ChristianMatch

Forum

Berichten van CHRISTINA495
ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTINA495
Auteur Bericht
CHRISTINA495 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 april 2010, 19:55
BerichtOnderwerp: Bowlen singles 30+ 24 april in Vianen

CHATULIEM619 schreef:
Het is nu de tweede keer dat jullie zoiets organiseren, ik verdenk jullie ervan dat je aan het vissen bent in andermans vijver. Ik zal melding hiervan maken bij de redactie want dit kan volgens mij niet.

Dag Chatuliem

Met enige verbazing lees ik bovenstaand bericht. Wij hebben een uitnodiging geplaatst op CM voor iedere 30+ om zo ook andere mensen te kunnen benaderen buiten de kennissen kring om. Lijkt mij niets mis mee. En ik kan zeggen dat deze eerste uitnodiging voor een gezellige avond geslaagd is en voor herhaling vatbaar is zoals pimpernel ook al aangaf. Je hebt dus eigenlijk iets gemist.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTINA495 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 17:51
BerichtOnderwerp: Bowlen singles 30+ 24 april in Vianen

Een avondje uit??!!!!

Hallo allemaal,

Zin in een gezellige/sportieve avond uit met singles van 30 jaar en ouder?
Kom dan zaterdagavond 24 april a.s. naar Bowling en Sportcafé Helsdingen, ’t Slijk 1, 4133 EA te Vianen. (ligt aan de A2)
Voor routebeschrijving zie http://www.bowling-partyservicehelsdingen.nl/contact.html

We heten je welkom met een kop koffie/thee en iets lekkers vanaf 20.00 uur.
Tussen 21.00 uur en 23.00 uur kun je samen met anderen de kegels omver werpen.
Houd je niet van bowlen? Ook dan ben je van harte welkom om gezellig te kletsen onder het genot van een drankje (voor eigen rekening) en een hapje.

De kosten liggen tussen de € 10,- en € 15,- (afhankelijk van het aantal personen dat zich aanmeldt), te betalen bij binnenkomst.
Opgeven is wel noodzakelijk, want de ruimte is beperkt!!! ]
Dus doe dit vóór donderdag 15 april a.s.

We zouden het leuk vinden als je iemand meeneemt, bijv. van het koor, vakantie, sportvereniging, uit de gemeente of uit je vriendengroep.

Wil je even doormailen als je van plan bent te komen? Of heb je vragen, mail gerust.

Tot mails! 

Groetjes van Christina

PS: Stuur dit mailtje gerust door naar mensen die je ook wilt uitnodigen !!

Laatst aangepast door
CHRISTINA495
op maandag 3 mei 2010, 18:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTINA495
Pagina 1 van 1