kosten € 15,- plus €2,- administratiekosten Voor meer info:
http://www.selamusic.nl/
Reserveren kan via deze link
http://www.selamusic.nl/index.php?action=tickets
woensdag 15 september Ede NES843
vrijdag 17 september Katwijk
zaterdag 18 september Zwolle
dinsdag 21 september Gorinchem
vrijdag 24 september Bunschoten willemijn232 crossroad317 anoniempje onder voorbehoud loes550 geholi202 |
|
|
Naar boven |
|
|