ChristianMatch

Forum

Berichten van KEN664
ChristianMatch forum index » Berichten van KEN664
Auteur Bericht
KEN664 (37)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:15
BerichtOnderwerp: Uiterlijk of innerlijk

PIETER649 schreef:
even off-topic misschien... maar eh ben jij nou de ex van Barbie of niet? Clown smiley Knipoog smiley want dan had jij dus vroeger WEL oog voor het uiterlijk....

Jep! ik had vroeger ook zo'n gigantisch huis en een geweldige auto met open dak.... maar toen kwam Jezus in m'n leven en heb ik barbie gedumpt... ze was te materialistisch Knipoog smiley

Nu ben ik single en heb ik mijn huis en auto verkocht en het geld weggeschonken. Dus... wil iemand met een superknappe maar superarme 'Ken' contact hebben? Mail me! ik garandeer dat ik een totaal nieuwe editie ben en dat ik veel beter ben dan de ouderwetse 'Ken'!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEN664 (37)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 11:46
BerichtOnderwerp: Uiterlijk of innerlijk

BLOEMPJUH877 schreef:
Wat vind je belangrijk bij het zoeken naar een relatie?
Kijk je eerst naar het uiterlijk, of vind je het veel belangrijker hoe iemand is?

Het belangrijkste bij het zoeken naar een relatie vind ik het geloof. Voor mij is het belangrijk dat ik het belangrijkste in mijn leven (mijn relatie met God/Jezus/De Heilige Geest) kan delen met mijn partner.
En natuurlijk ook omdat dit in de bijbel staat (2 Kor 6:14 ; "Loop niet in een en hetzelfde span met ongelovigen. Wat is de verwantschap tussen gerechtigheid en wetteloosheid? Wat heeft licht met duisternis te maken?")

Ik kijk altijd eerst naar het uiterlijk... want dat is toch altijd het eerste wat je ziet? Daarna probeer ik even te 'proeven' hoe een persoon is, gewoon even een kort babbeltje kan voldoende zijn, en dan weet je al gauw of je kan opschieten met die persoon of niet. Daarna kijk ik of we dingen gemeen hebben en of er iets meer is dan alleen maar een lichamelijke aantrekking. (want wees maar eerlijk, niemand blijft er hetzelfde uitzien. we veranderen allemaal kwa uiterlijk en als je relatie alleen daarop is gebouwd dan houdt het heel snel op.) Als dat allemaal klopt... dan wil ik graag investeren in een relatie om te kijken of zij en ik samen 'wij' zouden kunnen worden.

Hmm.. en dan om de vraag nu te beantwoorden...
Ik kijk zeker naar het uiterlijk maar hetgene wat voor mij de doorslag geeft is wie die persoon is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van KEN664
Pagina 1 van 1