ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE050
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 45 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE050
Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 11:22
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)

GRACE585 schreef:
tja thomas maar we mogen nu eenmaal niet aan kanibalisme doen haal je dat cm setje weer uit elkaar
maar een wijntje gaat er wel in hoor Knipoog smiley

Volgens mij zijn ze allebei al in de konijnenhemel..... Verliefde smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 18:25
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
Dit mag toch in het off-topic topic????

Alles mag, behalve on-topic gaan........dus...off-topic weer graag.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 14:08
BerichtOnderwerp: opzegging

DAVID923 schreef:
ontopic! Knipoog smiley

sorry..verkeerde topic...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 28 mei 2011, 14:42
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 21:47

[qu Smiley met dichtgeplakte mond[/quote]

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 1 juni 2011, 07:45
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 18:22
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://youtu.be/3KYNyy7vfpc
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 17:43

DAVID923 schreef:
levensgevaarlijk als emotie en gevoel de maatstaaf word.
of het arglistige hart.

Jezus en de apostelen zijn in de Bijbel heel duidelijk dat er voor de waarheid moet worden gestreden.

David, welke plaats geef je dan het feit, dat de Liefde in 1 Cor. 13 :2 boven de kennis gesteld wordt? De Liefde, genoemd in 1 Cor. 13 is het fundament van alles, alsmede ook het grote gebod...heb de Heere uw God lief met uw hele hart, uw hele verstand en met alles wat in u is en uw naaste als uzelf.
Kennis van de waarheid is goed, haar uitdragen is ook goed mits zij gefundeerd is op de liefde, benoemd in 1 Cor. 13.

Niet persoonlijk bedoeld, hoor!!!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 24 mei 2011, 18:17
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 20:21

DAVID923 schreef:
Ik benadruk dit omdat ik in de praktijk veel hoor over hoe God onze vriend is, van ons houd, hoe we allemaal kinderen van God zijn, dat Hij ons wilt zegenen, dat ons leven beter word met God (your best life now).

Dat is dan het GodsBeeld, vaak hoort die persoon niks over zonde, de ellendige staat van de mens, en de noodzaak tot bekering.
Over welke Jezus hebben ze het dan, en is zo`n half evangelie wel een evangelie?

Nu zeg ik niet dat annette zo evangeliseert, maar noem wat ik zelf zie en ervaar.

dubbel geplaatst

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 23 mei 2011, 20:49
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 18:43
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
Bestaat dat off-topic in het off-topic topic Smiley met dichtgeplakte mond

Nou, als je off-topic gaat in een off-topic topic, dan zou je , wiskundig gezien, (één of andere wiskundige wet) juist on-topic gaan.....en dat kán toch niet in een off-topic topic .... Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 23 mei 2011, 18:55
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 14:58

DAVID923 schreef:
@ annette;

het gaat om het evangelie. de inhoud, en die word niet meer zuiver gebracht of kernzaken weg gelaten. zie eerdere redenen.
Ga je nog in op mijn vorige reactie? (over wetticisme)

@ marian, mijn reden , het hoe en waarom heb ik al meerdere keren opgeschreven.

David, met de opmerking dat als je met een oprecht hart evangeliseert....enz. bedoel ik natuurlijk dat je dan het evengelie van Jezus en die gekruisigd en weer opgestaan predikt....of daar naar toe wilt werken..... Twijfelende smiley...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 23 mei 2011, 15:05
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 13:11

DAVID923 schreef:
@ Marian, mijn manier is het evangelie vertellen als ik een kans zie of als er een deur word geopend. Natuurlijk pas ik de manier van spreken aan, de opbouw en dan probeer ik ook bruggen te bouwen en aankopingspunten te zoeken, maar vertel wel het evangelie zoals het in de Bijbel staat. En ja tot nu toe met succes, maar ik geef water God de groei. Het hangt niet af van mijn retoriek, of hoe modern de kerk word en met de wereld meegaat om de mensen in de kerk te houden, of goed te laten voelen. Het is God die iemands wedergeboorte bewerkt, en erna niet laten varen wat Zijn hand is begonnen.

Mensen komen tot redding door het evangelie, zie rom 10.
Niet door slimme marketing trucjes of het evangelie wereldser maken, of zaken weg te laten die misschien aanstoot kunnen geven.(1kor 1:21-23)
Daarom trek ik mijn handen er van af, wil er niet '' medeplichtig'' aan zijn)

Ik weet van een predikant onder wiens preken veel mensen tot geloof kwamen. Hij was zo radicaal dat als mensen naar hem toe gingen om hun hart aan de Heere te geven hij hen afwees en hen zei er nog maar eens goed over na te denken...als ze over een paar weken dan nog hun hart aan de Heere wilden geven mochten ze bij hem terug komen.
Daar wil ik mee zeggen dat er meer zijn die het evangelie niet in een modern jasje steken om de discussie 'op gang willen brengen'.
Maar daarmee hoef je degenen die wel op een creatieve manier evangeliseren niet in een hoek te zetten. M.i. plaats je de Heere God dan in een box, waar Hij niet uit mag. (zie topic Calvijn).
Daar doelde ik ook op met mijn eerdere bijdrage.
Ik denk dat als je oprecht van hart aan het evangeliseren bent het niet uitmaakt in welke vorm dat gebeurt...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 23 mei 2011, 14:38
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:16

foutje...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 22 mei 2011, 12:17
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 10:38

[quote=DAVID923]klaproos, eenheid, ja zie joh 17. Maar
welmet de juiste leer. geen eenheid in dwaalleer. Nu heb ik
het niet over bijzaken, maar de kern van het evangelie. Zoals
aangegeven werd de rechte leer streng verdedigd in de Bijbel.
We moeten waken voor een eenheid waar alles kan als het maar
goed voelt, of word bedekt met de mantel der liefde, waar het doel
de middelen heiligt. /quote]

Daarvoor heeft de Heere nu juist de gave van het onderscheid der geesten gegeven...zodat onderscheiden kan worden uit welke bron de beweegredenen komen, welke hartsgesteldheid verborgen is achter het hárt, waaruit een bepaalde gedachte, een liefde een doel voortkomt.
En als dat uit de bron van de Heilige Geest komt zal de Heere Zijn zegen eraan verbinden.....aan de vrucht herkend men de boom.....! Ja, en daar is een gevoel van intense vrede aan verbonden... als je merkt dat de Heere ergens Zijn Hand op legt en Zijn Zegen daar gebiedt.
De Heilige Geest is uitgestort, David, en Hij is nu degene die alles leidt en bepaald.
We zijn gelukkig niet (meer) overgeleverd aan koude wetten, koude regels en kille grenzen, maar mogen ons overgeven aan de warmte van de leiding van de Heilige Geest, die leeft en tot ons hart spreekt.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 22 mei 2011, 12:29
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 14:48

Mooie muziek van Handel...
http://youtu.be/cRGS65ooJ0A
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 12:08
BerichtOnderwerp: kreet van de week

WILLEMIJN232 schreef:
Soms hoef je helemaal geen gevolgen te hebben van het niet vergeven.........maar zie je het als iets wat je overkomen is en verder mee moet.......en dat bedoel ik nu net......en ik hoef persoonlijk geen vergeving van een ander om innerlijke genezing te krijgen.......dan maak je een ander soms te belangrijk in je leven........

Ja, dat is zo....het is aan die ander om te vergeven of niet, daar hoef je verder geen gevolgen van te ondervinden....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 20 mei 2011, 12:13
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 11:43

WILLEMIJN232 schreef:
Die haal ik absoluut niet door elkaar Annette.......maar je moet je ook realiseren dat er soms dingen gebeuren waar je er niet mee wegkomt om te zeggen :ik heb je vergeven dus de bal ligt bij jou..........Prima als dat voor jezelf zo ligt maar voor een ander kan dat niet altijd zo werken....

Het gaat er niet om om ergens mee weg te komen....het is alleen voor onszelf ontelbare malen beter om te vergeven...het gaat er totaal niet om om de bal bij de ander te leggen...maar om ons eigen hart vrij te houden van de gevolgen voor jezelf van het niet vergeven.
En ik onderschat geenszins hoe moeilijk het kan zijn om alleen maar de keuze om de keuze te kunnen maken om iemand te kunnen vergeven kan zijn...vergeven kan een omgekeerd proces voor onszelf in gang zetten van innerlijke genezing....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 08:40

CROSSROAD317 schreef:
Het klinkt niet alleen gemakkelijk maar het is ook zo gemakkelijk.
Als jij kunt vergeven, of kunt vragen om vergeving, dan is het afgedaan.

Ik ben jaren gepest, en ik heb alle mensen vergeven, en ik weet dat ik daardoor geen wrok meer ken naar die mensen. Voor mij was dat het moment dat echt herstel is begonnen.
En als mensen jou niet willen vergeven, nadat je om vergeving hebt gevraagd, kun je zeggen "oke jij wilt of kunt mij niet vergeven, dan vergeef ik jou dat je mijn niet kunt of wilt vergeven.

Vergeving is altijd van jezelf. Jij bent niet verplicht om te vergeven als je daar niet aan toe bent, maar als jij in staat bent, je er behoefte aan hebt, om te vergeven of om vergeving te vragen dan is dat voor jou genoeg. Vergeving komt voort uit Liefde, zoals 1 Korinthe 13 vers 5b zegt "ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan"

Ja, soms is vergeving een proces, omdat het inderdaad veel pijn kan doen. Maar ook als het te veel pijn losmaakt, kun je naar de Here God kenbaar maken dat je ervoor wilt kiezen om te vergeven, de keuze maken en dan aan Hem vragen je er kracht voor te geven.
En dan gaat God dat uitwerken in je hart.
En als je vergeven hebt dan is dat voor je eigen harts- en gemoedsgesteldheid een bevrijding.....hoe erg het ook is wat je is aangedaan! Inderdaad ...het lijkt te gemakkelijk om waar te zijn, maar het is het wel!!
Vergeven van en vertrouwen in die ander zijn wel twee heel verschillende dingen die niet doorelkaar gehaald moeten worden.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:47

DAVID923 schreef:
@ Annette;

... maar ik haal er een tijdloos algemeen Bijbels principe uit, dat dus een valse leer veel kan verzieken

Ja, mee eens, David...wetticisme kan veel verzieken....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:19

K liep eens in een winkel en hoorde dit liedje, een keer later nog eens en nog eens.....toen ben k het maar 'es op gaan zoeken...best wel mooi lied eigenlijk.....al ken ik de zanger niet....

http://youtu.be/iNcYueU-X38
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:52

DAVID923 schreef:
willemijn, die keuze is niet over 1 nacht ijs gegaan, en heb er zeer goede redenen voor.

@ chat, jij bent heel vuil bezig. Je verdraait wat ik schreef en legt woorden in mijn mond. Nergens noem ik mede christenen rioolwater!!!!!
Als je begrijpend lezen toepast, zie je dat ik duidelijk de onBijbelse en contra-Bijbelse elementen fout noem en vergelijk met rioolwater in schoon water als metafoor

Had ook deze kunnen gebruiken :

gal 5

7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept

. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur.

David, je kiest nu wel even, in deze context, een erg ongelukkige tekst uit.
Galaten 5 gaat over de discussie, die in een ander topic gevoerd wordt. En wel de discussie 'wet versus genade''.
De Galaten hebben zich weer een juk laten opleggen en wel, dat de besnijdenis wel degelijk nodig is. En hier ageert Paulus tegen (zie ook het topic Calvijn.) (Een weinig wetticisme maakt het gehele deeg zuur).
Even later (7 versen verder) volgt zelfs de tekst:
'Want de gehele wet is in één woord vervuld, in dit: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. Indien gij echter elkander bijt en vereet, ziet dan toe, dat gij niet door elkander verslonden wordt. Galaten 5: 14/15

Dit vers, wat je zelf hierboven citeert, keert zich dan eerder tegen jezelf.
De programmamakers van de E.O. willen evangeliseren. Ze maken een peperdure opname, met als motief, dat als er maar één tot geloof zou komen, zij hun doel bereikt zullen hebben. (Zij hebben hun naaste lief).
De toon waarop deze discussie, over uitgerekend dit onderwerp, gevoerd wordt, raakte me nogal.
Persoonlijk denk ik dat de E.O. zich bij het regiseren van deze opname heel goed heeft laten voorlichten over de tijdsgeest en vandaaruit het programma heeft opgezet...met het 'oog op de ongelovigen'!
Paulus zegt toch ook: 'Wees Jood voor de Joden en Griek voor de Grieken?' Deze uitzending heeft meer de vorm van een soort moderne gelijkenis...het roept vragen op en sommigen zullen antwoorden op die vragen willen weten en op zoek gaan naar een antwoord. Dat is hun doel....
Hun hart is: 'als er maar één tot geloof komt', (de motivatie van het hart achter deze opname), dan denk ik dat daar niets mis mee is.
Dat lijkt me naastenliefde... niet-christenen in aanraking laten komen met de Genade.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 19 mei 2011, 19:11
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:09
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

2000 ste reaktie...beloning...pleinwacht lopen in de regen.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 22:49

TINK100 schreef:
grrrr, na 3 dagen bellen met routerbedrijf nog steeds geen draadloos internet hebben......
ik weet niet wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.De niuwe router doet het wel, maar draadloos.......nope.Laptop is nu dus desktop geworden.

Ja k herken het probleem...........superirritant...en waar je dat ding ook mee naar toe zeult, overal hoor je dat 'ie het draadloos moet doen...maar nee..... Huilende smiley, smiley in tranen Woedende smiley Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 09:51

e
GRIFFIN748 schreef:
2 dingen: de APK is een moment-opname. een auto die vandaag (nog) aan de eisen voldoet, kan morgen van ellende uit elkaar vallen (tenzij het een Saab is Clown smiley )

zeer waarschijnlijk hebben 'ze' je in november 'genaasd' met de mededeling dat ze je remmen hebben vernieuwd. ik zou maar eens terug gaan naar de garage en ze de remmen laten demonteren WAAR JIJ BIJ BENT!
als ze namelijk nieuwe remmen (ik neem even aan dat je 'nieuwe remschijven' bedoelt) plaatsen, moeten ze ook de remblokken vervangen, aangezien remblokken en -schijven op elkaar 'inslijten'. in geval van trommelremmen achter (wat tegenwoordig met ABS nauwelijks meer voorkomt) hoeft het niet noodzakelijk te zijn om de remvoeringen te vervangen. wel is het belangrijk dat de remcylindertjes die de remvoeringen tegen de trommels duwen, lekvrij zijn, en dat de remvoeringen droog zijn, anders remt het voor geen meter.

wat natuurlijk ook nog zou kunnen is dat het remsysteem ergens lek is geraakt, en dan helpen nieuwe remmen ook niet erg. (APK is een moment-opname, zoals ik al zei. een plek in je remsysteem die nu doorgebroken is, kon in november nog wel aan de eis voldoen...afgelopen winter heeft dan weinig goeds gedaan voor je auto)

Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley )

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 18 mei 2011, 10:16
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:47

CROSSROAD317 schreef:
Waarom jij stopt met de EO is duidelijk.

Over de positieve programma's zeg je helaas niets ....

Wat te zeggen van programma's zoals; Nederland zingt, De verandering, De kist, Uitgesproken EO, Geloof & 'n Hoop Liefde, Door de wereld en nog veel meer goede programma's waarin in God centraal staat, waarin nog steeds het evangelie wordt verkondigt. Alleen je moet het wel WILLEN zien, en niet met een veroordelende bril op gaan kijken.
En wat te denken van de 40 dagen programma's, die heel goed aansloegen bij vele jonge christenen....

Voor een goed en objectief beeld aangaande de EO (programma's) moet je niet afgaan op 1 -- 2 of 3 dingen die je niet aanstaan, kijk eens naar het totaal aanbod, naar de doelstelling van de EO. Kijk eens naar andere christelijke omroepen in Nederland, ga eerst vergelijken voordat je een oordeel neerzet die volgens mij alleen is gebaseerd op een negatief gevoel.

Ben je ook bekend met de afdeling nazorg van de EO, weet je wel hoeveel goed werk die doen, of hoort dat niet bij de doelstelling zoals jij de EO ziet??

Hoeveel jongeren gaan jaarlijks naar de EO jongerendag, met heel veel plezier, en worden er opgebouwd in hun geloof, juist omdat ze zien hoeveel jongeren er voor uitkomen dat ze christen zijn. Hoeveel jongeren daarvan zijn niet gelovig, maar gaan er wel heen omdat ze benieuwd zijn naar wat de EO jongerendag wel niet is ... hoeveel ruimte heeft de HG dan om te werken in die harten, want evangelie wordt juist daar "keihard" verteld, door sprekers, door muziek of door stands en workshops in en om het stadion.

We mogen heel blij zijn met de EO, juist om hun verscheidenheid in aanbod. Het aanbod dat zich richt op christenen en niet christenen, waarin ook amusement thuis hoort, net als evangelie verkondiging en educatieve programma's. De EO heeft als doelstelling "niet de christenen te onderhouden" maar de niet christenen het evangelie te vertellen.

Missie Evangelische Omroep:
Mediabedrijf
De EO is een mediabedrijf. Dit betekent dat de EO in de samenleving cross-mediaal zichtbaar wil zijn via Televisie, Radio, Internet, Bladen en Evenementen.
Vereniging
De EO is een zelfstandige omroepvereniging binnen het publieke bestel. Betrokken leden dragen de EO. Een groot ledental zorgt voor verankering in de samenleving.
Publieke Omroep
De EO is onderdeel van de Nederlandse Publieke Omroep. De verantwoordelijkheden van het publieke bestel om te zorgen voor een brede programmering in de samenleving, is dus ook voor de EO-missie van belang.
Evangelie
De EO onderscheidt zich duidelijk van alle andere verenigingen binnen de Publieke Omroep. De medewerkers hebben het verlangen om vanuit een persoonlijke relatie met Jezus Christus het Goede Nieuws van Gods Koninkrijk vorm te geven en door te geven. Vanuit dit verlangen wil de EO zoveel mogelijk mensen bereiken en bouwen aan de samenleving.

..

En David, k daag je uit om eens een kijkje te nemen op de website van dominee van der Veer....zijn verhalen...wordt je stil van en word je doordrongen van het feit dat er een man Gods aan het hoofd staat van deze organisatie.....oordeel niet, joh...

k kan de link niet kopieren maar als je ds. van der Veer intikt in google is het de eerste link

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 17 mei 2011, 22:54
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 18:10
BerichtOnderwerp: Mooie uitspraken/teksten!

citaat van ds. van der Veer:

Als achterom kijken pijn doet
Als vooruit kijken onzeker maakt: Hoe nu verder?
Kijk dan naast je: Jezus zegt: Ik ben met je
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:43

LEONARD480 schreef:
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage op dit forum onderdeel David.
Ook ik twijfel al langer over het lidmaatschap van de EO en bovenstaande bevestigd eens te meer dat de EO ver verwijderd is van haar oorspronkelijke doelstelling.
Tevens is het van belang dat de EO bij zichzelf te raden gaat (hoe nu verder met deze omroep) en als prikkel zou kunnen zijn het opzeggen lidmaatschap.

David, ja, de E.O. heeft zwakke punten. Maar besef wel dat de E.O. in een zeer moeilijk pact zit met twee andere wereldse omroepen. Hoe het precies zit weet ik niet meer, maar ze moeten hun programma's in overleg met twee wereldse omroepen opstellen. Ik denk dat ze dat zelf ook als bijzonder moeilijk ervaren.
Als je je lidmaatschap opzegt, verdwijnt het evangelie nog verder van de buis. Beter is het, denk ik, om de open dialoog met ze aan te gaan, desnoods het conflicht (echt confronteren)....daar kan ook een prikkel vanuit gaan......maar weggaan....of dat helpt.... Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 16 mei 2011, 19:46
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:10

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 19 mei 2011, 19:20
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 16:23

Graham Kendrick...
http://youtu.be/aBd3ThCResI
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 16:11

http://youtu.be/XPm_3LoIKi0
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 15:04
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Heel hartelijk bedankt voor de vele felicitaties, hier en via de mail, echt hartverwarmend!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 20:36
BerichtOnderwerp: Het beste van YouTube

Minister verhagen en pianospelen???
http://youtu.be/8FPsqPg_GPk

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 15 mei 2011, 18:20
Naar boven