Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 23:20
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
ROLF230 schreef: | jajajajajajajajaja,
Ik geef het toe: Ik ben de leukste man hier.
Dus dames, mail me maar.
|
Ha ha zo stroomt je mailbox vol, en wel allemaal antwoorden he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:43
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ach Shanita,
Dat heeft niets met wonderen te maken. Bij Evangeliegemeente De Deur waar ik bijzat doen ze dat dagelijks. Het is een soort trucje. Geloof maar niet dat het ene been een meter langer is ofzo. Gaat altijd om een aantal cm'ers en dan is er een trucje voor zodat de benen weer even lang zijn. Daar heeft de Heere niets mee te maken. |
Wat voor trucje dan? Stoppen ze er stuk been van een ander tussen ofzo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 21:09
|
|
|
nou best interessant, heeft de dokter wel es dingen mee gemaakt, met genezing dat hij dacht??? kom er niet omheen god geneest vandaag nog of zoiets? is wel offtopic, maar kan het niet laten.... je hoort wel es getuigenissen van doktoren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 18:37
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Wat nou als hij terug komt en hier reageert, hallo, i am back. Are you all talking about me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 18:34
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mijn eigenzoon....(jarig)
Waar blijft de tijd..28 geworden... |
Gefeliciteerd met je grote zoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 13:40
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
JOL252 schreef: | Vergeven kan soms pas in gang gezet worden als er ruimte (afstand) is gecreëerd om te kunnen voelen en jezelf te horen denken.
(Of is dit meer een kreet van de week?) |
wel heel mooie kreet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 13:38
|
|
|
is mijn eigen keuze shanita, meestal voel ik me er heel goed bij, soms komt het weer omhoog, worstel ik en vind weer rust in me hart, maar mijn ex is ander verhaal als jouw vader Shanita ik d enk altijd zo, op zijn manier doet hij zijn best, voor een gek.... hij komt toch ... en ik denk wel es, stel es dat ik ergens,. na me scheiding dacht ik wel es...pffff pak een fles whisky, ga na de kroeg en laat alles effe los stel dat ik dat gedaan had.... in drank was gaan wegvluchten, met allerlei akeligge gevolgen, slechte moeder daarbij was geweest voor me kinderen, spijt had, steeds opnieuw probeerde, maar de drank sterker was geweest. me kinderen daardoor kwijt raakte... dan hoop ik dat mensen me zouden vergeven, me nog kansen zouden willen geven.
enfin beter weer over kaboutertjes, laat ik es een kaboutertje onder uit de ijskast vissen en hem es ernstig toespreken ik het zat ben, die mutsjes steeds in dat slangetje van water....en flink boos doen, lucht vast op en ben ik me frustratie kwijt... ha ha dankje jullie voor mee lezen, denken...lucht op, er over hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 12:16
|
|
|
SHANITA130 schreef: | @Petra,
Ik zelf zou (ook) de grenzen behouden.
Jullie zijn gescheiden en net als met allemensen die zijn gescheiden, wat ik dan zie, de vader komt de kinderen halen en brengen, hooguit even kort gedag zeggen bij de voordeur.
Ja, en hoe ik over verg. denk weet je..
Vergeven: indien berouw, ergens in Lucas....
Sterkte! |
kinderen willen niet na hem toe in zijn huis, dus laat ik hem hier binnen, twee willen er mee, en de rest zit er soms effe bij, maar gaat niet met hem mee. Dus die grens bij voordeur, is bij mij niet, dan zien sommigge hun vader nooit meer. nu laat ik hem binnen en kunne ze zelf kiezen, effe erbij of niet. en dat trek ik wel, soms denk ik , ga ik maar effe sigretje roken... ha ha
vergeven indien berouw... moeilijk onderwerp shanita.....vergaf stefanus niet de mensen terwijl ze hem stenigden????? ha ha kunnen we wel weer es een topic over startten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 12:11
|
|
|
mogen z e ook mamalou, die willen..... en ja kinderen kennen me, en ik ken ze ook, weet dat sommigge met vragen op me af komen hierover. komt goed
vergeven is makkelijker als je iemand niet meer hoeft te zien en er geen onrecht doorgaat. ma ja, doe me best....ook om ondanks vergeven , me eigen grenzen te bewaken....en beste te doen in belang van kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 09:39
|
|
|
dankje Jol. ik ga es opruimen hier en de dingen een plek in me hart proberen te geven. Dat vroeg ik me af, moet ik voor d e kinderen me groot houden, me gevoelens negeren??? Zoals ik meestal doe?, maar kon het niet, of liever gezegd wou het echt niet, koos voor me zelf een keer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 09:03
|
|
|
Ik vraag me vandaag af, serieus, ex vergeven... zover me dat lukt..... zit er iedere week mee effe op de bank als hij met twee kinderen effe wat gaat doen Maar eh samen mee in de auto naar iets van kinderen kijken... ik merk dat ik mezelf tegen kom, er grenzen zijn. het voelt als of ik dan een toneelspel speel weer, net als toen ik getrouwd was, voor de buitenwereld een toneelspel, happy paar, binnen de muur, brak hij me af vergeven en door gaan, maar met grenzen..thuis kan ik effe buiten sigretje roken of effe boven wasje aan doen of zo maar samen met hem ind e auto na iets van kinderen school.waar hij zich effe dan als de geweldigge vader gedraagt, kan het niet, tenminste niet op dit moment, iets in me hart roept , voel me kwetsbaar bij hem in de auto, teveel herinneringen. proberen te vergeven en doorgaan als of er niks gebuerd is, in belang van kinderen, ontdek dat ik dit stukje niet kan. toch nog gevoelens waar ik mee box, ben kwetsbaar bij hem ind e auto, kan niet de auto uit vluchten als hij ineens minder doet. heb tegen kids gezegd, voel me niet lekker. andere ex geen probleem mee, samen iets doen na school voor je kind ofzo, maar met deze wel. misschien herkenbaar voor sommiggen? worstel er best mee effe voor hij gaat, nieuwe dure kleertjes, zich opfokken over crisis, terwijl hij genoeg heeft, eh iedereen zwijgt maar hoe wij ooit bijna niks te eten hadden dankzij hem, aanhoren hoe hij zegt weg met alle marokanen etc. maar niet tegen in gaan, voor de goede vrede. is nu eenmaal een gefrustreerde exjunk, en dan aanzien hoe hij effe geweldigge ouder speelt, met zijn 79 cent alie per jaar voor 7 kinderen.... terwijl hij zwart genoeg geld verdiend, met opzet om onder alie uit t e komen kon het niet, en zoals gewoonlijk moet ik weer na het kruis bij jezus, help me vergeven, boosheid, onrecht komt omhoog. en wil me niet meer kwetsbaar opstellen met hem in een auto. soms is het moeilijk.... heb gekozen voor me eigen grens, me kinderen er niet mee belast, gezegd voel me niet lekker.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 28 juni 2013, 09:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 08:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ga dAAR STEEDS MEER OP LIJKEN TIJDENS EEN DATE
SORRY CAPS, BEN TE MOE NU.... |
ha ha ha, begint inderdaad al tijdens de date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 23:17
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
LANFY127 schreef: | Sorry, maar wie is Frank? |
Voor jouw een geheim, voor ons een weet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:49
|
|
|
KLUS667 schreef: | Weet je wat je moet doen? Je stofzuigerslang insmeren met boter! Echt doen hoor!! Kan je lachen |
Heb jouw wel door kabouter klus... Jij woont vlak bij mij en dan jij natuurlijk tadaaaaa door me stofzuigers Slang, als of ik al niet genoeg aan gewone kaboutertjes heb, geen zin in plop gedoe in me huis. Die blijven maar lekker in plopsaland. Vol is vol..... Zo nooit niet gedacht ik nog es rassistische neigingen zou krijgen Toch de hele nacht luisteren na kabouter plop liedjes, Er zijn grenzen,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:22
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja idd, |
Laatste zin is harstikke goed. Helaas in de praktijk, met de bijbel in de hand veroordelen we anderen..... Terwijl het eigenlijk niet iets is wat de bijbel ons leert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:05
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
KLUS667 schreef: | Daar knap ik dus van af!! Eén man komt voorbij en alle vrouwen van CM zijn alweer afgeleid.
O nee, dit doort eigenlijk thuis in topic waar mannen op afknappen bij vrouwen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 20:00
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | hmm ik ken Frank nog niet maar aangenaam kennis te maken met je, hopelijk deze vrouw (ikke dus) je een andere kijk op de dingen geven
welkom terug dan maar |
Hmmmm, misschien moet je frank dan maar Es' leren kennen... Als je die een mail stuurt, stuurt hij wel terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 16:14
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gisteren me de pleuris(ja, daar kan je worden voor ingeëint, tis al helemaal uigebannen daardoor) gewerkt, want anders zou ik grote probs krijgen met behand.
Nu is het niet zo veel doen, en uitrustdag, dus goede tijden inhalen, ben nu bij dat Nina net aan bevallen en Wiet er bijna is ingeluisd door Lorena...
Spannend!!Nee niet voorzeggen!!
Zo ff wat eten halen en weer verder kijken...
En wat toetjes halen waar je blij van wordt...(niet te veel, moet 6 kilo afvallen)
Latertjes!!! |
Ha ha shantia waar kan je die inenting halen, werk me ook ook wel Es' de pleures
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Enkele minuten geleden had ik Willemijn aan de telefoon. Ze vroeg me om jou de hartelijke groeten te doen. Ze vind het contact met jou erg leuk zei ze me...maar we zijn nu erg off-topic en met de nieuwe regels moeten we nu oppassen ...ik wil de moderator er op benadrukken dat ik wel heeeeeel erg lief ben |
ik wil de moderator benadrukken frank heeeel goed in d e gaten t e houden
serieus: welkom back, leuk dat je er weer bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 15:27
|
|
|
tja shanita, is allemaal zo moeilijk voor mensjes zoals jij en ik
Ik denk maar zo, blij ik geneen kind heb verloren in me moederschap, er zijn landen als je er 8 krijgt verlies je er gemiddeld een paar door bv slecht eten, slecht water, geen inentingen,
Wij verliezen hier geen kinderen meer om simpele redenen of drie kinderen die polio krijgen eh de meeste dan.... of voedsel gebrek, kunnen wel hele lappen teksten lezen over voeding die slecht is voor je kind etc..., eh het geld wat de kern is van voeding industrie waardoor dingen ook bespoten worden enzo....maar de kern is dat er geneen kind in ons land door voedsel gebrek verloren gaat.
zo vergelijk ik het maar beetje met inentingen, idiaal zijn ze denk ik niet,maar beter als niet. als je het algehele plaatje bekijkt dan voor belang van alle kinderen in nederland
maar wel nadenken en beslissing nemen in belang van je kind ik had me twijfels over inenting mexicaanse griep, toch gedaan...twijfelde wel, was het echt nodig.... ma ja, dan kom ik weer op hetzelfde terug, mijn kind is ziek, heeft medicijnen, als ik die bijsluiters lees denk ik soms en maar hopen dat jouw kind daar geen last van krijgt. lees je 1 op de tienduizend krijgt... bla b la...... zeeer vervelend, maar leve het medicijn, want eh die andere hebben er baat bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 11:45
|
|
|
Prion..... Blijft i.ets wonderbaarlijks hoe dingen in elkaar zitten
Bij wikepeda staat onlangs is een genetische koe gemaakt die geen eiwitten Heeft die prionnen bla bla bla. Zoiets
..... hoe vlees te maken, voor de vretende mens met zo min mogelijk kans om er zelf ziek van te worden En vegatarisch.... Tja. Gruwelijk die dieren, toch doe ik er helaas aan mee, bang me kinderen te kort komen anders, Maar heb hier kleuter die g roeit als een beerjte na groote beer als kool, die geen vlees nooit wil eten..... Enfin terug ontopic voor redactie moet ingrijpen, wegens ontopic gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 09:54
|
|
|
Dankjewel, duidelijk antwoord, geeft mij antwoord op vragen Inderdaad schuld bij ouders neerleggen is niet oké, of ze nu wel of niet voor inenting hebben gekozen vind ik. Ten eerste weet de gemiddelde ouder echt niet hoe of wat over inentingen en ten twede iedere ouder doet wat hij of zij denkt op dat moment wat die het beste lijkt.
Is offtopic, maar aangezien de dokter veel meer geleerd heeft heb ik dus nog een vraag
DNA in vlees, ha ha inderdaad. Maar dat is allemaal dood dus. Maar hoe zit het met hormonen in vlees? die ik mijn kinderen te eten geef En zoals de gekke koeien ziekte destids, de koe was ziek, word gedood, vlees word verkocht en mensen worden er ziek van???. Je zou denken als zon koe een virus had, en de koe is dood, is het virus dood? Of blijven virussen leven, ook na bakken? Vlees wat we eten van een dier uit de industrie wat heel veel antibiotica. Heeft gehad.
Pffff hoelang ik geen rundvlees destijds niet meer had gekocht......omdat ik dacht weet ik veel, maar geen risico nemen. En hoe vaak ik denk eh vlees voor em kinderen maar niet te veel, is het echt wel zo goed?
Sowieso snij ik eerst al het vet eraf , denk ik, wat moet ik met al dat vet? Kinderen hebben genoeg vet al via allerlei voeding toch.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op donderdag 27 juni 2013, 10:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 23:32
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hahaha zie het al voor me Verder alles goed in het kabouterhuisje Petra |
Ze zitten te mopperen, ik laat ga slapen, dan hebben Ze minder tijd van nacht om mutsjes te wassen en alle andere dingen die ze doen... Zoals me stofzuigers slang als glijbaan gebruiken ... Tja kaboutertjes.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 23:17
|
|
|
Achterkant van de koelkast zit een slangetje , aangesloten op water aatje, onder in koelkast zit een soort bak loopt het water in en daar Doen de kaboutertjes hun mutsjes wassen
Als wij slapen hè.... En soms zit er zo,n mutsje verstopt in de slang en dan Loopt het water via groente la eronder en
Moet ik met rietje in het gaatje dat mutsje eruit zuigen
|
|
Naar boven |
|
|