Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 07:42
Onderwerp: BZJ dag
|
|
|
LIEZL353 schreef: | jep Boer(in) Zoekt Jou dag In Alblasserwaard Goudriaan in dit geval. Je kon kiezen uit Wandelen, de boer op, solex rijden, fietsen, of boogschieten, ondanks een flinke bui een succes dag |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 07:40
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Wil je de zaak echter toch door analyseren via een openbaar forum, wat voor de hele wereld leesbaar is, dan mag je die wens uitdrukkelijk kenbaar maken en gaan we openbaar verder. Dan wordt het echter een politiek debat en daar zal ik met de grootste tegenzin zo professioneel mogelijk uitvoering aan geven.
Wanneer het echter een politiek debat wordt en ook nog openbaar, dan zullen we elkaars foutieve denk- en zienswijzen volledig bloot moeten gaan leggen. Dan wordt dat zonder aanziens des persoons en dat hoeft dan dus helemaal niet meer vriendschappelijk te zijn, in tegendeel. Dat is echter compleet in tegenstelling met waarom ik hier betaald lid ben.
Goedendag en Werk ze! |
En wat nu als de rest van de forumbezoekers daar helemaal geen trek in hebben? Je hebt hier geen dialoog Behappy, er zijn ook nog andere mensen die dit lezen en zich behoorlijk ergeren aan verhalen die iedere keer een eigen leven gaan leiden. Blijf liever ontopic, zodat het ook een beetje overzichtelijk blijft!
Maar goed, das mijn mening...die wellicht niet iedereen deelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Niet zo bijdehand op de late avond...... |
ben het op de vroege ochtend ook
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 23:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 22:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | We vertellen het niet verder...... |
Nee, das ook best moeilijk als je het niet weet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 18:40
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Afgelopen zaterdag ben ik naar de Apenheul in Apeldoorn geweest. Voordat we gingen heeft m'n nichtje me even haarfijn uitgelegd, wat ik daar kon verwachten. Ze zei; het is eigenlijk net als Dolfinarium, alleen zijn hier alleen maar apen. Het klonk zo heerlijk wijs. |
Sja...logisch toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 18:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Strakjes als de kleine op bed ligt kruip ik lekker in men mandje met een bakkie tut en een goeie film! Zie er nu al naar uit...heeeeerlijk!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 18:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 22:37
Onderwerp: Jeugdsentiment
|
|
|
Dierenpantoffels!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 16 augustus 2010, 22:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 22:34
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Einde van de vakantie betekent ook een einde aan het uitslapen... En een einde aan het uitslapen betekent dus ook weer op tijd men mandje in!
Bij deze wens ik u dus een goede nacht!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 16 augustus 2010, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 21:53
Onderwerp: Queen and gospel
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ook zo'n rare artiest...Prince. Zulke waanzinnig mooie muziek maken,
maar in zijn teksten zo raar/apart
Het volgende nummer vind ik zo mooi van hem
The Cross
http://www.youtube.com/watch?v=vCC9HVx7Ba0&feature=related
Black day, stormy night No love, no hope in sight Don't cry, he is coming Don't die without knowing the cross Ghettos 2 the left of us Flowers 2 the right There'll be bread 4 all of us If we can just bear the cross
Sweet song of salvation A pregnant mother sings She lives in starvation Her children need all that she brings
We all have our problems Some BIG, some are small Soon all of our problems Will be taken by the cross
Black day, stormy night No love, no hope in sight Don't cry 4 he is coming Don't die without knowing the cross
Ghettos 2 the left of us Flowers 2 the right There'll be bread 4 all, y'all If we can just, just bear the cross, yeah
We all have our problems Some are BIG, some are small Soon all of our problems, y'all Will be taken by the cross
The cross
Maar ja, dan schrijft hij ook nummers die zo met sex, ego, drugs te maken hebben... |
Even al die andere nummers terzijde...deze is echt helemaal ge-wel-dig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 20:21
Onderwerp: Niet mokken maar ( meegaan) wokken
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Beste Gift...
je hebt geen reactie gegeven op het onderwerp wokken, ik weet niet of je meeging
Tot heden is volgens mij het aantal mensen als volgt:
Motormuis Anoniempje Carin Wadriaan Mario Lepeltje Adrianne Gift
Carin's pc is dood dus zij kan niet reageren had ik begrepen, ikzelf ga niet mee, kan helaas niet, maar bij deze staat het onderwerp weer boven aan
Adres is (volgens mij) Mister Shi Amerongseberg 89 3524 LN UTRECHT
Fijne avond jullie en Als je wilt weten of er genoeg plek is.....Mario heeft geboekt |
Als je goed kijkt zie je dat Gift zichzelf er in het lijstje bijgeplakt heeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 19:03
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Het spijt mij, maar ik heb alleen mijn mening gegeven aangaande de tekstinhoud van een band als AC/DC. Waarbij ik van mening ben dat ik als christen, hier niet naar kan luisteren.
En inderdaad geef ik dan een reactie af, betreffende de engelse taal kennis van duitsers. Wat mij dan enkelt verbaast is dat iemand die zelf altijd scherp en ongenuanceerd naar anderen is, zich opeens moet gaan verdedigen. Dat leverde mij een -smile- op.....kom op beetje humor moet kunnen hoor. Terwijl ik zelf voor godslasteraar ben uitgemaakt op t forum in het topic over de 10-geboden. Dan verbaast mij de laconieke houding betreffende de tekstinhoud van muziek mij dermate.
Maar ik zal het niet meer doen. |
...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 16 augustus 2010, 19:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:57
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Niks ervan Leanne... Het woord gedachtenloos zul je niet vinden in de officiële woordenlijst van de Nederlandse taal, slechts in de alternatieve, niet-officiële spellinggids (zoals het Witte Boekje)... |
Gelukkig weet zelfs mijnheer van Dale wat picknicken is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 16:36
Onderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
|
|
|
Er word inderdaad vaak genoeg gewaarschuwd voor dit soort mensen, ook door CM...hetzij in de privacytips, maar ook wanneer bekend is dat zo iemand actief is op de site stuurt men zo nodig een mail... Zelfs televisieprogramma's hebben er al uit ten treure aandacht aan besteed.
Maar het is ook goed van Braz dat hij er even extra aandacht aan geeft...nu weten we zeker dat we gewaarschuwd zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:14
Onderwerp: Luisteren
|
|
|
Respect!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:17
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
KABEE354 schreef: | Ik weet het niet exact meer. adhv de uitgever kun je er vast wel aankomen: Uitgeverij Koinonia. Succes. |
Heb em inmiddels al gevonden via bol.com
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vind het wel een waardevol topic. Zo ben ik me bijv. pas sinds nog maar kort bewust van de tekst van Bohemian Rapsody van Queen. Gelukkig ben ik alleen verantwoordelijk voor mezelf, maar een ander ergens op wijzen is niet per definitie verkeerd. En ja, ik vind dat ik als christen een vrijheid heb gekregen waarvan ik denk dat ik die wel goed moet gebruiken. Het zal best ff tegen je gevoel indruisen als je altijd lekker heb meegezongen met zo'n lied als AC/DC, maar kun je als je je bewust wordt van zo'n tekst dit verantwoorden (naar God toe) ? Daarom denk ik dat het goed is dat mensen op een bemoedigende manier op dit soort dingen wijzen. Wat de ander er mee doet is ieders eigen verantwoording. En leven als christen betekent soms ook dat je dingen moet laten... |
Het topic is denk ik ook zeer waardevol Sus, maar dat bemoedigende vind ik inmiddels ver te zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 10:41
|
|
|
Leuk, zo'n topic!
Schijnbaar is het in een discussie over al dan niet aanwezige "onchristelijke" teksten in muziek ineens nodig om ook het taalgebruik steeds meer naar het randje te verplaatsen, enkel om duidelijk te maken dat we graag zelf uitmaken naar welke muziek we luisteren
@ Pieter en Jonathan: Jullie zullen geen vriendjes worden, so be it! Daar komt de rest van de wereld best overheen... Maar is het echt nodig om dat vervolgens op het forum helemaal uit te gaan zitten kauwen en elkaar de loef af te willen steken Doe me een lol...en hou dat gewoon lekker voor achter de schermen!
Zo, dat wilde ik ff kwijt...en ja, bewust op het forum omdat ik van mening ben dat openbaar gedrag in dit geval ook openbaar terecht gewezen mag worden. Diegenen die het er niet mee eens zijn weten ongetwijfeld ook mijn mailbox wel te vinden!
Ik wens u allen een gezegende zondag verder...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 15 augustus 2010, 10:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 10:30
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
KABEE354 schreef: | Heb net 'Op de schouders van ouders' gelezen. van Hans Groeneboer.
Hoe je beïnvloed kunt worden, belast, door je gezin van herkomst en door je familie in vorige generaties. En..., hoe je daar het best mee om kan gaan. Bewustwording van jezelf, je gedrag, gevoelens. Legt Gods bedoeling van het leven naast de werkelijkheid.
Voor de ontspanning hele ouwe: Havank's oa... |
Hey, das interessant...bij de gewone boekhandel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 10:28
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
Aangezien na enige navraag blijkt dat er nauwelijks meer iemand mee gaat naar de Bernisse... Heb ik besloten dit uitje te cancelen!
Jammer, hopelijk een andere keer beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:07
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | tjonge........ heb het al aan tientallen uitgelegd via mails en telefonisch. Allemaal vonden ze t zo leuk in mijn profiel.....
maar jij overtreft de stoutste verwachtingen...in 3 korte zinnen is het je gelukt !!!!!!!
Ik zou ICT'er worden als ik jou was.. |
Ik kan dat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:26
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ja met Google Chrome lukt dat niet.
Moet je via IE doen
embedded code van YouTube copieren, in je profiel plaatsen, opslaan, weer terug naar dat stuk profiel....weer openen en weer opslaan....en je filmpie staat er |
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gelukt!!
Thanks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Me voorbereiden op de visite voor de verjaardag van uk... wat natuurlijk nog leuker zou worden met...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 12:01
Onderwerp: Kinderkamp
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk eerder dat de leiding hier veranwoordelijk voor was, maar hoe kan je nu het beste een worm uitbeelden????
Uploaded with ImageShack.us |
Jajaaaaaa...volgens mij is dit gewoon het moment dat volgde op de eerste foto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 11:59
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Sorry beste mensen, net weer thuis, had een lekke band. Kom dus niet |
Oh, balen zeg Cross!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 10:49
|
|
|
Hmm...dan wil 1 van jullie me ook vast nog wel een keertje uitleggen hoe ik een youtube clipje op men profiel plaats?
Lukte namelijk maar niet, maar dat zal dan ook wel met Chrome te maken hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 10:24
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Google Chrome werkt goed, alleen als ik een bericht wil typen heb ook ik geen mogelijkheid om lettertype te wijzigen of smileys te plakken. misschien dat Chris hier een antwoord op heeft, hoe het komt dat Chrome-gebruikers dat niet kunnen en de rest wel. |
Krijg nou niks! Dus dat ligt aan Google chrome?
En ik maar denken dat Chris me gewoon niet voor vol aan zag
|
|
Naar boven |
|
|