Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 13:31
Onderwerp: Remco Hakkert in concert
|
|
|
Wij hebben ook kaartjes besteld voor het concert in Barneveld! Wie weet zien we elkaar!
Johanneke en Leo
Laatst aangepast door
|
LEO571
|
op maandag 1 november 2010, 13:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 21:50
Onderwerp: U bent níet 'WEDERGEBOREN'
|
|
|
Hoi Haico, wat geloof je zelf Geloof je dat het waar is wat er allemaal staat Laat je niet misleiden jongen. Lees het in de juiste context. In jou geplaatste stuk wordt het uit zn verband getrokken namelijk. Lees het maar eens goed. Vraag wel de Heilige Geest daarbij de juiste waarheid te geven.
Ik wens je Gods rijke zegen toe
Groetjes Leo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 20:42
Onderwerp: Doop in de Geest
|
|
|
IMRE695 schreef: | Komt dit in de buurt:
Bij de doop in de Geest geeft iemand zich, na zijn bekering en geloof in God, vrijwillig en gewillig, vanuit zijn gerichtheid op het Woord van God, over aan de Doper, de Heer Jezus Christus. Deze doopt hem in de Heilige Geest. De dopeling wordt als het ware ‘ondergedompeld in’ en doordrenkt met deze Geest. Met andere woorden: de Geest van God verbindt zich ten volle met de geest van de mens. Zó wordt de dopeling één gemaakt met de Geest van God en krijgt hij de beschikking over zijn geestelijke krachten en begaafdheden. Vergelijk hiermee Johannes 14:20, waar Jezus zegt: “Dan zul je begrijpen dat Ik in mijn Vader ben, dat jullie in Mij zijn en dat Ik in jullie ben.” De eenheid met God is een feit! |
Hier sluit ik me bij aan Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:41
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | ik begrijp jullie (vijandige) reacties wel; komt uit een onbijbelse houding. je mag tegenwoordig niemand meer op de zonde wijzen, wat wel degelijk bijbels is. lees 1 kon 17 maar, |
Je mag iemand idd op zn zonde wijzen Dikkie!!! De zonde is alleen in het picknicken ver te zoeken. Zondigen doen we allemaal elke dag opnieuw. Elke dag mogen we dit ook bij de Heer brengen. Dat jij er zo over denkt is jammer maar gelukkig niet ons probleem. Het is onze verantwoording hoe wij hier mee omgaan en ik wordt dus ook niet boos. Het stelt me wel teleur. Soms wordt ik wel eens moe van de geestelijke strijd die er is. satan en zijn aanhangers doet er alles aan om Christenen dwars te zitten. Ook nu probeert hij weer onrust te zaaien. En zoals ik aan de reactie's zie lukt het hem ook weer. Wordt wakker broeders en zusters!!! Zie en lees wat er gebeurt. We zijn een eenheid en laten we dit niet laten verstoren doordat we slapen met zn allen En als er echt wat te vermanen valt, laten we dat dan vanuit Gods liefde doen.
Gods zegen Leo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 mei 2010, 18:15
|
|
|
JOHANNEKE817 schreef: | Hoi allemaal!
Ik wilde me toch ook maar opgeven voor de picknick! Ik kom met 3 kinderen, waarvan twee kleintjes dus het is wel even afwachten hoe dat gaat! Maar als ik zie hoeveel er komen moet het allemaal wel lukken. Tot zaterdag, hopelijk met de zon erbij
Johanneke |
Toch maar wel he Gezellig joh.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 15:57
|
|
|
Hallo allemaal,
Tja........ wat zal ik nu eens neerzetten. Ik vind het toch altijd een uitdaging om het een ieder naar zn zin te maken. Helaas lukt dat bijna nooit. Toch wil ik het wederom proberen hier en nu.
Anita, ik vind dat je echt een goed stuk heb geschreven als antwoord/reactie op Nisha. Als Christen raakte het me en dat wil ik even gezegd hebben. Je buigt en - of je nu goed of fout bent........... - je bied je excuus aan en dat vind ik persoonlijk heel goed van je. Ik weet niet of `Hannah dit al had gelezen. Persoonlijk vind ik dat de reactie van Hannah als ze jou stuk gelezen heeft, een reactie die ik niet meer gegeven zou hebben. Maar ok, wat je zegt, we moeten allemaal leren. Wat daarop volgt is jou reactie die je mijns inziens beter in had kunnen slikken al begrijp ik het heel erg goed. Je valt op deze manier namelijk mijns inziens weer in de valkuil die je in jou verhaal zo mooi hebt uitgelegd. Op deze manier blijven we aan de gang. Wie gaat er het laatste woord hebben in dit verhaal? Kom op mensen. We weten allemaal wie hier achter zit. Laat hem niet lachen maar geef GOD de eer. Amen.
Groetjes Leo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 22:33
|
|
|
ANITA324 schreef: | Ik vind het gewoon diep, diep, diep, en diep triest en verder wil ik geen woord aan geven. |
Waarom ga je er zo op door Anita? Je ziet de reactie's, dus laat het voor wat het is nu. Heel veel mensen hebben zich opgegeven voor een gezellige picknick en niet voor een praise picknick. De reactie's zijn duidelijk dus respecteer die dan ook. Mijn kids zitten er ook niet op te wachten moet ik eerlijk zeggen. Maak er niet zo'n punt van dus Anita. Laat een ieder in z'n waarde. Je bedoelt het goed en dat weet God echt wel. Laat idd wat Suz zegt door de houding van je hart zien dat je een Christen bent.
Groetjes en tot dan Leo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|