Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:57
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
Mijn vriend en ik willen graag wachten met seks (en alle stadia die daarvoor en na komen) totdat we getrouwd zijn. Dan is ook voor de buitenwereld duidelijk dat we voor God een verbintenis voor het leven zijn aangegaan.
Het hebben van geslachtsgemeenschap is zoiets moois dat God ons gegeven heeft dat we dat beiden willen bewaren voor in ons huwelijk. Dan hebben we ook daar God´s zegen over gevraagd in de kerk.
Makkelijk is het niet, en we zijn voorlopig ook nog niet van plan om te trouwen, maar we ervaren dat God ons daarbij helpt en ondersteunt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 21:51
Onderwerp: Op vakantie met mensen met een verstandelijke beperking
|
|
|
RIANNE544 schreef: | Kijk jij ook al uit naar jouw zomer vakantie? al plannen gemaakt, een reis geboekt?
Mensen met een (licht) verstandelijke beperking kijken ook erg uit naar hun vakantie. JIJ kan de vakantie voor hun mogelijk maken door als reisbegeleider mee te gaan met ADIOS Reizen. Een christelijke reis organisatie voor mensen met een licht verstandelijke beperking.
We zoeken nog koks, chauffeurs, begeleiders, organisatie talenten en (ver)zorgende types....
Maak JIJ hun vakantie mogelijk? Kijk dan eens op http://www.adiosreizen.nl/
of meld je aan via reisleiders@adiosreizen.nl |
Wat leuk! Mijn oom gaat met Adiosreizen mee van de zomer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 19:26
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
Pffff nou je hebt behoorlijk wat losgemaakt Marianne.
Laat ik er dan niet ook maar over beginnen...
Zover ist bij mij nog niet haha
|
|
Naar boven |
|
|