ChristianMatch

Forum

Berichten van LIEZL353
ChristianMatch forum index » Berichten van LIEZL353
Auteur Bericht
LIEZL353 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 00:04
BerichtOnderwerp: BZJ dag

LIESBETH326 schreef:
BZJ-dag staat volgens mij voor de boer-zoekt-jou dag. Deze singlesdag is begin juli door CM georganiseerd in de Alblasserwaard. Toch Liesl?

jep Boer(in) Zoekt Jou dag In Alblasserwaard Goudriaan in dit geval.
Je kon kiezen uit Wandelen, de boer op, solex rijden, fietsen, of boogschieten, ondanks een flinke bui een succes dag Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEZL353 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:59

LIESBETH326 schreef:
Leuk dat je even een reactie geeft over de BZJ dag! Ik was er zelf niet en ben dus wel benieuwd hoe zo'n dag er ongeveer uitziet en voor welke activiteit jij zelf gekozen hebt...

Ha Liesbeth,
Nou eerlijk gezegd wist ik ook nooit zo goed wat ik ervan moest verwachten. We waren nu met 4 meiden dus dat scheelt ook. al koos wel ieder een eigen activiteit. Ik ben zelf wezen boogschieten. Vooraf had ik best een beeld van, daar loopt iedereen echt rond met nou moet ik er een zien te strikken.. Nou gelukkig was naar mijn idee die sfeer er absoluut niet. We hebben gewoon enorm veel lol gehad met elkaar en doordat je actief bent leer je elkaar meteen in een ontspannen setting kennen. We zijn zelfs daarna nog met een groepje ergens wat wezen drinken. T was ook goed georganiseerd hoor!! Ook leuk omdat je na die tijd ook weer makkelijker op de site contacten legt. ok ben ik zowiezo iem die meer houdt van live contact dan via internet, is toch echter.
Nou ja heeeeeeeeel verhaal..maarre ik zou zeggen, volgende keer gewoon meegaan. de meesten waren er overigens alleen gekomen dus daar hoef je t niet voor te laten Lachende smiley

doeg Liezl
Naar boven

Auteur Bericht
LIEZL353 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:50

Hallootjes net terug van vakantie enneh wilde gewoon nog ff zeggen dat ik de BZJ dag erg geslaagd vond. T was gezellig en ontspannen. Wat mij betreft mogen er vaker zulke dagen of activiteiten georganiseerd worden.
Voor diegenen die niet zijn geweest: Je hebt wat gemist!!!
Het draaide niet om relaties maar gewoon om ontspanning door inspanning Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en om ontmoeting.

groet,
Liezl353
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LIEZL353
Pagina 1 van 1