Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 20:01
Onderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
|
|
|
Het was zeker niet negatief bedoeld, wat ik er mee wil zeggen dat man en vrouw daarom juist bij elkaar passen! Het klinkt inderdaad alsof de man boven de vrouw zou staan, maar je kunt het ook anders opvatten..
Meer bij wijze van spreken...
Tuurlijk kun je, je alleen compleet voelen maar heeft niet iedereen de behoefte om samen door het leven te gaan???? Mijn leven voelt nu ook compleet en ik vermaak me prima in mn eentje.. maar ik zou het wel fijn vinden als ik ooit mn leven zou kunnen met de man van mn dromen zeg maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 01:29
|
|
|
We staan met zn allen niet voor niets op een datingsite neem ik aan.... vooral gezelligheid maar is er ook niet stiekem een klein beetje hoop dat hij/zij ertussen zit?
Er zijn niet voor niets mannen EN vrouwen geschapen..
De man is het hoofd, de vrouw het nekje.. zonder nekje kan het hoofd niet draaien.. maar wat voor functie heeft het nekje als het hoofd er niet is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 03:41
|
|
|
Het is maar net hoe je het bekijkt...
Ik ben een man en dat is een geluk Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan' Kan zonder depressie van de weegschaal afgaan Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel En als iets kapot is dan maak ik het heel Parkeren is easy; gewoon in een keer En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer! Ik ben een man en ik denk logisch na Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla Als ik ergens heen loop, weet ik de weg terug Ik maak van een olifant in no time een mug En al deel ik met duizenden vrouwen het bed Ben ik juist de man, in plaats van een slet Als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan! En tijdens het plassen kan ik blijven staan! Ik ben een man ja, dat doet me plezier Ik word niet dronken van twee glazen bier Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul want voetbal is passie en de scheids is een lul Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit He, ik kan het vangen als iemand iets gooit En ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn Is het niet geweldig om een man te zijn?
Het antwoord op bovenstaand gedicht:
Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop En ruim al mijn rotzooi achter me op Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer! Van een griepje is bij mij niet veel te merken Ik neem een aspirine en ga gewoon werken Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen! Al is vrouw zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen! Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie? Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn Uiteraard laten we ze in de waan Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan: Mannen zijn eigenlijk nog een kind Dat spelen met auto's het einde vindt, Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest.
Nee, mannen willen de waarheid niet horen: Zonder een vrouw zijn ze verloren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 03:17
Onderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
|
|
|
Ik kom nu voor de 3de keer op t forum van CM (terwijl ik hier al bijna 2 jr rondneus) maar telkens sluit ik na een paar onderwerpen gelezen te hebben af... Zoveel gehakketak tegen elkaar..
Ieder kan toch zijn eigen mening hebben en deze ook blijven houden.. en mocht het je niet naar de zin zijn, bespreek het dan privé!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 18:08
Onderwerp: Moppentrommel
|
|
|
Staat een koe in de wei, vliegt er een duif over.... Roekoe zegt de duif, Roeduif zegt de koe..
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|