ChristianMatch

Forum

Berichten van CARIN303
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 41 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CARIN303
Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:49
BerichtOnderwerp: WK-gekte

MARIO216 schreef:
Vooruit, het belangrijkste de finale Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Lachende smiley maak je ook even reclame voor de "Hup Holland Hup "speentjes die nog met grote getale in de winkels liggen?
Wil ze graag voor zondag kwijt !!
Anette...iets voor jou? Lachende smiley ( eh....de baby dan hè!! )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:47
BerichtOnderwerp: WK-gekte

TESSYBEAR731 schreef:
Ehh...mag 3-2 ook? Engeltje smiley

Sweet dreams Mario, this is you`re wake up call Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:44
BerichtOnderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??

PIETER649 schreef:
Het staat ze ten alle tijde vrij om zich te bekeren en tot inkeer te komen...

De simpele reden dat ze ook liefde en geborgenheid zoeken, is geen reden om bewust te zondigen. Die behoefte hebben wel meer mensen die geen partner hebben.
Even heel scherp gezegd... als jij een homo begrijpt omdat hij fysiek een drang tot sex heeft, begrijp jij dan ook een vrouw die geen geschikte partner kan vinden en zich daarom prostitueert om toch maar sex te hebben? Of vriendelijker gezegd... zich overgeeft aan alle mogelijke one-nightstands om toch maar wat bevrediging te vinden?

Ohoh, Pieter, wat is dit nou voor reactie? Het gaat om echte mensen die 100% homo zijn en dus niet alleen voor de sex iets willen.
Ik hoop dat je dit zwart wit bedoelt hebt want anders ben ik zeer zwaar oneens met je en doe je deze groep mensen ernstig tekort.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:41
BerichtOnderwerp: Bescherming gevraagd

GRIFFIN748 schreef:
voor zover ik weet is het forum voor 'niet-ingelogden' alleen toegankelijk als diegene een link naar het topic heeft ontvangen van een ingelogde.

het verdient dus aanbeveling om hiermee zorgvuldig om te gaan, en dus niet alle links/linken door te mailen naar niet-ingelogden en/of personen die hier niks te zoeken hebben. het is aan de webmaster/webredactie om ja/nee te beslissen of deze vorm van toegan tot het forum gewenst danwel toelaatbaar is

Ik ga je een mail sturen waarin staat dat dit niet zo is , zal het maar niet via dit topic doen hè Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:22
BerichtOnderwerp: Bescherming gevraagd

Beste CM-ers,

Zoals jullie misschien weten is het forum voor iedereen toegankelijk, lid of geen lid.
Alles wat je hier neerzet is te lezen voor wie dat maar wil.
Ben je geen lid dan kun je uiteraard niet reageren maar verder kun je alle topics lezen en zelfs een verkort profiel bekijken èn de foto bekijken van degene die een reactie plaatst.

Zelf ben ik voor een gesloten forum en als dit niet mogelijk is iig een aantal topics gesloten.
Ik weet van een aantal mensen die niet meer recht uit het hart reageren op het forum om bovenstaande reden.
Mijn voorstel is dan ook om dit kenbaar te maken bij de webmaster van Christian Match dat wij dit graag veranderd willen zien.

Vind jij dit ook?
Graag hieronder reageren ook als je het er niet mee eens bent.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:15
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Ik vind de spreuk van Brazeevel erg leuk;

vat geen cowboy

Geldt het ook als;

vat geen cowgirl? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:29
BerichtOnderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken

ZINGA672 schreef:
Thomas en Marijan; ik sluit me bij jullie aan. Met de aanvullende opmerking dat niet alleen je leeftijd te zien is maar ook je regio (en foto) als je het verkorte profiel aanklikt.

Belangrijk dus om voorzichtig te zijn met namen en prive-gegevens op het forum.

GrZing!

Ik hoorde ook pas vorige week dat het forum voor iedereen toegankelijk is, schrok daar wel van.
Kunnen wij niet een mail naar CM sturen met al onze namen zodat er iig een aantal topics alleen voor leden te lezen zijn?

Laatst aangepast door
CARIN303
op dinsdag 6 juli 2010, 21:39
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 19:46
BerichtOnderwerp: Vreemde kostganger(s) ?

PIETER649 schreef:
als je begin juli nog steeds je moederdagcadeau niet hebt opgegeten, ben je of heel wilskrachtig aan de lijn, of je vond het zelf ook niet te vre... euh.. niet lekker.

Lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 18:53
BerichtOnderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?

TESSYBEAR731 schreef:
Ach wat...zet mij der ook maar op! Lachende smiley

GEZELLIG !!!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 18:52

SUSANNAH475 schreef:
Volgens mij wordt hier nergens beweert dat homo's zielig zijn.
Wat je wel merkt is dat homo's zich vaak buitengesloten voelen, buitengesloten van de kerk vooral en dat lijkt mij een kwalijke zaak.
Juist Jezus was er voor mensen (ook homo's !) die zich buitengesloten voelden, en nee ik weet geen tekst die precies over homo's gaan, maar ik vind wel dat als je de bijbel leest (en dan met name het N.T.) heel goed kunt ontdekken hoe Jezus omging met mensen... vaak anders en tegen de verwachting in van mensen (bijv. Farizeeers) die de bijbel op hun duimpje kenden.

Chatuliem, je zegt: "De Bijbel spreekt nl van een begeerte om de ander te beminnen, waarbij liefde niet centraal staat, maar begeerte."
Toch als het zou gaan om een heteroseksuele relatie kun je dit ook niet over 1 kam scheren, immers ondanks de zondeval kan een man en een vrouw toch elkaar beminnen waarbij de liefde wel centraal staat.
Dat onderscheid is er dan vast ook wel tussen homoseksuele relatie...

Het lijkt mij zaak te onderzoeken wat nu precies bedoeld wordt met die tekst in Romeinen 1:26-32.
Opmerkelijk vind ik hier dat vs. 26 en vs. 27 er vaak uitspringen, terwijl ik dan denk, lees verder t/m. vs. 32... daar staat toch duidelijk aangegeven dat 'begeerte voor hetzelfde geslacht' niet het enige is, maar ook: " 29 vervuld van allerlei onrechtvaardigheid, boosheid, hebzucht en slechtheid, vol nijd, moord, twist, list en kwaadaardigheid; 30 oorblazers, lasteraars, haters van God, verwatenen, overmoedigen, grootsprekers, vindingrijk in het kwaad, hun ouders ongehoorzaam; 31 onverstandig, onbestendig, zonder hart of barmhartigheid." (Rom. 1:29-31)

Leviticus laat duidelijk zien dat er talloze wetjes zijn die wij niet meer gebruiken... net zo als offers die in die tijd gebracht moeten worden, denk ik dat de tijd sinds Jezus' komst veranderd is en bepaalde dingen zijn weggevallen.

Als ik aan homo's denk denk ik ook aan gehandicapte mensen en bijv. mensen die het syndroom van down hebben... t'is niet zoals het bedoeld was, maar ondertussen overkomt het jou...
Ik geloof niet dat je kiest voor het homo zijn, en ook niet dat het zou zijn ontstaan vanwege een 'afwezige' vader...
Ik denk eerder dat het aangeboren is.
Ik zou graag door willen gaan over hoe die tekst in Romeinen 1 nu is bedoeld, al staat dat al wel aangegeven in de inleiding van dit topic.

AMEN
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 08:02
BerichtOnderwerp: Kinderdoop

CROSSROAD317 schreef:
Ik blijf bij mijn standpunt, jullie lezen mijn posting niet goed.
Kom eens met tegen-argumenten, het zijn citaten uit de kerkgeschiedenis die ik plaats.
De eerste christenen hebben zich met hand en tand verzet tegen de heidense rituelen die binnendrongen in het christelijke geloof. Ondanks alle argumenten van deze vroege christenen (tussen 120 en 200 AD) drukte de kerk toch de kinderdoop en verschillende andere heidense rituelen erdoor.

En nee, mijn gelijk wil ik niet halen, maar een goed beargumenteerd tegenargument weet ik wel op waarde in te schatten, met andere woorden met bla bla bla antwoorden kan ik niets

...

Oei Cross......volgens mij lees je de reactie`s niet goed.
Het is niet zo dat jouw antwoord en keuze de enige juiste is Knipoog smiley , wij reageren allemaal vanuit onze eigen achtergrond en gedachte , gebaseerd op de bijbel.
En....we geven ook aan ( volgens mij komt dit in bijna elke posting naar voren ) dat we respect hebben voor anders gedoopten en dat het God om ons hart gaat.
Kom maar van de kast af dus !
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 07:43

Beste Shanita,

Ongetwijfeld zul je het heel goed bedoelen dat een homo iets is als "een verslaving"of "te weinig/teveel aandacht vroeger van pa of ma hebben ", maar tegelijk kwets je hiermee een hele grote groep mensen.
Als je homo bent dan ben je zo vanaf je geboorte, je bent zo geschapen en geloof mij.....geen enkele homo is daar blij mee als zij/hij daarachter komt.
Een hele worsteling met jezelf en met God gaat vooraf aan het uit de kast komen.
En daarbij zullen deze mensen zich altijd moeten "verdedigen en verantwoorden"tegenover mede christenen die hen vertellen dat er wel een genezing voor ze is of therapie.
Ik wordt hier altijd erg verdrietig van, hoe goed bedoeld ook.

Ik begrijp echt wel dat je dit niet kwetsend bedoelt hebt hoor, zo schat ik je helemaal niet in maar mijn tip; praat eens met een christen homo en ken je die niet, lees het boek "uit de schaduw"eens, verkrijgbaar bij de webshop van de EO.
En veel belangrijker, bid voor ze , niet voor genezing , jij kan toch ook niet genezen worden van je hetero zijn, bent ook zo geboren, maar voor een liefdevolle ontmoeting met andere christenen en een open en eerlijk gesprek.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 21:52

JONATHAN890 schreef:
Ik rij ongeveer langs jouw huis, dus voor mij is t ok....
Even kijken hoe laat iedereen verzameld...reistijd Spijkenisse - Amersfoort is ongeveer een uur.

Is 20.00 uur dan niet een betere tijd ivm. Tessybear?
Kan zij rustig haar kind afgeven en meerijden naar het midden van het land?
Idee?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 21:40

CROSSROAD317 schreef:
Wat een giga aanvallend antwoord, en nog eens onnadenkend geantwoord ook.
Ik kom met keiharde feiten, jij alleen met een olifant die door de porseleinkast walst ....
..

Pffff....wie zit er nou OP de kast?? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 21:03

Ik vind de reactie van Anette erg mooi, helder en duidelijk .

Zelf ben ik" geboren "in de gereformeerde' kerk, dus opgegroeid met de kinderdoop.
Altijd voor vanzelfsprekend aangenomen tot een vriendin van mij het gesprek opende over volwassen doop.
Een aantal jaren hebben wij het hier uitvoerig over gehad, wat zegt de bijbel, wat zegt God hierover?
Wij kwamen niet op 1 lijn te zitten , zij heeft zich laten overdopen ( jaja mensen, zo blijf ik dat noemen ) maar ik moet je bekennen dat ik zeer geraakt en ontroerd hierdoor was.
Een zeer bewuste keuze van haar en gezegend door God.
Kijk ik nu anders tegen de kinderdoop aan? Nee, blijf er voorstander van maar respecteer een ander ook hierin.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 20:42

TESSYBEAR731 schreef:
Sja...dit zou dan op een ander moment zijn natuurlijk Knipoog smiley

Enneh...als ik met iemand mee kan rijden is alles bereikbaar natuurlijk! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik ga er nog heel even over na denken, want das as. vrijdag al Verraste, verbaasde smiley

Kzou het wel erg gezellig vinden als je mee gaat!
Helpt dat ook? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 20:38

TESSYBEAR731 schreef:
We hebben hier in de buurt wel een mooi recreatiegebied...zou dat wat zijn?
Lekker stukkie strand, beetje water...paradijs voor kinderen...klein én groot!

Maar goed...offtopic!! *Sorry Jonathan* Verlegen lachende smiley

Eh...goed lezen Tessy, ZONDER kinderen
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 20:34

TESSYBEAR731 schreef:
Waarom weer zo ver weg? Twijfelende smiley

Had je niet beter heel CM naar het O zo bruisende 0181 kunnen laten komen? Clown smiley

Ik vind dat prima hoor
maar kom dan wel iets later!
En wat vind je van Utrecht? Zou dat wel een optie zijn voor je, misschien kun je met iemand meerijden dan? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
CARIN303
op maandag 5 juli 2010, 20:36
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 20:31

Leuk idee, ik ben er bij!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 20:27

JONATHAN890 schreef:
volgens mij schreef pieter 'hoihoi...eindelijk een onderwerp wat nog NIET......

Heel erg scherp Jonathan, we discussieren nu even voor niets dus.... Verlegen lachende smiley

Nu pas zie ik ook de tekst weer die naast mijn computer staat;

Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 20:21
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

GRACE585 schreef:
rijst met sate en roerbakgroente in zoetzure pittige saus.
als toetje vlaof yoghurt met aardbeien

Hmmm , Grace...klinkt heerlijk! Zou zo een keer bij je willen eten Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 19:20

TESSYBEAR731 schreef:
Een psychiater is ook altijd psychiater, maar brengt het niet altijd in de praktijk...das alleen "tussen 9 en 5"...
Ligt aan t referentiekader denk k...we vatten het woord "praktiseren" blijkbaar beiden anders op...

en om daar nu over te gaan bakkeleien? Kunnen we beter een bakkie tut drinken samen! Knipoog smiley

Wat een super goed idee!
Koffie verkeerd doen?
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 19:07

TESSYBEAR731 schreef:
Praktiserend betekent dat je het in de praktijk brengt, lijkt me een heldere verwoording...niets raars aan...
Ik ben hetero en zou ervoor kunnen kiezen om op een bepaalde reden geen relatie meer aan te gaan. Dan blijf ik hetero, maar breng het niet in de praktijk...datzelfde geld voor homoseksuelen.
Er zijn namelijk ook genoeg christenen die van zichzelf weten dat ze homoseksueel zijn en om die reden alleen blijven.
Iemand een praktiserend homo noemen, tegenover iemand die dat niet doet is dus juist het beestje bij de naam noemen...

Je bent toch altijd praktiserend bezig?
Ik weet....ben wat muggenzifterig bezig nu maar wordt een beetje allergisch van het woord praktiseren.
Ik ben een praktiserende hetero maar heb geen seksuele omgang met een andere hetero, ben ik dan ineens een niet praktiserend iemand????
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 18:52
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

LIESBETH326 schreef:
Chat, bewaar een beetje je fatsoen alsjeblieft... Je hebt je redenen om niet mee te gaan, terecht, maar het is niet aan jou om vervolgens mensen die wel meegaan te etiketteren...

Over invulkunde gesproken!
Het komt op mij over als 100 % een grappige opmerking, wat wordt er toch snel gehapt op het forum, zucht!
( jaja, ik weet het, ik doe het ook maar wilde dit even kwijt).
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 18:50

Meer dan uitleven dat je het met praktisering van homofilie niet eens bent kun je m.i. niet doen. Het is aan de persoon zelf wat er mee gedaan word!
Wij worden toch ook geaccepteerd ondanks het feit dat we gescheiden zijn? Waarom zouden we hen dan de rug toe moeten keren Smiley die vol vragen zit[/quote]

[quote]

Ik begrijp het woord praktiserend homo niet, hij of zij is toch altijd praktiserend , als ze tv kijken/ een boek lezen / naar de kerk gaan of naar het werk. Ook ik en jij zijn altijd praktiserend bezig!
Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je de seksuele relatie afkeurt?
Waarschijnlijk een open deur maar ik zou zo graag eens af willen van die verkeerde rare opmerkingen hierover.
Laten we het "beestje"maar gewoon bij de naam noemen.......
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 11:16

CHATULIEM619 schreef:
Goed, ik zal me nog eens een keer in de discussie mengen, zij het met tegenzin. Ik vind het tolereren van homoseksualiteit een teken van het morele verval. En hier gaat het zelfs nog verder, men vraagt ons niet alleen homofilie te accepteren als zijnde gelijkwaardig met heterofilie. Met bijbelse argumenten durft men dit zelfs te staven!!!!
In de wereld staan we als land al bekend als een gay community. En nu gaan we applaudisserend met de Bijbel in de hand dit gedrag nog aanmoedigen.

Ho....wacht eens even!
Wie zegt dat we met de bijbel in de hand applaudisseren?
Wat zou ik graag eens persoonlijk met je hierover willen praten.

Vraagje....ken je christelijke homo`s?
Jammer dat je je niet in dit onderwerp wilt blijven mengen, dit onderwerp is namelijk niet met een uitkomst van ja...mee eens of; nee,oneens.
Dit gaat over echte mensen met een voorkeur voor hun eigen geslacht en een christelijke identiteit, zo geschapen door onze Hemelse Vader.
Het is zo makkelijk deze broers en zussen te gaan stempelen maar zullen we dat maar over laten aan God?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: maandag 5 juli 2010, 10:41

Beste Pieter & Chatuliem,

Ik heb erg getwijfeld of ik zou reageren op jullie maar bij deze;

Pieter , je noemt het een onderwerp dat uit den treure is behandeld, zegt het dan niet genoeg dat er iemand alsnog een topic over opent?
Is dit onderwerp; Homo en Christen zijn wel ooit uit"behandeld"?
Ik geloof oprecht van niet.
Een christen die homo is heeft al genoeg strijd intern en kent al genoeg veroordelingen van mede christenen.
Hij of zij zal heus niet zeggen dat de schepping zo bedoeld was maar zijn ze dan een foutje van de Schepper?
Mogen zij dan niet meer "besproken"worden door hetero`s als discussie onderwerp?

Chatuliem, jij zegt dat de bijbel duidelijk hierover is, ik betwijfel dat zeer sterk.
Jij doelt waarschijnlijk op de teksten in Lev. en Rom?
Hieronder plaats ik een reactie over de Leviticus tekst, ben benieuwd naar jouw reactie hierop en....hoe ga jij in gesprek met homo`s in jouw gemeente of blijven die allemaal in de kast?
(De onderstaande tekst is een reactie op Dr.Laura, zij heeft een show in Amerika.)

Beste Dr.Laura

Bedankt voor je delen in de kennis van Gods wetten. Ik heb heel veel geleerd van je show en ik probeer deze kennis te delen met zoveel mogelijk mensen. Wanneer iemand bijvoorbeeld de homoseksuele levensstijl probeert te verdedigen, herinner ik hen dat in Leviticus 18:22 duidelijk staat dat het walgelijk is… einde discussie. Toch heb ik advies van u nodig met betrekking tot andere elementen van Gods wet en over hoe ik deze moet opvolgen.

1. In Leviticus 25:44 wordt gezegd dat ik slaven mag bezitten, mannelijk en vrouwelijk, als ze ingekocht worden uit buurlanden. Een vriend van me zegt dat dat slaat op Mexicanen en niet op Canadezen. Kun je dat uitleggen? Waarom kan ik geen Canadezen bezitten?
2. Ik zou mijn dochter graag willen verkopen als slaaf, zoals dat als sanctie staat beschreven in Exodus 21:7. Wat zou in deze tijd een goede, eerlijke prijs voor haar zijn?
3. Ik weet dat ik geen contact mag hebben met een vrouw als ze ongesteld is – Lev. 19-24. Het probleem is: hoe weet ik dat? Ik heb het geprobeerd te vragen, maar de meeste vrouwen reageren beledigd.
4. Wanneer ik een stier op het altaar verbrand als offer, weet ik dat het voor de Heer een aangename geur met zich meebrengt – Lev.1:9. Het probleem is mijn buren. Zij beweren dat de geur niet aangenaam is voor hen. Moet ik ze nu slaan?
5. Ik heb een buurman die perse op de rustdag wil werken. In Exodus 35:2 staat duidelijk dat hij omgebracht moet worden. Ben ik moreel verplicht om hem zelf om te brengen, of zou ik de politie moeten vragen om dat te doen?
6. Een vriend van me vindt dat zelfs al is het eten van zeevruchten een gruwel – Lev. 11:10, het is minder gruwelijk dan homoseksualiteit. Ik ben het daar niet mee eens. Kun je hier over oordelen? Zijn er ‘gradaties’ in gruwelijkheid?
7. In Lev. 21:20 staat dat ik niet bij het altaar van God mag komen als ik niet goed kan zien. Ik moet toegeven dat ik een leesbril heb, moet mijn zicht 100% zijn of is er ruimte voor discussie hier?
8. De meeste van mijn mannelijke vrienden onderhouden hun haar, zelfs het haar rond hun slaap. Nu is dit duidelijk verboden volgens Lev. 19:27. Hoe zouden ze omgebracht moeten worden?
9. Ik weet van Lev. 11:6-8 dat het aanraken van een dood varken me onrein maakt, maar mag ik nog wel football spelen als ik handschoenen draag?
10. Mijn oom heeft een boerderij. Hij overtreedt Lev. 19:19 omdat hij twee verschillende gewassen verbouwt op dezelfde akker. Zo ook zijn vrouw; zij draagt kleding gemaakt uit verschillende soorten stoffen (katoen/polyester). Hij vloekt en spot ook veel. Is het werkelijk noodzakelijk dat we het hele dorp samenbrengen om hen te stenigen? – Lev.24:10-16. Zouden we hen niet gewoon kunnen verbranden met alleen de familie, zoals we doen met mensen die slapen met een aangetrouwd familielid? (Lev.20:14)

Ik weet dat u deze dingen goed bestudeerd hebt en heel veel kennis op dit gebied hebt, dus ik ben ervan overtuigd dat u me kunt helpen. Nogmaals bedankt om ons eraan te helpen herinneren dat Gods woord eeuwig en onveranderlijk is.

Uw aanbiddende fan,
Homer Simpson-Caldwell

Laatst aangepast door
CARIN303
op maandag 5 juli 2010, 22:06
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 07:36
BerichtOnderwerp: De gouden tip.....

Wauw, wat veel goede tips, bedankt mensen!!

Ik doe gewoon een mengeling van jullie allemaal dus......

*keer mijn portemomee om en haal alle kopermuntjes eruit,
*ga een pen kopen en teken wat lijntjes in huis,
*koop een paar doosjes waar ze voorgoed in kunnen wonen,
*spreek ze op hun gedrag aan en zet ze buiten neer,
*willen ze zelf lopen dan gaan we zingen met zn allen

Inmiddels heeft het al geholpen ( heb geen poeder gebuikt , zielig voor mijn kat, wil haar nog wel een paar jaartjes houden ).

En Eva, toen ik dat rijmpje op ging zeggen hoorde ik een zucht door mijn huis gaan, die kenden ze al maar het werkte onmiddellijk, dank je!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 06:50
BerichtOnderwerp: De gouden tip.....

Sinds de afgelopen week heeft Juffrouw mier ,en haar hele familie, intrek genomen in mijn woonkamer.
Nu hadden ze zelfs het plan opgevat om naar mijn keuken te verhuizen ( als ik heel erg stil ben hoor ik ze zelfs zingen; We zijn er bijna Knipoog smiley ).
Maar je begrijpt het al.....ik ben volledig tegen dit plan!

Wie heeft voor mij de gouden tip om te zorgen dat de mieren weer heerlijk buiten gaan wonen? Het is toch prachtig weer immers!
En die van de lokdoosjes ken ik al Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303 (56)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 00:12
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

TESSYBEAR731 schreef:
Lieve mensen,

Heb een paar dagen echt even lopen dubben, maar ik moet helaas toch af laten weten dit keer Twijfelende smiley
Niet vanwege het weer, dat schijnt nog wel mee te gaan vallen...maar omdat ik het op het moment echt razend druk heb en mezelf een beetje voorbij aan het lopen ben, wat mijn lijf ook niet trekt!
Ik moet dus echt prioriteiten stellen, keuzes maken om een beetje aan mijn rust te komen de komende dagen...wat dus betekent dat de picknick deze keer af moet vallen.
Ik maak deze keuze met groot ongenoegen, want had er graag bij willen zijn...maar moet echt even voor mezelf kiezen...
Ik hoop op jullie begrip, wens jullie een heel mooie dag toe,
enneh...die kikkers houden jullie tegoed! Knipoog smiley

Wat ontzettend jammer, je keek er zo naar uit!
Wel knap van je dat je je grenzen goed bewaakt!
Hoop dat je een goede en relaxte dag gaat hebben zaterdag, we zullen aan je denken!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CARIN303
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 41 Volgende
Pagina 34 van 41