Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 23:45
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
Hoi Josina,
Bedankt voor je reactie om mee te kunnen rijden. Begrijp dat je het nu nog niet met zekerheid kan zeggen. Sterkte alvast voor a.s. maandag, en een goed herstel gewenst. Ben nog tot 11 september lid van C.M. maar kan de picknick "berichten '" wel volgen via de link. Ga ook begin september nog een week naar Italie op vakantie.
Groeten, Nel
Hoi Marcel,
Ook bedankt voor je reactie. `t Hangt er even van af of Josina gaat, anders maak ik graag gebruik van jouw aanbod om mee te rijden. Gr. Nel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:47
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is het een idee als we het op dit topic van de komende picknick ook daadwerkelijk hebben over wie er al dan niet mee willen? ik kan nl de picknick-berichten nauwelijks meer terugvinden.....
op het topic van 30 juli kunnen jullie het dan over ziekenhuisbezoeken ed hebben, misschien?
wie gaan er nog meer mee, 24 september? |
Beste mede picknickers,
Wie komt er op 24 september op weg naar de picknick in Ede langs het station in Utrecht of het station in Ede ? Zou graag met iemand mee willen rijden naar de picknickplek in Ede, omdat ik met het openbaar vervoer kom. Uiteraard vergoed ik de benzinekosten. Groeten, Nel 833
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 00:15
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
IMKE917 schreef: | ....ohw....dat moeten we niet hebben......
Dan moeten we iets anders bedenken natuurlijk...... |
Beste cm`ers,
Wil het even opnemen voor m`n oud-collega Annemarie uit Wassenaar, heb een aantal jaren geleden met haar gewerkt in de bejaardenzorg, en het is echt een hele, fijne meid, met wel degelijk diepgang, en een bewogen hart voor mensen. Denk doordat je telkens korte flitsen ziet in Boer zoekt Vrouw dat dit niet echt eruit komt, maar ze was echt een heel fijn iemand. Hoop dat dit niet kwetsend overkomt, want zo bedoel ik het niet. Ja, het is echt een vrouwenprogamma, en volg het " ook op de voet " omdat Annemarie erin zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 20:01
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik kijk op een geweldig mooie dag terug. Leuke mensen ontmoet, fijne gesprekken gehad. En dan merk je dat de wereld toch niet zo groot is, hé Nel? Iedereen bedankt voor jullie gezelligheid, en vooral thx to Cross, voor het organiseren. (mag je vaker doen ) |
Hallo " strangangers " / Imke,
Heb het eten s`avonds heel gezellig gevonden, en leuk om iedereen " life " te ontmoeten. Bedankt voor het organiseren Cross, en jij ook Imke voor de gezelligheid aan tafel. Ja, de wereld is soms klein. Hoop dat jullie allemaal een goede terugreis gehad hebben. Groetjes, Nel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 00:29
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
Hallo crossroad,
Begrijp dat jij de " organisator " bent van het uitstapje naar Noordwijk, is het mogelijk s`avonds erbij te komen met het eten, heb nl. slaapdienst, maar zou het leuk vinden om s`avonds erbij te zijn met het eten. Noordwijk aan Zee, is voor mij bijna een thuiswedstrijd......woon zelf ook dichtbij het strand. Misschien kan je laten weten, welk restaurant jullie gaan eten, en hoe laat ?
Groetjes, Nel833
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|