Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 23:13
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JANE410 schreef: | Nee joh, ze wilde gewoon een hip kapsel voor haar nieuwe date |
Nee joh, zo zie ik er altijd uit na een date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 23:01
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Vaccinatie business RIVM
Informatief stuk over de vaccinatie business van het RIVM
Met oa de link naar want to know. nl die ik hiervoor ook al voorbij zag komen. |
Tja??????? Ha ah klinkt als spookverhaal....
Frankenstein dingen.... Ha ha Misschien word het geoed bewaakt om terrorisctische aan vallen te voorkomen als vijanden van ons die dingen in die inentingen stiekemisis doen???? Ik zeg niks meer, laat maar effe die arts weer reageren en misschien wetenschapper ofzo op cm zit,?
Ha ah zo gaat het nog een complot theorie topic worden. Lol
Alhoewel ik de assistente van de Muppet professor ben heb ik ook geen antwoorden
Franke Stein .... Gets kwam uit een droom van een vrouw eind achtienhonderd en schreef daar een verhaal over......dat weet ik wel.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 26 juni 2013, 23:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 22:52
|
|
|
Tsssssss en toen ging dochter na pc en zei oh hier lees ik Wat anders.... Een kweek van een virus, bevat DNA van een dier of mens, dat ziek is, tussen haakjes gemaakt.. ma ja internet hoe betrouwbaar is dat?
Ehhh. Beter laat ik de discusie over aan anderen, word mij te moeilijk..... Ha ha dochter denkt nu ook?????
Blijft een feit natuurlijk wij kunnen denken, lezen, is meer een ding voor de wetenschappelijek wereld.......
Smpel gezegd, heb ik 8 kinderen mogen zien opgroeien, niet eentje ernstig ziek geworden met er stugge gevolgen In de tijd voor de inentingen was die kans kleiner denk ik. Dus doen..... Behalve ik dan met die ene voor dochter, waar me kleinkinderen later misschien vand enken..... Jee oma toch,,,, warom? Me vergelijken met en cristen die alle inentingen weigerd misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 22:44
|
|
|
Dit stuk hiervoor Jol en dan denk ik ook ehhh?????? Is dat zo???? dat vind ik dan zo minder.... Ha ha me dochter zegt hier onzin Die zegt op het moment dat een cel dood gaat, gaat het DNA ook dood.
Oh en effe nog wat meer, wat beetje, ha ha, ben niet zover gekomen op school......
Petra' die in fase zit, kinderen meer weten dan ik op sommigge gebieden Klinkt wel logisch zoals zei het zegt,
Er staat bv bij het vaccin tegen baarmoederhalskanker, hpv Ht vaccin bevat echter geen virus DNA, waardoor het nooit zelf een infectie kan veroorzaken Dus laat staan dat een inenting menselijk DNA bevat..
Ha ha wat voel ik me weer Es' dom...... Dat zegt 24 jaar oudere dochter effe tegen me, zit ik hier hele dag te denken menselijk DNA?????????
Ma ja weer wat geleerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 22:27
|
|
|
JOL252 schreef: | Huh wat? Menselijk DNA in BMR? |
Las ik i.n stuk wat Mamalou schreef zal het effe terug zoeken, maar ja of dat dan waar is, Dat is natuurlijk ook een feit. Je leest zoveel voortaan op internet, wat is waar, wat is niet En we zijn natuurlijk wantrouwend tegenover de far ma teu ti's hè I.ndustrie, sorry kan het woord niet goed schrijven met iPod, die heeft vervelende woord verbeteraar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 20:18
|
|
|
En woorden als een inenting is niet heilig..... Als ouder wil ik precies weten hoe of wat , risico's, etc, waar ik aan toe ben voor ik me kind een inenting geef En ook weten wat er precies inzit. Warom heb ik nooit geweten er menselijk DNA in een inenting van bmr zit Of heb ik dat destijds over het hoofd gezien? Stond hè er in Latijns ofzo bij? dit was devoorlichting die ik kreeg, dan krijgt je kind die ziekte niet, of in mildere vorm.... Jaar later kind met rode hond. Geen milde vorm...
Enfin mijn punten als einde in deze discusie zijn, want ik houd er mee op Is nee niet verplichten Nog beter mensen voorlichten, duidelijkheid geven over inentingen. Niet zoals het bij mij altijd ging, tijd voor inenting, of twee Klein tekstje met beetje uitleg. Maar graag als ouder wil ik precies weten hoe of wat. Ook eventuele risico,'s Als die er zijn, net zoAls bij een bijsluiter. Warom stond er nooit bij informatie ouders bij de k. Niet geven met kinderen met epelepsie in de familie, Warom moest een arts me dat zeggen in die tijd? Warom stond er niet, sommigge artsen vinden van niet, sommigge van wel als de meningen verdeeld waren, dan heb je eerlijk voorlichting Kunnen ouders met meer vertrouwen een keuze maken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 20:01
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, dat schreef ik gisteren ook al: Als er na een vaccinatie een ziekteverschijnsel te zien is, wil dat nog niet zeggen dat het ook door de vaccinatie is veroorzaakt. Tot nu toe is er ook geen enkel verband aangetoond tussen bepaalde chronische ziekten en vaccinaties. |
Dan gaan we toch over het feit heen dat artsen zelf een tijd hebben gezegd, geen k geven bij kinderen die epelepsie in de familie hebben.......
Dan vraag ik me af, als huisartsen er verschillend over denken..... Tja wie heeft er nu gelijk? En dan moeten burgers het maar allemaal klakkeloos aan nemen wat een arts zegt, Tenminste dan de arts die jouw kind behandelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 19:52
|
|
|
Vacineren is neitnte heilig, schrijf je, Kotm op mij over als, oké is nog niet perfect, maar beter af en toe iemand ziek word dan veel meer mensen ziek worden.
En immuun.... Volgens mij was een zoontje van 4 toen hij bmr kreeg Op vijfjarige leeftijd kreeg hij rode hond en heftig.
En experimenten.... Voelt voor mij als experiment als ik brief krijg over vacinatie dochter, waar de gevolgen op langere termijn niet van bekend zijn.
ik denk dat iedere ouder kiest in wat hun denken wat het beste is voor zijn ,haar kind. Je niet over iemand schuld kan praten. Misschien dat dat hier zo overkomt, mijn bedoeling is het niet om eimand een schuld gevoel te geven, of je nu inent of niet.
Ik zelf heb er nog steeds veel vragen over... Bv warom moesten me baby's DTP en bmr te gelijk krijgen, is dat nou echt nodig? En het beste voor mijn kind? Want van bmr worden ze altijd flink ziek, die van mij
En de vraag, wat een virus doet als iedereen is ingeënt.... Zoekt het een weg om anders terug te komen? Sterker?
Kijk bv na rode hond, die me zoontje kreeg in andere vorm, samengegaan met krenten baard, hele winter ziek geweest, belachelijk veel antibiotica gehad. Ik zelf zou denken dat we de inentingen dan op een dag misschien ook moeten veranderen.?
Of was me zoontje een uitzondering, krijgen. Meeste kinderen het milder door inenting?
Eigenlijk als ik zo nadenk.... Heb ik eigenlijk ook beetje als die cristenen die niet inenten.... Beetje dan Word me kind ziek, geef ik het medicijn, ondanks bijwerkingen
Nu hebben we het over inenting geven, terwijl je kind niet ziek is, en dan is het minder als ouder.....
En voeg daar nog bij dat moeders geen artsen zijn, maar klakkeloos moeten aannemen dat de inentingen het beste is voor kinderen....
Klakkeloos moeten aannemen dat het het beste is ook bij dochter, ondanks wat gevolgen op langere termijn zijn.
Moeders kijken ook niet gauw na het algehele plaatje, alleen na hun eigen kinderen. Artsen denk ik anders....
Wat dat betreft, ebn ik met inenting tegen baarmoeder hals kanker beetje zoals die groep cristenen, heb dus die niet me dochter gegeven..... Wel met haar overlegd, wou zelf ook niet, ma ja in hoeverre kan een kind zf kiezen, blijft mijn verantwoording.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 26 juni 2013, 19:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 11:50
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
GRIETJE688 schreef: | Ik heb een hekel aan mannen die te snel van stapel lopen. Dat een eerste date goed is verlopen betekent niet meteen dat ze smsjes moeten gaan sturen als: ik mis je, je bent zoo leuk en blablabla. Dat is gewoon claimen!! Tuurlijk mogen ze een smsje sturen maar gewoon kort met: ''ik heb een leuke tijd gehad, verheug me op de volgende date.'' zoiets. |
zeer benauwend zoiets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 11:47
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb dat es gevraagd.
Zit zo: Als je náár de arts gaat, ben ja ál ziek.
Inenten van sommige dingen is ter voorkoming van ziek worden.
En dat is interveren met Gods 'Plan'.
Als God wil dat je ziek wordt mag je dan niet verhinderen, met een inenting, bén je daarentegen al ziek, mag je wél verzorgd/geholpen worden.
Snappie? |
aaaah, zo . toch heftig een van je kinderen bv polio krijgt..... ergens spreekt het tegen de bijbel in, bv de wetten van reinheid,in het o.t. was voorkomen van ziekten met mozes volk, daar gaf god d e opdracht voor en dan zal God tegen inentingen zijn????? warom zien die mensen dat niet in? komt het door leiders in kerken die er eigen ideen door gooien, verkeerd gebaseerd uit wat teksten van de bijbel???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 10:07
|
|
|
JOL252 schreef: | Tja dan gaan we off topic maar ik zie deze visie/gedachten ook wel door dit topic heen terugkomen nav wat de topicstartster aanzwengelde. Het gaat dan om het beeld wat wij van God hebben... en ikzelf geloof niet dat ziekte e.d. van Hem aan ons gegeven worden. Wel dat Hij in alles met ons is en ons draagt. Zo heb ik het zelf dan ook meer dan zomaar 1x ervaren. |
ergens begrijpen crsitenen dan die uit geloofsovertuiging kiezen voor geen inenting de bijbel niet goed, zou je d enken. Hun beeld is denk ik van God beschermt ons wel en anders is het gods wil en leggen hun zich er bij neer?????
me eigenlijk nooit zo in verdiept, hoe hun denken. zelf leve doktoren die mee helpen aan genezing, bidden tot god, maar ook na de doktor gaan. warom mogen ze geen inenting en als ze ziek zijn, gaan ze toch wel na de doktor, nemen toch ook medicijnen... warom die inenting niet???? Hoe denken ze precies dan om zulke beslissingen te nemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:02
Onderwerp: Gebed gevraag voor astma.
|
|
|
psalm 91: 14-16:
Omdat hij mij zeer bemint zal ik hem bevrijden Ik zal hem beschutten, omdat hij mijn naam kent. Roept hij mij aan, Ik zal hem antwoorden IK ZAL IN DE BENAUWDHEID BIJ HEM ZIJN Ik zal hem uitredden en tot ere brengen met lengte van dagen zal ik hem verzadigen En ik zal hem mijn heil doen zien
Werd wakker, en die tekst ging maar door me hoofd, ik zal in de benauwdheid bij haar zijn.
liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:38
|
|
|
JANS221 schreef: | Als er na een vaccinatie een ziekteverschijnsel te zien is, wil dat nog niet zeggen dat het ook door de vaccinatie is veroorzaakt. Uit geen enkel onderzoek is gebleken dat epilepsie wordt veroorzaakt door vaccinaties. Wel kan de koorts na een vaccinatie bij kinderen met epilepsie een aanval uitlokken. Tot nu toe is er ook geen enkel verband aangetoond tussen bepaalde chronische ziekten en vaccinaties. Bijwerkingen van vaccinaties staan in geen verhouding tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt.
Jans, net vorige week 1500 griepprikken besteld. |
En eerste regels ja dat zeg ik toch ook, behalve dan met epelepsie. Aangezien half zusje van me kinderen epelepsie had, mochten me kinderen geen inenting tegen kinkhoest, omdat er stoffen inzitten die het stimuleert om het te krijgen bij kinderen die erfelijkheid risico hebben.
Omdat kinkhoest weer meer voorkwam, kon ik later kiezen, wel of niet.....artsen stelden me zelf voor de keuze. Aangezien er veel kinkhoest in me omgeving was, kozen we voor eentje, in overleg met huisarts, zodat ze toch wat hadden.
Ma ja kan natuurlijk ook dat ze inmiddels de samen stelling van de k iets verandert hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:25
|
|
|
JANS221 schreef: | Als er na een vaccinatie een ziekteverschijnsel te zien is, wil dat nog niet zeggen dat het ook door de vaccinatie is veroorzaakt. Uit geen enkel onderzoek is gebleken dat epilepsie wordt veroorzaakt door vaccinaties. Wel kan de koorts na een vaccinatie bij kinderen met epilepsie een aanval uitlokken. Tot nu toe is er ook geen enkel verband aangetoond tussen bepaalde chronische ziekten en vaccinaties. Bijwerkingen van vaccinaties staan in geen verhouding tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt.
Jans, net vorige week 1500 griepprikken besteld. |
Vreemd dat artsen tegen me zeiden me kinderen DTP moesten en geen d k t p mochten dan, omdat hun half zusje epelepsie had. Maar dan zullen we er maar van uit gaan dat jij het beter weet dan artsen en de discusie tussen ons twee maar laten, is jouw woord tegen dat van artsen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:01
|
|
|
Zou het nog simpeler proberen uit te leggen... Je kind heeft verkoudheids virus bv. Of bacetriele infectie, Je afweersysteem vecht En gaat dus ineens tegen schildklier vechten Schildklier gaat daardoor bijna niet meer functioneren
Dus je kind krijgt inenting, krijgt door inenting, twee dagen koorts, je afweersysteem vecht en ook dan kan het gebeuren dat de schildklier niet meer functioneert
Maar die dingen komen zelden voor, risico is vrij klein dus kies je voor inenting, want die is eigenlijk niet de oorzaak.
Alleen sommigge mensen denken dat de inenting zelf de oorzaak is , als zo iets gebeurt. Het door de stoffen komt die in de inenting zitten, iets wat dus niet het geval is.
Enfin word moe van uitleggen......hoop ik Zo duidelijk overkom. En zo denk ik over de dingen hè. Ben geen doktor, maar zo hebben dokt ren het mij uitgelegd. Want ik heb natuurlijk best wel wat vragen gehad over inentingen waarmee ik gewoon na de doktor ging,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:51
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Epilepsie klopt inderdaad want ik heb zoals ik al heb geschreven dit in de familie meegemaakt met een oom van me, dat is bewezen dat dit door de inentingen kwam vroeger.....
Ik vind het wel moeilijk hoor, je kan niemand iets opleggen wat betreft inentingen, maar mag je het je kind aandoen dat deze bv polio krijgt zoals in de jaren 90 het geval is geweest? Nee ik geloof niet dat dit mag, de dokteren zijn ook de middelen in Gods Hand om deze ziekten te lijf te gaan, maar het is ook weer zo dat de vaccins ook niet ongevaarlijk zijn, ik vind dit een moeilijk punt! |
Klopt darom lieten de artsen me zelf kiezen ,Eerst lieten ze me niet kiezen, mochten me kinderen de k niet hebben. Later moest ik kiezen, geen bescherming tegen kinkhoest of wel verhoogd risico op ontwikkeling epelepsie Ik heb voor inenting gekozen, gelukkig nooit iemand epelepsie gehad.
Polio is geen inenting met risico,'s door stoffen die er in zitten, jaren in gebruik, geen negatieve effecten Dus warom zou je het niet doen?
Tenminste zo ver ik weet.....ben maar huisvrouw, alles wat ik weet over lichaam met ziektes van dok toren. Geleerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:32
|
|
|
JANS221 schreef: | Van welke andere ziekten is bewezen dat ze door vaccinatie komen? |
Misschien komen mijn woorden niet duidelijk over Bewezen feit is dat epelepsie , is erfelijk, maar word gestimuleerd om te ontwikkelen door de stoffen die in de k zitten tegen kinkhoest. D k t p dus
Verder schrijf ik dat na iedere ziekte,e griep, koorts een andere ziekte kan ontstaan Je afweersysteem vecht tegen het virus, en kan ineens tegen iets van je lichaam ook gaan vechten wat gewoon goed is. Met simpele woorden dan uitgelegd. Zo werkte mijn dochters schildklier bijna niet meer na een virusje door zoiets, gevolgen zijn blijvend, de arts legde me het uit hoe het werkt,
Dus als je inenting krijgt , ja daarbij word je effe ziek en dus ook na een inenting kan je schildklier bv bijna niet meer functioneren De oorzaak is dan niet de stoffen die in de inenting zitten.
Nog een vb. Kind met hele hoge koorts, kan ook gevolgen hebben Dus stel je kind krijgt hoge koorts na inenting, kan dat ook gevolgen hebben Oorzaak is niet de inenting , Niet de stoffen die in de inenting zitten.
Snap je nu wat ik bedoel?
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 25 juni 2013, 18:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:53
|
|
|
JOL252 schreef: | Een beetje inlezen in wat autisme is kan dit bakerpraatje (hoop ik) heel snel de wereld uit helpen. |
Heb geen verstand van autisme jol, las net de andere reacties, maar wel degelijk andere ziektes kunnen na inenting komen, doordat ej lichaam ziek word Dan maakt Siem het afweer systeem ook anti tegen dingen van je lichaam zoals bv schildklier ofzo met blijvende gevolgen. Oorzaak is dan niet de inenting zelf, of de stoffen die erin zitten
En daarom zette ik er ook bij. Autisme kan misschien....
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 25 juni 2013, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:41
|
|
|
Moeilijk hè, die andere kant, zijn zeldzame gevallen... Ma ja als het net jouw kind is
Maar ook na een gewone griep, of virus ofzo kan een kind ineens iets krijgen, dus. Je krijgt inenting, word beetje ziek.... Dus of de oorzaak dan weer echt de inenting is... Blijft voor mij vaag, behalve dan de k van kinkhoest, die zit bij d k t p . Prik. Die stoffen bevorderen epelepsie, van andere inentingen zou ik het niet weten Autisme kan misschien na ieder griepje ontstaan, of is het bewezen dat het echt door de stof in de inenting komt? Dan hoort een arts toch ook dat de mensen te zeggen, mij werd wel eerlijk gezegd, over risico epelepsie. Zou het risico echt groot zijn voor autisme denk ik artsen het na buiten hadden gebracht, net zoals de k van kinkhoest. Toch?
En zoal polio tja die inenting is er al jaren, wat enger is die tegen Mexicaanse griep, nieuw inenting, gevolgen echt duidelijk, goed getest? En waar ligt de grens, komt er soms nog een tijd dat als er ergens in de wereld sar uitbreekt bv wij allemaal moeten worden ingeënt?
Tipi's hè is met virussen ze ontwikkelen, Mijn kind heeft rode hond gehad, terwijl hij er voor was ingeënt, maar rode hond is terug in een ander vorm, gemuteerd met krenten baard virus, ene groep KID eren kreeg. Krenten aard, sommigge rode hond, was heftig en anders zoals vroeger de rode hond was zij de arts En begon met alle kinderen met krenten baard, hele klas, paar kregen daarvan rode hond, sommige mild, sommige heel heftig
En komt die rode hond dan echt door mensen die zich niet laten inenten of muteert zon virus zich op andere manieren, om tegen inentingen op te komen? Nt zoals als we teveel antibiotica gebruiken, bacterieen er immuuniteit voor opbouwen..... En echt nooit kind laten inenten wat beetje ziek al is, ik meette altijd koorts de dag van te voren eN op de dag zelf, had me kind koorts stelde ik de inenting uit.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op dinsdag 25 juni 2013, 17:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:50
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | ben ik het helemaal mee eens en toch wil je soms dingen waarbij achteraf blijkt dat de Heer het toch anders met je voor had . kijkend naar mezelf was ik bijv. nooit getrouwd als ik had geweten dat hij vreemd zou gaan. Want daarvoor trouw je niet toch ?
Maar dingen gebeuren zoals ze moeten gebeuren, toeval bestaat niet. |
ik bekijk het zo, God had een plan voor jou en je man, maar we hebben allemaal eigen keuzes, zijn geen robotten van God, jouw man maakte de keuze om van god af te dwalen. belangrijke geboden in het verbond van een huwelijk te ontbinden. Denk niet dat dat Gods plan was, maar God heeft nog steeds plannen voor jou, houd van jou en wil dat je je gelukkig bent, wie weet ligt er al beter plan klaar met veel leukere man voor jou. aangezien je ex niet zo meewerkte met het plan..... Ma ja, god kan wel plannen maken, wij moeten zelf ook wel willen en na gods plan luisteren.... toch? Dus als een man, kiest om vreemd te gaan, wijkt hij zelf af van gods plan. is god e r wel om je te herstellen en een nieuwe man te geven.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:45
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ook dit zijn dingen waar je voor mag bidden en om mag vragen, vaak willen we het allemaal zelf doen want we weten zelf wel wat we leuk of niet leuk vinden, maar als je het nu eens uit handen zou geven en in Zijn Handen neerlegt, Hij weet toch uiteindelijk wat het beste bij ons past?
Hoe zien jullie dit? |
Zo zie ik het ook, vertel ook alles aan jezus en heb het ook in zijn handen gelegd, voor de date al. iets wat ik met mijn vorige date met andere man niet had gedaan. bijzondere was, ik effe in d e bijbel las, me bijbel open had laten liggen voor me make up tafel tegen jezus zei, ik wil uw wil doen, maar die man.....heb ik uw zegen? later ging ik weer effe na make up tafel, kijken of me haar wel e cht goed zat..... ha ha en echt me bijbel lag open op een andere bladzijde,(was zeer verbaasd, nu nog) met een tekst die ik ooit had onderstreept, en las die woorden en was als of god zo antwoorde van het is goed, mijn zegen heb je.... ma ja vriendschap of meer... zal de toekomst wel leren. erg persoonlijk, en beetje maf, maar echt die bijbel lag op andere bladzijde open
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 10:18
|
|
|
en dan denkend over de vraag moet het verplicht worden?
was die ene inenting verplicht geweest, had ik het gevoel gehad, de overheid, mijn dochter als een experiment gebruikte.....
Andere inentingen sta ik helemaal achter, maar waneer we als experiment een inenting gebruiken, ouders vragen of ze interesse hebben om mee te doen.......ben ik toch heel blij dat het niet verplicht is.
verder iemand die een zusje of broertje heeft met ernstigge epilepsie, waarbij een arts beslist geen kinkhoest vaccinatie, want zitten stoffen in die de epelepsie kunnen bevorderen. Na jaren later beslissen artsen weer, toch die kinderen een k geven.... verwarrend als ouder, ik heb toch voor inenting gekozen, ook al had een half zusje epilepsie, ben toch wel blij ik zelf mocht kiezen, van d e artsen.
Mijn kinderen zijn geen bezit van de overheid. Moeilijk iets, ook ik vind het niks dat strenge cristelijke ouders hun kinderen niet laten inenten, maar verplichten????? Zou er geen antwoord op weten, want kan dus ook de andere kant, twee soorten inentingen, eentje dacht ik, maak een ander kind maar proefkonijn, niet mijn kind, andere zeiden artsen nee, niet doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 10:01
|
|
|
JANS221 schreef: | Het Humaan PapillomaVirus wordt overgedragen tijdens seks, ook als dat veilig gebeurt. Al is de kans dan inderdaad kleiner. De meeste HPV soorten veroorzaken overigens geen baarmoederhalskanker. Als meisjes die nog niet seksueel actief zijn worden ingeënt, zijn zij voor 99% beschermd tegen mogelijke infecties met HPV. Goede hygiëne lijkt mij vanzelfsprekend. Bijwerkingen zijn tot nu toe nog niet aangetoond, wat de effecten op de langere termijn zullen zijn is echter niet bekend.
Blijft nog steeds de vraag: Moet er een verplichte vaccinatie voor kinderen komen? |
dat vond ik dus zo eng, wat de effecten op langere termijn zullen zijn, is nog niet bekend..... wat ik des tijds vond toen ik alles uitzocht, dat het om een infectie gaat die je alleen krijgt inderdaad bij slechte hygiëne dus dacht , voor koombaar zonder inenting.
me dochter was toen 15 en zag het zelf ook niet zitten, met de vage informatie die je erbij kreeg, met gevolgen langere termijn niet bekend. Kan me herrrineren dat best veel mensen uit me omgeving er ook niet voor gekozen hebben toen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:52
|
|
|
zet me tot denken, al die afknappers.... al die lijstjes in ons hoofd met voorwaarden, geen wiite sokken etc.....
Goed gesprek en interesante persoonlijkheid, inderdaad..... maar vaak val je voor iemand waarbij alle lijstjes, voorwaarden weg vallen.
heb op me laatste date helemaal geen iets, niet 1 ding dat ik denk... das minder vind hem leuk zoals hij is.
hij heeft interesante persoonlijk, goede gesprekken heeft hij zeker. Meestal heb ik altijd wel iets waarvan ik denk, das minder. Hij rookt af en toe sigaar.... zou ik van te voren kiezen voor een man die sigaren rookt? ha ha denk het niet, maar van hem vind ik het leuk. Hoort bij hem. En vind hem leuk zoals hij is. gebeurt dat niet bij liefde, voorwaarden die weg vallen, iemand gewoon leuk vinden zoals die is Hoe zou dat eigenlijk komen??? door de klik die zo mooi is, dat je alles aan hem leuk vind? want dat hoort bij hem?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:58
Onderwerp: ridder (prins) op het witte paard
|
|
|
Maar bij echte liefde.... Zucht Zwemel
Voel je je toch als een prinses langs hem......
Of hij nou werkloos is, geen paard, of weet ik veel wat
Als hij na jou lacht, pluk je sterren, zweef je over de aarde, en als hij je hand pakt, of je een kus geeft
Zwemel...........
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|