|
Geplaatst: zaterdag 14 november 2020, 18:47
Onderwerp: Het is stil aan de overkant
|
|
|
Daar ben ik het helemaal mee eens maar het enige wat ik lees is inherent aan corona want het islogisch dat er weinig gebeurt want ookal zeg je doet me niks en ben je jong en wil je schoppen tegen de maatschappij het is even niet anders.
Ik vat gelijk de koe bij de horens en vertel over het geen wat ik aan het maken ben ik maak namelijk een glas in lood schilderij en verder ga ik 5 dagen naar dagbesteding
LOES133 schreef: | Hallo allemaal,
Ik ben sinds een paar uurtjes proeflid hier bij ChristianMatch ( heb mijn profielvragen nog niet eens helemaal ingevuld) maar was wat aan het rond neuzen op het forum. En dan zie ik drie actuele onderwerpen, waarvan er twee gaan over dat er niets op het forum gebeurd. Daar wil ik wel even op reageren: Ik vraag mij immers af dat als zoveel mensen het eens zijn dat het zo stil is en er niets gebeurd. Waarom dan niemand denkt: "Laat ik zelf eens een gezellig onderwerp op het forum openen? Bij een andere site waar ik lid van ben geweest waren er de hele dag door gezellige gesprekken op het forum en bruiste het van de gezelligheid. Zo kan je een woordspelletje openen, vertellen wat jouw lievelingslied is of misschien wel hoe jij je in de adventstijd voorbereid op kerst. Wat is een spreuk of tekst waar jij veel steun aan hebt, of wat ga jij eten vandaag? We hebben (althans ik) vaak moeite om elke dag weer iets voor het avond eten te bedenken, dan is het wellicht leuk om van elkaar ideetjes op te doen?
Nou ja zomaar wat gedachten. Ben benieuwd of er iemand door de gedachten geïnspireerd raakt en iets gezelligs gaat openen? Lijkt mij gezellig om jullie daar te ontmoeten, ik kom zeker langs.
Wacht het voor nu even af. Tot snel.
Groetjes Loes. |
|
|