Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 07:18
Onderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
|
|
|
PIETER649 schreef: | Sorry, maar zo idioot vond ik die uitspraken van Santorum niet. Met circa 35.000 moorden op ongeboren kinderen per jaar en een steeds actiever euthanasiebeleid is er op zn minst sprake van genocide en is het woord holocaust ook niet overdreven betreffende dat landje aan de noordzee. Dit alles onder goedkeuring van iemand die bij haar aantreden in 1980 gezworen heeft voor bescherming van ALLE onderdanen te zorgen, maar in 1984 door het zetten van 1 handtekening liet blijken daar schijt aan te hebben. |
Landje aan de Noordzee Oh ja, das toch Duitsland redelijke ervaring op het gebied van genocide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 06:43
Onderwerp: 80% kerkgangers draagt masker
|
|
|
Simpel, wil je het veranderen gewoon! bij ons zelf beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:46
Onderwerp: Cm voor wie?....
|
|
|
FRANKT627 schreef: | oja??? Noem er eens enkele op? Het moeten wel mensen zijn met een IQ dat hoger is dan 110... |
Mag hier geen namen noemen he, privacy noemen ze dat, dussss geen namen. En of die "lieve mensen"een IQ hoger dan 110 hadden, is ook privacy. Sja jammer voor jou, je mag en wilt ook zo graag alles weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Brabant is en blijft de mooiste provincie. Ook de provincie met de liefste mensen. De onlieve mensen hebben ze in het midden en het noorden gedumpt... |
Ach zijn nog heel veel "lieve mensen" die maar WAT graag bij die onlieve mensen in het midden of noorden willen wonen toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:36
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke dan ga ik morgen dus effe op jacht naar mierenpoeder |
Jachtseizoen is nog niet geopend Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 16:04
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ben ik met je eens X!!!! |
Tsjone jonge jonge, had ik eerlijk gezet nooit kunnen denken, een hele zin, dat ik het toch een keer mocht meemaken, we zijn het een keer eens !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:51
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je gebruikt een tekst die gaat over het huwelijk en,naar ik aanneem,heilig is voor ieder die de huwelijksbelofte heeft gedaan tegenover God,de gemeente maar ook de partner.
Ik pleit niet voor vrije seks(en zeker geen hedonisme,was die opmerking nou echt nodig??)maar ik pleit wel voor een juist gebruik van Bijbelteksten en vooral fatsoen in deze discussie |
Ik kan het helaas niet meer prive doen te veel verstuurd, maar je kan het nu eenmaal niet netter maken dan het is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 20:01
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | huh |
Dat zei ik in eerste instantie ook, hoeft ook niet herhaald te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:36
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Denk toch wel dat de Bijbel duidelijk is over geen sex voor het huwelijk. Als je bijvoorbeeld 1kor 5:1 en 2 neemt daar heeft Paulus het over een man die de vrouw van zijn vader tot vrouw genomen heeft. Hij noemt dit hoererij,en wel zo'n vorm van hoererij als onder de heidenen niet voorkomt. (er zijn blijkbaar meer vormen ) Dus hieruit concludeer ik dat een vrouw tot vrouw nemen die de jouwe niet is (waarmee je niet getrouwd bent) hoererij wordt genoemd in de Bijbel. Zo ook in 1 Cor 7 vers 2 het is al eerder aangehaald hier, laat vanwege allerlei vormen van hoererij ieder man zijn eigen vrouw hebben en iedere vrouw haar eigen man. Mijn conclusie, en als dat niet klopt zeg je het maar, daaruit is dat sex zonder huwelijk in de Bijbel hoererij genoemd wordt. Daar kun je het wel of niet mee eens zijn natuurlijk,of bedenken dat je het in de moderne tijd wil lezen, maar volgens mij is de Bijbel duidelijk tegen sex voor het huwelijk |
Ten delen heb je gelijk, en ongelijk, maar daar ben ik voor mij wel uit, 1+1=2 elke man zijn eigen vrouw, en andersom ook, komt daar een ander tussen dan is het overspel. Hier in als het om vrijwillige sex gaat, pleegt zowel de zoon als de vrouw overspel (en dat noemt men hoererij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:17
|
|
|
BEUN656 schreef: | Sorry hoor, ik had van jou meer niveau verwacht. Een beetje kinderachtig om te denken dat ze vroeger in Israel net zo trouwden als wij nu hier in Nederland. Hoe kun je dat nou ooit met elkaar vergelijken? Dus de stelling dat een huwelijkssluiting toen anders was als bij ons nu vind ik veel te simpel bedacht. Helemaal door jou! Knappe meid hoor! En samenwonen? Heb jij nooit begrepen dat God juist het huwelijk heeft ingesteld als verbintenis tussen man en vrouw? Hoe lees jij je Bijbel eigenlijk? Sjonge, jonge... Alsof de stelling dat sex buiten het huwelijk mag al niet erg genoeg is! Krijg je dat ook nog: samenwonen... Mensen, alsjeblieft... We zitten hier op een Christelijke datingsite... |
Beste Beun, volgens mij slaan jullie de plank allemaal mis, het huwelijk zoals wij het hier in ons kikkerlandje kennen, daar zit niets Bijbels in. Het geloofsovertuiging zit tussen man vrouw en God alleen, en niet tussen kerk kathedraal of gebouw ook in. Nog predikant nog pastoor of welke vorm dan ook voorganger, hebben niets met een huwelijk dan alleen een zegen aan God te vragen. Maar dat kan een stel zelf ook, of een oom tante opa of oma. het huwelijk dat wij kennen in ons kikkerlandje, is van ongeveer 1300 na Christus. De decipelen in de tijd van Christus zijn geen eeuwige studenten geweest net als onze theologen . Geloof en overtuiging hoort in onze harten te zitten, en is iets persoonlijks net als een huwelijk tussen twee mensen is (man vrouw) en God. En dat seksuele zoals wij dat kennen en dat staat in Leviticus is waar de man en vrouw samen een worden voor God, en niemand anders. Daaronm mag je er ook maar 1 hebben en eigenlijk het ook maar met een doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 15:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als ik je dus goed begrijp, bedoel je te zeggen;
God is LIEFDE én God is getergde LIEFDE? |
Ja, en al twee jaar een getoornd onderwerp, met de zelfde getergde antwoorden En zo ontstond de toornige mens, die reeds in getergde houding, zijn toornig ei niet meer kwijt kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:41
Onderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
|
|
|
BEUN656 schreef: | Oh, je bedoeld Heineken! Helderop vriend! Dat is trouwens bekend. Maar dat vind ik toch al zure duivelspis, dus das niet onoverkomelijk. Geef mij toch maar iets een Witbiertje ofzo, of Gulpener of Hertog Jan en in de winter een Bavaria Hoogebock. |
Volgens mij ging het hier niet om het bier, maar om de kratjes daar zat troep in wat schadelijk was bij felle zon en warmte. Trouwens arsinicum zit in heel veel voedingsmiddelen, krijg je zo,n lekkere bittere smaak van, gelijk amandelen. En het is het perfecte anti schoonmoeder wonder, die toevallig van sterke koffie houd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja maar.........het is geen ijzerroest maar roest van aluminium.....dat is iets anders,het vormt een harde witte laag,en niet alleen op mijn brievenbus maar ook op de stenen waar hij op hangt........ Toch maar die flex denk ik want ik ben niet weg van agressieve middeltjes |
Stene omdraaien, of gewoon oppoetsen, met een gewone harde borstel, op grootmoeders wijze weize
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:18
Onderwerp: Humor
|
|
|
GERRIT084 schreef: | oke maandag dan | stel dat maandag te laat is vooruit dan maar.
Er was een boer in Drente die heel mooie vette koeien had, en heul veel. Op een dag dacht hij, ik ga de helft verkopen, en plaatste een advertentie in een landelijke ochtend krant. Mooie vette koeien te koop, stevig en toch niet te dik, niet meer als melk koei, maar voor de slacht, verkoop geschiet in kilo,s Een slager uit Zuid Holland dacht, ik ga maar eens een kijkje nemen. Daar aangekomen trof hij de boer aan, en ook de koeien, en zei tegen de boer, man dat benne pracht exemplaren. Wat moet die ene kosten daar de boer zei, dan moet ik hem eerst wegen de boer ging onder de koe liggen en lurkte wat aan de uiers. De slager dacht, wat doet die nou, even later krabbelde de boer weer overeind en zei das 1500 kilo dus 1500 euro. De slager zei maar zo weeg je toch geen koe!! wacht zei de boer, en riep de knecht en zei weeg jij die koe effe. Zo gezegd en zo gedaan, het zelfde verhaal, ja zei de slager maar daar trap ik niet in. Nou zei de boer tegen de knecht roep jij de vrouw even met tegen zin liep de knecht naar het huis, en riep de vrouw Dat duurde en duuurde en eindelijk kwam de knecht weer terug, zonder de vrouw lichtelijk geirriteerd (boos) vroeg de boer aan de knecht waar is de vrouw nou? De knecht zei iewat verlegen De vrouw kan nu even niet waarop de boer zei, waarom niet, de knecht die kan niet komen, die is de postbode aan het wegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:54
Onderwerp: Vrouwen en telefoonnummers
|
|
|
MARIA830 schreef: | Als ik ze niet meer spreek wis ik hun nummer uit mijn mobiel. Soms als mannen vervelend zijn in gesprekken blokkeer ik ze en daarna verwijder ik ze. Geen zin in gedoe met mannen. |
Vrouwen verwijder je om die zelfde redenen niet das ook geen emancipatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:02
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wordt tijd dat bij jou het zonnetje eens gaat schijnen ouwe mopperkont |
Hee T, je moet niet altijd die zon weggeven, we willen hem ook wel es houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 09:49
|
|
|
JOL252 schreef: | De vruchten van het geloof: liefde, vrede, geloof, geduld, vriendelijkheid, goedheid, zelfbeheersing, zachtmoedigheid.... k heb de indruk dat jij aangeeft dat dit slles dus niet groeien kan in iemand met "homopraktijken"(wat een rotwoord, daar versta ik Sodom en Gomorra onder, iets totaal anders dan 2 mensen die van elkaar houden en elkaar trouw zijn). Wil je de vruchten van het geloof (eigendom uiteindelijk van God) dan nog wel zien bij iemand die homoseksueel is? Ik vraag me af of men in staat is die vruchten te (h)erkennen als iemand toch al ingelijst is met zwarte rand. |
Een zonde is een zonde, moeten er dan voor bepaalde zonden wel een uitzondering worden gemaakt? Veroordelen is niet voor ons weg gelegd, maar alleen voor God net als vergeven van zonden. Iets wat ons is aangedaan, mogen (moeten) wij die ander wel vergeven want wij zijn immers volgelingen van Jezus Christus. Maar ook hij heeft gezegd ook door Zijn komst, ik voeg niets toe en haal niets weg aan de wetten van de Vader. Dus mogen wij dan de lat van tolerantie ten opzichten van homoseksualiteit hoger of lager leggen? neen
Ik vraag me wel eens af, als ons uur der waarheid aan zou breken, of de tolerantie dan net zo hoog is als nu. ( voor sommigen komt die nooit, en anderen weer wel, ligt er maar net aan welke beleving je aanhangt, maar volgens mij voor iedereen. Dus wordt er ook verschillend gedacht over dit onderwerp)
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 24 juni 2012, 09:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:56
|
|
|
GERRIT084 schreef: | oke maandag dan |
Trouwens ik ken er heul veul maar daar heb ik ook maandag geen tijd voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:40
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik ken er ook 1 en hij is leuk, leuk Maar als ik die hier zet Wordt het waarschijnlijk Het aller kortste verblijf ooit Maar vaak is het de gedachte goed of fout, die anderen koppelen aan oh zo,n leuke en niet alledaagsemop |
oke maandag dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:38
|
|
|
Ik ken er ook 1 en hij is leuk, leuk Maar als ik die hier zet Wordt het waarschijnlijk Het aller kortste verblijf ooit Maar vaak is het de gedachte goed of fout, die anderen koppelen aan oh zo,n leuke en niet alledaagsemop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | egt niet, daar heb je de spinnensite voor he Frank, heel interesti |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zo Heide weet alweer dat hij een spin is en is tevens gewaarschuwd om uit de buurt van Petra te blijven. Het risico dat hij bespoten wordt met haarlak om daarna vermorzeld te worden is te groot. CM is dus blijkbaar geen geschikte site voor spinnen... |
egt niet, daar heb je de spinnensite voor he Frank, heel interesti
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:17
|
|
|
TINK100 schreef: | het enige wat in het oude testament staat is dat degen die met een persoon van het zelfde geslacht gemeenschap heeft zoals het hoort te zijn tussen man en vrouw, zondig is en gestraft moet worden......let wel! er staat nix over het feit of iemand wel of niet homo mag zijn, alleen dat hij het niet mag praktiseren!!! en dus kan ook een homo of lesbienne een levend geloof hebben! ( ergens in leviticus......) |
Ook in het nieuwe testament staat het, Petrus 2, en los van dat, het is tegenwoordig wel zo dat, het al ingeburgerd is. Ik vind het alleen overdreven, om hen op een voetstuk te plaatsen zoals het er tegenwoordig aan toe gaat, met al die extra aandacht. Zelfs in de sport is er al een oproep gedaan, bij voetbal bv om minimaal 2 homo seksuelen op te gaan stellen, en of ze kunnen voetballen was niet eens besproken. Bij het Nederlands elftal kan dan ook zeker geen kwaad, die kunnen ook niet voetballen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 14:41
|
|
|
PIETER619 schreef: | ALLEMAAL OP DE BRANDSTAPEL DIE KETTERS.
Nog steeds gaan we op de troon van Jezus zitten met de Bijbel hoog boven ons hoofd een ander te veroordelen. Gods woord is er om ons te leren, meer niet, de enige die weet wie "goed" doet, of "fout" is, weet God alleen.
We halen ons gelijk uit de Bijbel en dat is Gods woord, dit gebruiken we als excuus om een ander pijn te doen. Jij bent fout ik doe lekker alles goed want ik weet wat er in de Bijbel staat.
Zou iemand niet geheel volgens de Bijbel leven, kunnen we hem/haar opdragen in gebed bij God. we mogen getuigen van Gods Liefde en "fout e"mesne zo nieuwsgeirig, verlngend maken naar Gods wil, gelijk de kamerling na uitleg te hebben gekregen, vroeg van daar is water wat verhindert mij om gedoopt te worden.
Als wij ons als christenen willen profileren, zulen wij Hem gehoorzaam moeten zijn en vanuit Zijn liefde gehoorzaam zijn aan hoe Hij ons heeft voorgeleefd. Hij heeft vooral het dienende gedeelte laten zien, niets voor Hem zelf maar alles, zelfs Zijn leven, geven voor jou. |
Volgens mij staat er boven dit je stuk ook een aardige veroordeling. En waarom steeds de zonde goedpraten, volgens mij kom je al aardig de goede kant op, de mens achter de zonde niet te veroordelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:15
|
|
|
PETRA411 schreef: | En ik vind het al heel dapper dat ik ze durf te vermoorden,bewapend met badmuts en me sla er spinnen mee dood boek. Iemand moest het toch doen op een dag toen ik geen man meer had en me dochters aan het gillen waren om een spin in hun slaapkamer. ha ha dus ben ze liever gaan bekijken, de laatste monsterspin in huis was ongrijpbaar, rende iedere keer weg onder een bed en kwam weer te voorschijn ha ha. niemand durfde onder het bed. ik heb hem toen een naam gegeven en doosje genoemd en als ons nieuwe huisdier geaccepteert. heb er zelf ooit een man voor gevraagd die heel dapper zei, ik sla hemwel dood,tot hij hem zag. ha ha gelukkig ben ik inmiddels verhuisd,doosje hebben we achtergelaten. |
Je hoeft die schepping ook niet te vermoorden. simpel, jam potje er over papiertje er onder en je zet ze zo buiten er weer uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:12
|
|
|
PETRA411 schreef: | het is ook een tip voor vrouwen he, niet voor mannen. |
Oh dus toch, dus alleen een emancipatie als het uitkomt, de ware aard komt zo af en toe om het hoekie kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 11:02
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha ha, leuk topic omte lezen. effe serieuze tip voor vrouwen die bang zijn voor spinnen. Ze houden niet van azijn. Doe azijn in een plantensuit,spuit het bij je raam kozijnen en je kan de hele nacht slapen met het raam open en er komt geen spin na binnen. Spuit maar es wat azijn bij een spin,hij rent er heel hard vandoor.
En nog een tip, zit er een grote griezel, voor ik hem doodsla, spuit ik eerst haarlak op hem, dan is hij al wat verdoofd en gaat niet zo eng hard rennen of erger,je slaat door zijn bewegingen mis en hij valt in je haar.
bij gebrek aan haarlak, doe een badmuts op,voor je ten aanval gaat dan kan hij niet in je haar vallen. je wilt toch niet dat het monster op het plafond in je haar valt. |
Bang voor spinnen in ons land?! Ga toch fietsen, die doen niets en vangen vliegjes en ander klein grut. Waar vrouwen ook bang voor zijn, of vies vinden, ben je nog bang voor spinnen, klein en iets groter, en duizenden cmters kleiner dan ons mensen!! De meest voor de hand liggende optie, ga eens praten met een psychiater. En dan nog, ik heb liever een spin, dan die stank van azijn of haarlak in mijn slaapkamer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 10:56
Onderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
|
|
|
VIOOL689 schreef: | lees eens het boekje De Hemelse voedselbank, van drs.Noordermeer daar staat zoveel in wat Gods bedoeling met voedsel is .Als je zoveel mogelijk puur eet heb je die vieze aspartaam en alle rommel niet meer nodig.Met al de voedsel toevoegingen eet je beslist niet gezond.
Leequote=MARIA830]Aspartaam is een giftige stof wat in heel veel eten zit. Dit is door verschillende mensen onderzocht. Je kan er heel veel over vinden op het net. Ik schrok ervan dat je er zo ziek van kunt worden, je kan er zelfs kanker van krijgen. Er zijn ook speciale kookboeken verschenen om zonder E-nummers te koken en ze dus niet meer tot je te nemen. Ik vind dat we dat als christenen geen gif tot ons moeten nemen, er is al genoeg rotzooi. Misschien kunnen we daar als christenen tegen op staan. Er is ook een boekje waarin staat welke E-nummers gevaarlijk zijn, welke twijfelachtig zijn en welk je wel in kan nemen zonder ziek te worden. MAAR ASPARTAAM IS GIF DUS STOP ALSJEBLIEFT MET HET GEBRUIK ERVAN. lees een het boekje
Een christen die wil proberen te voorkomen dat er nog meer mensen aan kanker doodgaan door middel van gebruik van ASPARTAAM. |
[b][i][/quote]
Natuurlijk is het voor elke gelovige (algemeen) eigenlijk dingen tot ons te nemen die de gezondheid schaad, een zonde. Gelukkig worden zonden vergeven, maar houd er eens rekening mee, dat een aantal mensen al blij is dat hij/zij eten heeft. Geloof mij maar vrij, dat die ook niet eens een keer gaan kijken wat er in zit, dan blijft er verrekte weinig meer over. Waar ik me dan meer druk om kan maken, gaan wij als gelovige, (en das ook verplicht) uit onze noden hun in hun noden voorzien. Volgens mij hebben we daar nu al aardig moeite mee, laat staan in ons eigen voedsel te kijken, dat wordt een dure grap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:33
Onderwerp: Onbewust een ander ………………………………
|
|
|
YES356 schreef: | Mijn intentie is: Dat mensen zich zelf veilig moeten kunnen voelen om op CM dingen te zeggen en te schrijven.
Onbewust en onbedoeld kan je door dingen te zeggen in de chatroom of te schrijven op het openbaar forum mensen persoonlijk kwetsen,in een moeilijke positie brengen,beschadigen. veroordelen. je kan dingen schrijven op het forum die een ander diep raken zonder dat je dat zelf weet!
Misschien wel om dat die ander niet wil of durft te reageren in een openbaar forum. Of de chatroom
Omdat de verzender soms niet kan weten wie er allemaal meelezen en er daardoor mensen met een verdriet,pijn, veroordeeld gevoel,teleurstelling,ect.ect kunnen blijven zitten. Lijkt me dit een mooie plek een aanzet te geven om tot een mogelijke oplossing te komen.
En het samen met de ander uit te spreken ( dus niet hier maar bv via een privé chat (mail) en er in eerste instantie de mogelijkheid te bieden.
1. Door te vragen of je misschien iemand met boven genoemde dingen hebt laten zitten.
2. De ander de mogelijkheid te bieden of een zetje in de rug te geven om ( in eerste instantie) daar naar jou toe privé kan en durft te vertellen. wat hem of haar (nog) dwarst zit of wat niet goed voelt.
Het Gaat dus om dingen die er onbewust voor jou, bij een ander kunnen liggen, en een ander direct persoonlijk negatief hebben geraakt.
Hopend en biddend op de zegen van God Yes |
Onbewust kwetsen, gebeurd overal dat gebeurd dus ook op forum van cm een discussie, daar ben je het veelal niet met elkaar eens. En dan is een kwetsend woord al snel gezet, vaak is het ook niet kwetsend bedoeld en niet alle woorden zijn kwetsend. Het is maar net hoe die ander het schrijft, of de lezer het vertaald, elk woord kan kwetsend zijn. Laten wij wel proberen eerlijk te zijn, wij zijn mensen en bij wie die toen ze nog met zijn 2en waren het al mis ging met een vrucht. Nu zijn we met zijn miljarden oke op cm een paar honderd, maar das al snel meer dan 2. En als we ons veilig willen voelen, moet je in een klooster zijn, en zelfs daar gaat het mis. Wij kunnen er wel aan proberen het een beetje normaal te houden, maar perfecte mensen bestaan nu eenmaal niet. Zelfs niet op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|