Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 23:30
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
HENK710 schreef: |
Rel, je wordt al echt een grote Limbo. Proficiat! En maak er een goed jaar van! |
nog vele knel... ik bedoel jaartjes erbij in gezondheid rel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 januari 2010, 21:49
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
INKA401 schreef: | gewoon alles rolo, we hebben daar naar mijn bescheiden mening toch wel een kunstje geflikt ... jammer dat na maanden geen forum veel mensen zijn die niet weten waar we het over hebben, maar zou het geloof ik zó wéér doen ... ondanks het vervolg senario ... |
daar hou ik je aan Inka, in Rotterdam hebben ze sloop huizen ik bedoel opknap huizen die je voor een eurotje kan kopen. Die mag jij helemaal onder tot boven moderniseren en op mijn aanwijzingen vanuit de luie stoel helemaal netjes aanpassen. Uiteraard zonder de Witte wolkjes op het plafond. hebben we een deal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 januari 2010, 00:02
|
|
|
INKA401 schreef: | heb jij wolkjes gezien dan? |
nee geen wolkjes gezien maar wel onweerswolken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 23:26
|
|
|
INKA401 schreef: | klussie in eindhoven? ... pfffff ... en toch heb ik het plezier gedaan |
ja inka met een beetje normaal personeel was dat klussie binnen een weekje klaar geweest maar wie wou er iets speciaals van maken met wolkjes etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 23:15
|
|
|
RELLOK036 schreef: | moet je bij johan400 en inka zijn die weten er meer van... maar feit blijft ik haal geen knelknietjes |
rel wees blij dat ik je niet voor een setje lucht ankers op pad stuurde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 22:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee joh. das geen sneer... voor Henk zou productiewerk OOK ervaringsverbreding zijn. Ik heb zelf een productiebedrijf en ik vind het jammer dat productiewerk kennelijk zo laag aangeschreven staat. Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen, maar om binnen een productiebedrijf de continue kwaliteit te behouden in combinatie met een acceptabele kwantiteit... daar komt meer bij kijken dan je zou denken. ( dan heb ik het nog niet eens over het instellen en afstellen van machines tot op 0,01mm nauwkeurig ) |
Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen een beetje respect voor voor mij alstublieft dank u wel.
|
|
Naar boven |
|
|