ChristianMatch

Forum

Berichten van SJAOULSKI396
ChristianMatch forum index » Berichten van SJAOULSKI396
Auteur Bericht
SJAOULSKI396 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2016, 13:10
BerichtOnderwerp: opstellen van profieltekst

ROADY558 schreef:
Hmm dus als ik het goed begrijp geloof je maar zo nu en dan?

Nee Roady, Ik bedoelde dat ik geen gewone christen ben! Ik ben namelijk een Jood die ook in Yeshua (Jezus) gelooft. Hierdoor geloof ik en dat is ook wat ik Lees, dat ik Alles wat de Eeuwige heeft ons voorgeschreven/geboden om te Doen en Laten daar aan moeten Houden uit Liefde voor de Eeuwige!

Daardoor ben ik geen gewone christen die de zondag en kerst viert en de geboden en verboden uit de Tora niet honoreert uit het idee dat het niet meer hoeft, want daar ben ik niet mee eens. Dat is wat ik mee bedoelde! Ik hoop dat het nu wel duidelijk is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SJAOULSKI396 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2016, 16:00
BerichtOnderwerp: opstellen van profieltekst

Persoonlijk vraag ik mij ook af hoe eerlijk kan en moet je zijn op je profiel? Of moet je het zo invullen dat het je ideale match aantrekt en zorgt dat hij/zij geintresseerd raakt?
Want aan de ene kant het is aardse manier van jezelf verkopen aan de andere, ook al zijn we hier allemaal broeders en zusters in HEM!
Ik vind dit heel moeilijk. Ik kies vaak voor om zo eerlijk mogelijk te zijn met het gevolg dat ik met tussenpauzes jaren lang hier sta ingeschreven en heel veel mensen vaak bewonderen wat er geschreven staat maar om het heel oneerbiedig te zeggen het "verkoopt" niet! Hihihi!
Maar ik ben ook een beetje moeilijk in relaties want ik ben geen alledaagse gelovige Knipoog smiley

Ik ben echt benieuwd naar jullie reacties hierop!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SJAOULSKI396
Pagina 1 van 1