Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 01:26
Onderwerp: welke namen geef jij je kind?
|
|
|
PIETER649 schreef: | het is onzin om een naam te kiezen vanwege de betekenis. en tja, wat mooi is... das n kwestie van smaak |
voor mij geen onzin pieter en mijn kids zijn erg trots op hun naam reden,lees m'n stukje maar; ff terug scrollen dus.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 1 juli 2010, 01:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 01:13
Onderwerp: waar kijk jij naar uit?
|
|
|
ik kijk er ook naar uit dat mijn tuin klaar is. (en ik weet wel wat t worden moet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 23:31
Onderwerp: een helpende hand(CM klusdag)
|
|
|
RENSKE067 schreef: | wat denk je zelf? |
vandaar dus mijn oproep voor helpende handen rens!!!
DUS MANNEN MELD U EVEN AAN ZODAT BENNY EN GRIFFIN ,MARISKA EN IKZELFE NOG HELPENDE HANDEN ERBIJ KRIJGEN A U B
ik wil zo graag weer in mijn tuin kunnen zitten en genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 10:32
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | www.tempo-team.nl www.bestratingen.nl misschien een optie? |
betaal jij de rekening dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 10:28
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Eh...voor zover ik weet heeft er tot nog toe helemaal niemand afgehaakt! Ik heb enkel aangegeven dat de temperaturen tot zodanig pijl kunnen gaan stijgen dat het misschien onverantwoord word...ter voorbereiding dus... En ja, voor mij geld dat wanneer ik denk dat dit het geval is, ik er voor kies om thuis te blijven aangezien ik daar erg slecht tegen kan. Maar zover is het dus nog niet!
Hoe bedoel je, verhalen die een eigen leven gaan leiden |
goed insmeren,heeeeeel veeeeeeeeeel water en in de schaduw dan lukt t je vast tess sterkte.en we rekenen op je a.s. zaterdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 01:13
Onderwerp: jodenvervolging 2010
|
|
|
hier wordt je helemaal koud van.het is idd een islamitisch fascisms en dat klinkt niet goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 00:52
Onderwerp: welke namen geef jij je kind?
|
|
|
wij hadden al een meisjesroepnaam nog voor ik zwanger was gewoon omdat we die erg mooi vonden en een mooie betekenis had Dominique (God toebehorend)daarnaast de beide oma's vernoemd omdat we er niet 1 over konden slaan maar alleen ook omdat we achter de betekenis stonden anders was het niet gebeurd, nl Elisabeth(God is mijn eed) en agnes (rein en zuiver) het mooie is dat we later van een pater hoorden dat de 1e letters in het latijns DEA ook de betekenis hebben ;God toebehorend.dus onze dochter behoort duidelijk bij God! bij de 2e was de pa ervan overtuigd dat er weer een meisje kwam en hij wilde een naam die ik helemaal niet zag zitten,lol toen ik stille tijd hield en dus aan het bidden was voor mijn nog ongeboren kind(we wisten toen nog niet wat het was)kreeg ik de naam Nathanael steeds in gedachten wat betekend ;geschenk van God. dat komt maar 1x in de bijbel voor nl in Joh.1:46-52 en ik las het als een profetie dat dit kind dicht bij God zou leven,zijn 2e naam werd ook hier van de grootvaders maar daar die hetzelfde heettte was dat makkelijk al hebben we t ietsjes aangepast omdat ik theodorus nogal oudbollig vond klinken dus werd het Theodor wat betekend :vriend van God dus Nathanael Theodor is een geschenk en vriend van God en dat straalt ie nu in zijn jonge leven al uit want hij is erg gelovig en doet zelfs mij versteld en soms beschaamd staan .zo jong leeft ie al dicht bij God als een echte vriend. ik vond de betekenis van namen dus erg belangrijk omdat het vaak ook iets proclameerd over het leven van het kind.
zo had een vriendin van me een mooie naam voor haar ongeboren kind totdat ze achter de betekenis kwam ,toen heeft ze die maar vlug van hun lijstje geschrapt de betekenis was duivelsjong dus ja dat wilde ze als oprecht christen dus echt niet weet niet meer wat de naam zelf was.
vandaar dat ik vind dat je best mag kijken en opletten wat je je kind mee wilt geven.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 29 juni 2010, 00:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 00:33
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Klus geklaard Grace?? |
het zand kruien wel zinga
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 23:07
|
|
|
JOEPIE IK BEN BOUWVAKSTER AF HET ZAND IS VAN DE PARKEERPLAATS AF
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 28 juni 2010, 23:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 23:05
|
|
|
joepie ik ben bouwvaksteraf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 23:03
|
|
|
ik ben gewoon van de partij en zal evt de strandtend meenemen ,die waait nu vast niet weg als een paar heren die opzetten schaduw genoeg onder de bomen
dus hoop wel dat mijn taxi nog steeds bereid is te gaan
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 28 juni 2010, 23:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 22:55
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
HENK710 schreef: | Een hele dikke knuffel voor iedereen die zo graag achter de rug van iemand om aan anderen wil vertellen hoe hij denkt dat iemand in elkaar steekt... ...en een hele dikke knuffel voor iedereen die deze verhalen slikt als zoete koek en te beroerd is om gewoon eens met de persoon in kwestie in gesprek te gaan. |
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 11:37
Onderwerp: vragen aan God
|
|
|
ik denk dat als ik voor Jezus sta ,Zijn liefde zo overweldigend is dat ik mijn vragen acuut vergeet en enkel in aanbidding neer kan buigen.
eens heb ik Hem in een visioen mogen zien en toen kwamen er enkel tranen om Zijn grote liefde die zo overweldigend is. in het engels klinkt het nog sterker;an awesome God!
en zoals het in de corinte brief staat met de woorden van paulus,nu zien wij door een spiegel van raadselen maar dan zullen wij volkomen kennen ,zo wij zelf gekend zijn. dan zijn die vragen dus niet meer relevant.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 28 juni 2010, 11:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 11:07
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Tjonge word ik toch nog eens gepromoveerd tot herder. Vroeger hadden wij een collie (voor de niet hondenkenners, een schotse herder of ook wel een lassie hond), die was heeeeeel lief, Hilco mocht altijd op haar paardje rijden. Misschien heb ik dan toch nog iets van haar overgenomen. |
wil je de kids dan paardje laten rijden op jou rug???? of ben je die dag gewoon het herderinnetje dat de boel bij elkaar houdt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 09:55
|
|
|
][/url]
met wat lekkers erbij natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 22:57
|
|
|
DEZE BOUWVAKSTER WIL WEER VROUW ZIJN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 juni 2010, 22:54
|
|
|
BENNY340 schreef: | hondjes mee voor broodje hotdock |
tuurlijk niet benny
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 27 juni 2010, 22:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:47
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
maris je was de soep vergeten dus ik heb nu heerlijk ballen met soep op en een ijsje toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:38
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
SPIERPIJN
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 26 juni 2010, 18:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:27
Onderwerp: Voorbeboedsmiddelen
|
|
|
ff terug naar het topic ben zeker voor voorbehoedsmiddelen. zag het zeker niet zitten om na m'n 2 kids (de jongste is met mijn 43e gekregen)op 45jarige leeftijd of ouder nog meer kids te krijgen, leeftijd speelt ook een rol. ook voorbehoeds middelen voor gehandicapten vind ik een pre. verder is het voor een ieder zelf om (wel of niet) voorbehoedsmiddelen te gebruiken en idd als God je een kind wil geven komt er dat echt of je er nu iets tegen gebruikt of niet maar ff korte getuigenis ;heb bij een kennis mogen zien ,nadat haar door de arts gezegd was dat het gevaarlijk was voor haar gezondheid om nog meer kids te krijgen (ze had er toen 6) hebben zij en haar man gebeden dat God haar moederschoot zou sluiten,en dit is dus ook gebeurd.9Zonder voorbehoedsmiddelen dus. zou zelf niet zo'n groot geloof hebben gehad denk ik.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 26 juni 2010, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:20
Onderwerp: Voorbeboedsmiddelen
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Dank je Leanne, waarschijnlijk bedoelen de meeste mensen het enorm goed als ze me een sterke vrouw noemen, maar ze moesten eens weten, hoeveel het kost, om er altijd weer gewoon te zijn voor de kinderen. Misschien moet iemand het echt zelf een paar jaar hebben meegemaakt voordat hij/zij weet hoe dat voelt. |
ja marianne ,het kruis wat je soms te dragen krijgt is vaak een heel gesleep ,ik snap dus wat je bedoelt.en dat we (ik)dan wel eens de neiging hebben om gewoon maar eens in bed te willen blijven liggen om gewoon eens een keertje niets te moeten (wat dus niet kan)dat gedeelte ziet de buitenwereld niet ze zien alleen dat je doorgaat en daarom vinden ze je sterk zie het dan maar als iets waar je trots op mag zijn bij deze ff een ondersteunende hugg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:05
|
|
|
vanmiddag met een kennis even een luie draaistoel opgehaald ,gekocht via mp. nadat ik em schoongemaakt had ff lekker tv kijken dacht ik,(buiten was t veels te heet.) tja........en toen werd dat dus een behoorlijk middagdutje (geen tv meer gezien) die stoel zit dan ook zoooooooooooooo geweldiggggggggggg
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 26 juni 2010, 18:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 17:53
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
grote knuffel voor de helpende handen BEDANKT
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 26 juni 2010, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 17:40
|
|
|
GRACE585 schreef: | Hallo beste cm ers in de chat hadden we het er even over dat ik hulp nodig had bij het betegelen van mijn tuin,daar ik dit alleen zelf niet kan. 2 boden al spontaan hun hulp aan en het idee werd geboren om er een CM klusdag van te maken
ik hoop op veel helpende handen,b.v.d.
tot dusver hebben zich aangemeld;
Grace585 Benny340 Griffin748 mariska601
helaas is de klus niet af gekomen en moet er dus nog wel wat gedaan worden, de heren hadden hard gewerkt maar er ontbraken helpende handen.
nu willen we natuurlijk de klus wel afkrijgen dus bij deze een hernieuwde oproep om deze heren te ondersteunen.
HEREN MELD U AAN !!!
we willen proberen om op zaterdag 10 juli de klus te klaren (datum is nog even onder voorbehoud)
wie sluit zich aan,ook de damens zijn welkom(bv .voor de catering) |
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 6 juli 2010, 16:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 17:38
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Broodje teckel?! |
de broodjes hot dogs waren best lekker. maar heus niet met mijn doggies hoor die huppelen hier nog vrolijk rond
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 26 juni 2010, 17:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 17:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar ondertussen weet ik nog steeds niet of de tuin mooi is geworden........ |
er moet nog veel gebeuren. helaas waren er maar 2 heren en dat was net te weinig voor alles wat er moest gebeuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|