ChristianMatch

Forum

Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:43
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

GRACE585 schreef:
mijn slechtste moment was toen mijn schoonzusje belde en vertelde dat mijn oudste broer in het ziekenhuis lag
met nogal wat ernstige dingen waaronder herseninfarct gevolg epileptieaanvallen en kanker die weer terug gekomen is na 6 jaar

Veel sterkte Grace !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:18
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?

CHATULIEM619 schreef:
Dus de vraag: is de islam eng, is het antwoord JA Als ze het voor het zeggen zouden hebben zou alles wat opgebouwd is aan vrijheid in één keer vernietigd worden.

Het lijkt mij vooral eng voor sommige islamieten zelf.
Ik hoorde pas bij "Moraalridders" dat er van oorsprong islamitische mensen naar Nederland gevlucht zijn en tijdens hun verblijf in een vluchtenlingenkamp bedreigd worden omdat ze zich hebben bekeerd tot het christendom... notabene in Nederland.

Ik vind het wel erg dat Nederland een land die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan zelfs niet meer veilig is voor dat soort vluchtelingen.
In feite is het christenvervolging in Nederland waarin mensen heel stiekem op een plaats worden opgehaald om vervolgens mee te doen aan bijbelstudie of een kerk te bezoeken.
Wat ben ik dan dankbaar dat ik hier geboren ben en mijn geloof in vrijheid mag uiten.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 23:11
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

AANGENAAM334 schreef:
In alle redelijkheid van Tim Keller

Hee, die ben ik ook aan het lezen, interessant boek he'...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 15:44
BerichtOnderwerp: Een nieuw huisje

TESSYBEAR731 schreef:
Ruim twee maanden verder en The job is done!

Zonet heeft Jonathan nog een paar lampen opgehangen en daarmee is de klus geklaard! Ben God ontzettend dankbaar dat Hij voorzien heeft in alles wat we nodig hadden...
Iedereen die op welke manier dan ook meegeholpen of meegeleefd hebben met onze verhuizing, onwijs bedankt! Zonder jullie had k het niet gered! Knipoog smiley

In het bijzonder:

Pieter (en Annette) voor het leveren van de dozen! Coole smiley met zonnebril
Zinga voor de gezellige gesprekjes (en het ondertussen aangeven van de banen behang!) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Jonathan (en Carin) voor de kleine en de grote klusjes en natuurlijk niet te vergeten de morele steun van afstand! Engeltje smiley
Griffin, Grace en Miekjes voor het snelle sjouwwerk en het helpen legen van de soeppan! Kussende smiley

En natuurlijk al die anderen die op welke manier dan ook meegeleefd hebben, Thanks! Lachende smiley

Vele handen maakten licht werk!

Nog net op tijd voor je verjaardag... Knipoog smiley
Gefeliciteerd hoor, zowel met je nieuwe stekkie als met je "jarig zijn"... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 15:41
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

MAR907 schreef:
Dat denk ik dus niet.... Niemand noemt het huwelijk(getrouwd zijn) dat het ECHAD betekend voor God. Want God is ECHAD...
Het huwelijk is de type beeld van Gods Echad want Hij is Één.

Als het voor iedereen zo duidelijk was wat een huwelijk inhoud, dan bestond cm niet!!!
Vind maar eens iemand die dat verstaat, het is een speld in een hooiberg zoeken.

Hoe kom je nou aan Echad ?
Echt nog nooit van gehoord...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 23:45
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

CARIN303 schreef:
Mijn abbo loopt op 7 november af en ook ik ga niet verlengen!

Tjonge, als ik zie wie er meer mee stoppen blijft er weinig van de harde kern over Boze smiley.

Hee Carin,
Gaat het vrouwenuitje naar Lenette van Dongen in feb. 2011 nog wel door dan ?
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 23:41
BerichtOnderwerp: Renske en Bull.........

RENSKE067 schreef:

Renske en Bulldog,
Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk !
Ik wens jullie veel geluk... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:27
BerichtOnderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!

ZINGA672 schreef:
Ik kan de 18e ook niet.

Ik wil wel iets organiseren op 1e of 2e kerstdag als daar animo voor is. Let me know...

GrZing!

Ik denk dat ik mijn pijlen ergens anders op ga richten dit jaar Zinga... Knipoog smiley
Maar wie weet zijn er andere geinteresseerden ? Succes !
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:23
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10

Fijn Annette dat je weer thuis kan zijn.
Mooi meisje hoor, wat een wonder is dat toch hè... 'k Verbaas me er altijd weer over... en nu mag jij de gelukkige moeder zijn (en Pieter de gelukkige vader... Knipoog smiley ).
'k Zou jullie wel een kaartje willen sturen, maar het adres zit helaas niet meer in mijn geheugen... Engeltje smiley
Geniet van dit kleine wonder... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 23:18
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

CROSSROAD317 schreef:
Tijd voor een maandje rust (mss zelfs wel 2) Knipoog smiley

van C.M. af ? hmmm, ben je me net 10 dagen voor...
Zal je missen... Crossie Knipoog smiley

Vind het wel gezellig op C.M. maar kan het helaas niet meer betalen... Huilende smiley, smiley in tranen acht ja, er is nog een leven buiten C.M. zal ik maar denken... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 22:28

CHATULIEM619 schreef:
De datum was de datum die Grace in haar gedachten had, en ik denk dat het veel haalbaarder is, dan op de kerstdagen zelf. Er zijn veel meer mensen die toch verplichtingen hebben die dag.

Wat betreft prijs, de vorige kerstparty bij Inka kostte vijftig euro en daar klaagde niemand over...

Als het de 18e is kom ik sowieso niet...
En 30 euro is mij ook veel te veel... maar ja... misschien denken anderen daar anders over en dat mag ook... maar denk er ook eens aan dat er bij sommige nog OV kosten bijkomen...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:57

CHATULIEM619 schreef:
Ok Grace,

OPROEP
laten we dan eens kijken langs de lijnen die bekend zijn. We hebben een zaaltje nodig voor de 18e. We willen daar samen Kerst vieren, dus muziek is welkom. Wat ik wel gemerkt heb, is dat het vaak mogelijk is het gebouwtje van de kerk te huren. Of er zijn ook wel mensen aangesloten bij een vereniging, misschien kunnen we dat gebouwtje wel gebruiken. Kijk eens naar je contacten, die je hebt. Het liefst in het midden van het land. Vraag aan de koster naar de mogelijkheden. Reken op ongeveer 30 man..

de 18e ? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 23:00
BerichtOnderwerp: Gezocht...

GRACE585 schreef:
dan krijg ik natte vloer maris dat werkt niet denk ik dat me pup ertegen geplast heeft is niet eerlijk voor kruimeltje,lol Clown smiley

Misschien (planten-)schoteltjes eronder zetten Grace... Knipoog smiley
Ergens is dat misschien wel goed voor een plant... krijgt ie ook niet teveel water, althans als je het bijhoudt kun je zien of het schoteltje nat blijft.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 23:15
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...

INKA401 schreef:
Maar het gaat hier om een hele andere situatie.
Het gaat hier niet om mij... het gaat hier om Inka's zoon die helaas al op jonge leeftijd zijn geliefde moeder moest verliezen... dat is vreselijk... !! ...en het leven gaat door en je moet zonder verder...
Als het dan niet goed gaat met een kind moet je dat niet negeren... daarom vind ik het ook heel goed van Inka dat hij dat naar buiten brengt... al twijfel ik of je dat op 't forum moet doen.
Inka... ga nog eens praten met iemand die je goed kent, bijv. met die psychotherapeute... zij kent misschien wel als geen ander jouw situatie... misschien is dat een begin...
Je kunt er beter te vroeg bij zijn dan te laat... mijn mening !

allemaal hoi ...

na een heerlijk weekend bij mijn vriendin anneke doorgebracht te hebben, lees ik jullie reaktie's ...

om als eerst op jou reaktie te reageren sus ... je hebt helemaal gelijk ... ik hou mij idd vast aan die lieve buurvrouw die psychotherapeute is ...
dat jij zegt dat je het vreemd vind om mijn probleem op het forum te plaatsen, is jou probleem ... klinkt ff zakenlijk ... maar trek het je niet aan, mij ging het erom om maar één waardevolle reaktie te krijgen waar ik mee verder kan ... thats it ...

zakenlijk? ... ja in mijn werk ... hier op cm? ... néé wil ik niet ... maar jullie dwingen mij daar toe wél ... ik acepteer dan ook géén discussie's over hoeveel levenservaring iedereen dan wel heeft, sorry lieverds, maar open dan een nieuw topic op het forum betreft levens ervaring ... veel suxes ...
het gaat hier om míjn aangegeven probleem ... méér niet ...
na het openen van mijn sores, lees ik echt wel goéde adviezen ... dus dank daar voor, ga vooral verder ... maar wel ontopic blijven aub ...
het idée om voor de 2 keer mijn werk neer te leggen is geen optie ... de situatie in de bouw is op dit moment héél anders dan toén ... ik moet sinds een jaar véél meer mijn best doen om aan het werk te blijven ... en ben dankbaar lieverds, dat dat idd ook lukt ...
over mijn pubertje? ... op dit moment gaat het gelukkig goed ... straks gaat hij in de hefstvakantie weer een paar dagen logeren bij mijn dochter beertje ... jullie snap? ...

dank julie wel voor jullie bijdragen, maar hou aub op met bekvechten ...
plsssssssssssssssssssssssssssss ....

liefs inka

Hoi Inka,

Mij zul je er niet over horen hoor... als jij dit op het forum wil plaatsen is dat je goed recht.
Ik wilde alleen aangeven dat het omdat het in dit geval om je zoon gaat, het misschien handiger is in jouw directe omgeving om advies te vragen (Volgens mij heb je veel waardevolle mensen om je heen) en met jouw directe omgeving bedoel ik je eigen vrienden, kennissen etc. daar die je situatie waarschijnlijk beter kennen.
Ik hoop dat je nu begrijpt hoe ik het bedoel...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 23:05
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

INKA401 schreef:
nog bij crasy piano geweest? Knipoog smiley

Die goeie ouwe tijd... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:40

CROSSROAD317 schreef:
Je hebt helemaal gelijk Leanne, het moet geen wedstrijd worden. Maar in dit geval vind ik de reacties van Tess en Zinga behoorlijk overtrokken.

Je kunt ervaring hebben met jongeren vanuit werk, toch is het een groot verschil.
Ouders kennen hun kind, en de kinderen kennen de ouders. (reageren dus heel anders)
Professionals, kennen kinderen, maar de kinderen kennen de professionals niet. (vaak is het reageren totaal anders dan in de (t)huis situatie)

Dus ik kan me Willemijn heel goed indenken als ze zegt tegen Tess, meer levenservaring te hebben op gebied van haar eigen kinderen. Haar kinderen zijn de tienerleeftijd/pubertijd al door. En wat dat betreft heeft ze dus gelijk met haar opmerking qua levenervaring.... Engeltje smiley

Toch lijkt me dat lastig te zeggen van een afstand als je elkaar amper kent.

Bovendien vind ik dat een mens heel veel kan leren van zijn eigen ervaringen.
Neem mezelf... veel, heel veel meegemaakt... als ik die ervaring nu niet had gehad had ik er héél anders in gestaan en bij lange na niet geweten hoe het is als een kind de verkeerde richting uit dreigt te gaan.
Ik ervoer als geen ander (en ja, hier ben ik helaas echt niet de enige) hoe het is als een 'opvoeding' helemaal niet leidt tot het gewenste resultaat... als 'ouders' gewoon maar doorgaan en niet aan de bel te trekken omdat ze zelf denken het goed te kunnen...

Maar het gaat hier om een hele andere situatie.
Het gaat hier niet om mij... het gaat hier om Inka's zoon die helaas al op jonge leeftijd zijn geliefde moeder moest verliezen... dat is vreselijk... !! ...en het leven gaat door en je moet zonder verder...
Als het dan niet goed gaat met een kind moet je dat niet negeren... daarom vind ik het ook heel goed van Inka dat hij dat naar buiten brengt... al twijfel ik of je dat op 't forum moet doen.
Inka... ga nog eens praten met iemand die je goed kent, bijv. met die psychotherapeute... zij kent misschien wel als geen ander jouw situatie... misschien is dat een begin...
Je kunt er beter te vroeg bij zijn dan te laat... mijn mening !

Succes !!

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 10 oktober 2010, 21:44
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:23

WILLEMIJN232 schreef:
Wat bedoel je nu te zeggen? Ik begrijp je niet?

Moet ik nou uitleggen wat het grapje was ? Verraste, verbaasde smiley
Nou ja ergens zit er ook een kern van waarheid in want ik geloof ergens dat leeftijd niet altijd zegt dat je dingen geleerd hebt... daarom is iemand van 88 niet automatisch wijzer omdat hij ouder is...
En jij had het over een "gevoelige snaar"... ik heb geen idee hoe je daar nu aan komt...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:10
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Esther... !!

Wat een prachtige naam hebben jullie voor haar uitgekozen... als ik een dochter had gehad had ze vast ook zo geheten (mits de vader het daar mee eens geworden was... Clown smiley Knipoog smiley ).
Ik hoop dat Annette spoedig op mag knappen... Annette en Pieter echt fantastisch dat jullie nu een dochter hebben... !! ook veel geluk voor Denise en Bas... Kussende smiley Kussende smiley

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 10 oktober 2010, 21:12
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 20:12
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal

CARIN303 schreef:
Het etentje was erg gezellig en lekker.
Schrok idd wel toen ik hoorde dat je met je handen moest eten maar wende daar ook weer gauw aan ( tja..geen keus hé Knipoog smiley ).
Ontzettend leuk om een aantal Forummers in het echt te zien en zo zie je maar weer dat ze in het echt nog leuker zijn!
TOP avond!

Sorry lepeltje...begreep juist dat iedereen naar huis wilde,maar luisteren is dan ook niet mijn sterkste kant, invullen weer wel Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:57
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

TESSYBEAR731 schreef:
Dus wel! maar ja, nieuwe huis heeft (nog) geen dubbele afvoer Huilende smiley, smiley in tranen

aaah, da's pech hebben... ff geduld dus nog... (met die afvoer Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:47

TESSYBEAR731 schreef:
Sja...ik vond het gewoon te ver fietsen Sus...
en daarnaast had ik een heel belangrijke klus; de afwas Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ook al geen afwasmachine Tess ? Knipoog smiley
Veenendaal was voor mij wel mooi te fietsen geweest... maar ja ik ken dat bij mezelf... dan is 't gezellig en dan neem je nog iets te drinken enz. dus ik dacht laat ik maar verstandig zijn... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 22:43

TESSYBEAR731 schreef:
Je kunt wel merken dat iedereen uit eten is...tis stil op CM Verraste, verbaasde smiley

Iedereen ? Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley ik ben aan het opruimen... hi...
De koelkast moest nodig ontdooid worden... pfff wat een werk... maar voorlopig weer gedaan dus.
Ik had helaas geen geld om uit eten te gaan en ben ook de hele week ziek geweest en nog niet helemaal beter... vandaar dat ik ook nog op C.M. zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:56

WILLEMIJN232 schreef:
Lijkt een gevoelige snaar te raken geloof ik...... Verraste, verbaasde smiley

Denk je ?
Ik zie de humor er van in... nu jij nog...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 20:15

WILLEMIJN232 schreef:
Als je goed leest schrijf ik dat ik meer levenservaring heb.......en dat kan gezien mijn leeftijd ook niet anders toch?
Had je reactie wel verwacht overigens........, als ik jouw leeftijd had gehad had ik ook zo gereageerd....... Knipoog smiley

ach Willemijn, sommigen zijn 88 en hebben nog niks geleerd Clown smiley
Leeftijd zegt dus ook niet alles... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar dit was een topic over pubertjes g'loof ik... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 9 oktober 2010, 20:16
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:33
BerichtOnderwerp: boswandelen

ANGELIQUE327 schreef:
potjandikkie...zet ik eindelijk es een serieus bericht hier...en geen mens is geinteresseerd.... waar blijven nou die echte boswandelaars? de romantici die meer zien in een bos als alleen maar bos?

Misschien is het handig om er een datum en een plaats aan vast te koppelen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:21
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal

Ik wens jullie allemaal een gezellige en smakelijke avond !
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 02:02

CARIN303 schreef:
Kan het boek niet vinden op Bol, heb je een schrijver?

haha, volgens mij leest Inka niet, en als ie dat (inmiddels) wel doet heeft ie er zover ik zijn verhaal lees ook geen tijd voor ook... Engeltje smiley
Maar goed, je weet maar nooit... Clown smiley

1 tip nog Inka...
Straks is je mannetje (sorry zoon) groot, nu kun je er nog wat mee doen... 'k begrijp dat het lastig is met je werk enzo, maar toch... hoop dat je het probeert en af en toe een gaatje meer vindt... om ff die tijd met elkaar door te brengen... succes !

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 9 oktober 2010, 02:08
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 01:56
BerichtOnderwerp: PC-problemen

FRANKT627 schreef:
Dus Leanne, je wilt voor elke computer een man!? Is het echt alleen om die computers te doen??? Moeten die mannen ook "schoon" zijn, zoals Suus het beschreef? Want schoon in het Vlaams betekend immers is "niet vuil". Alhoewel ik denk dat Suus met schoon "mooi" bedoelde. Allez, schoon aan de buitenkant dan.

Frank

Hoi Frank...
Ik bedoelde idd. mooi en wat mij betreft dan natuurlijk vooral aan de binnenkant... Lachende smiley
Ik vond het wel een leuk woordgrapje met al die 'schoon'maakklusjes... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 01:54

LEANNE226 schreef:
Ik heb 4 laptops en een desktop.......dan zou ik al 5 kerels in huis hebben........ Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril

hmmm... ach, misschieen kun je 4 vriendinnen blij maken met 1 Clown smiley
hihi... maar goed, niet zo'n goed idee dus... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 16:04

FRANKT627 schreef:
En wat moet die man doen wanneer de computer het vlekkeloos doet? Moet hij dan strijken, afwassen, dweilen... Boze smiley

Frank Smiley die vol vragen zit

Als ie schoon is ? jaaaa... voor jou een vraag, voor mij een weet... Engeltje smiley

"schoon" trouwens als in 't Vlaams hè Knipoog smiley

Sorry Mariska, weer terug naar jouw vraag... Verlegen lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 71 Volgende
Pagina 34 van 71