ChristianMatch

Forum

Berichten van MCJOHN356
ChristianMatch forum index » Berichten van MCJOHN356
Auteur Bericht
MCJOHN356 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 23:15
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?

Er zijn veel nuttige info gegeven door verschillende personen, fijn is dat
...genoeg hints en aanwijzingen enz acceptatie van jezelf oa, hoe ga je om met eten/ drinken, dieet/ beweging...willen en doen en bv niet in een keurslijf vallen (mode/ beoordeeld worden enz..) maar geniet van de dingen in het besef dat God onze Schepper is en we altijd naar Hem toe kunnen gaan..ook dankend voor alles wat we mogen hebben.

Big greetzz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MCJOHN356 (53)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 23:57
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?

dik zijn, dik worden. overgewicht of juist het tegenovergestelde kan allemaal heeft zowel interne als externe oorzaken en of redenen: erfelijkheid speelt een grote rol oa

wel is zeker heel belangrijk hoe je er mee omgaat en ik ben zeer geschrokken eerlijk gezegd van het fenomeen gastric bypass...i
k ben van mening dat dit ingrijpen hoe dan ook ethisch niet echt verantwoord is gezien de gevolgen dit heeft voor de mensen, werkelijk schokkend
al je organen staan onderdruk zodanig dat ze makkelijk kunnen bezwijken ja erger nog bij verschillende mensen is dit al gebeurd: kapotte lever, alvleesklier en die zijn in Belgiƫ weer terug geopereerd....

Ik schrijf dit oa om te waarschuwen, chr. plicht oa, absoluut niet mensen die dit hebben laten doen tot wanhoop te drijven waarom?: ik neem aan als je zo'n ingrijpende operatie laat doen dat je heel goed de consequenties wist, als dit niet zo is dan, is er goed wat fout vanzelfsprekend...moet dat de medici enz verweten worden?

Nav dat laatste las ik oa van min of meer bekende dr. Frank die aangevallen werd door iemand vai een forum op zijn dieet van vis vnl (geen zetmeel/ suikers mn) dat zijn dieet een crash dieet zou zijn:
hierop reageerde hij: een gbp / gastric bypass operatie dat is pas echt crashen....

Ik wens iedereen sterkte in zijn of haar strijd tegen overgewicht en vnl niet uit balans te raken waardoor je wanhopig wordt, maar helpt vaak elkaar te steunen en zeker niet minder zoals Salomo zegt: wie gulzig zet een mes op zijn of haar keel en hoe doe je dat; niet door een mes te nemen ajb niet maar we weten het allemaal gevouwen handen die niks kunnen grijpen geen mes noch eten!

hartelijke groet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MCJOHN356
Pagina 1 van 1