|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 02:13
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
mensen, stop eens met dat nutteloos discuseren en ruzie zoeken. We hebben allemaal onze eigen mening en we doen allemaal wat goed is in eigen ogen. Ik denk dat we ons eens moeten laten leiden wat de bijbel zegt en dan niet in nieuwe vertalingen of wat dan ook maar vanuit de grondtaal immers wat in de bijbel staat is het gesproken woord GOD''s De 10 geboden is de wet GOD's en van daar uit behoren wij te leven. Dat betekend dat niemand een eigen invulling aan kan geven en niemand een gebod er bij of af kan doen. In de bijbel staan de uitlegingen van al die geboden wat wel en wat niet mag. Dat geef dus geen ruimte om te zeggen van "dat moet je zo niet zien of iets in die trent". Waar wij mensen altijd mee bezig zijn om onze eigen ik schoon te krijgen voor eigen geweten en denken op die manier GOD te kunnen laten zien dat het allemaal wel mee valt. Ik zeg je dat het niet mee valt en waarom niet? Gen 3 gevallen in Adam de de erf zonde met ons alle meedragende + onze dagelijkse zonde met de dag vermeerderen zijn we allen verdoemelijk voor GOD buiten CHRISTUS. De groote vraag voor een ieder ken je de CHRISTUS persoonlijk in hart en leven heb je HEM al nodig gekregen en waar voor heb je HEM voor nodig want daar zijn ook heel wat misverstanden over. Als je een kind GOD's ben dan ga je zonde haten en vlieden dan ga je ook leren door de HEILIGE GEEST wat zonde zijn en tegen wie je ze misdrijft en wie je bedroefd en als het goed legt tussen GOD en je ziel zal er ook een waare droefheid zijn naar GOD toe als je het weer verzondigd. Al met al zijn we naar ZIJN beeld geschapen en dat was goed.om tot ZIJN eer te leven. Door de zondeval zijn we dat beeld kwijt geraakt en vinden we een hoop goed en verder word ons geweten toe gefluisterd door de duivel. Leven we nou tot ZIJN eer? Want alles wat buiten GOD is zonden. Ga dus maar na wat GOD zegt door ZIJN woord maar vraag ook een of de HEERE er wijsheid in wil schenken.
|
|