Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:18
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
Hi mensen, Op zich lijkt het me leuk om mee te gaan. Helaas weet ik pas kort van tevoren zeker of ik mee kan. Bovendien is de gemiddelde leeftijd tot nu toe ook stukken hoger dan de mijne. Ik laat het, als het mag, dus later nog weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 22:08
Onderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
|
|
|
Nee! Niet voor mij. Als de Bijbel duidelijk is over seks voor het huwelijk, is het voor mij zo klaar als een klontje. Voor mij daarom geen seks voor het huwelijk en dus geen samenwonen voor het huwelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 20:30
Onderwerp: Welke partij stem je op en waarom?
|
|
|
Ik geloof niet dat een christelijke, regerende partij in deze tijd uberhaubt goed zou kunnen regeren onder de druk van het land en de rest van de wereld. Dat heeft te maken met de scheiding tussen kerk en staat. Niemand zou een volledig bijbels gegronde partij meer toelaten. Je ziet bijvoorbeeld al dat de CU/SGP zich niet teveel uitlaten over bepaalde onderwerpen zoals bouw van moskees en het homobeleid. De andere kant van die medaille is namelijk dat dan al snel kerkenbouw en christenen ook niet meer getolloreerd zullen worden.
Toch vind ik het belangrijk mijn stemrecht te gebruiken. Wat IK ga stemmen? Ik denk toch weer de CU, misschien alleen al omdat ik me wil uitspreken over mijn identiteit als christen. Toch vind ik GL en PvdA ook geen verkeerde partijen.
|
|
Naar boven |
|
|