Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:54
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat we het kerstweekend in moeten met mijn paps die flink ziek is door een longontsteking. |
hopelijk gaat het snel weer beter! sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 21:02
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mijn mooiste moment is toch wel dat ik de dag. af heb voor de komende 6 dagen. Ik zo een rustige kerst heb en daarna 3 dagen naar Parijs kan. |
verschil moet er zijn..... niet teveel shoppen hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:36
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu ja, laat ik dan maar een zuurpruim zijn. Ik hou niet van dat geknal. Zoals Marry schreef kan ik een mooie pijl nog waarderen maar als ze met die bommetjes naar de mensen gaan smijten vind ik het toch wat te ver gaan.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er thuis niet zoveel last van heb omdat ik wat afgelegen woon. Gelukkig maar. |
Chinees vuurwerk vind ik ook wel leuk om naar te kijken... Laat liever een ander het afsteken en de rekening betalen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En wat zeggen de ouders dan, als ze zoonlief later op mogen halen? |
Da's heel wisselend. Sommige zijn woedend, een keer kreeg zoonlief een dreun voordat hij het ziekenhuis uit was. Soms is het ook gewoon: de appel valt niet ver van de boom....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:29
Onderwerp: Morgen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hoezo speculeren?? In de grondtekst worden ze ook gewoon zo genoemd. magioi, ons woord magiers... ze lazen in de sterren en interpreteerden vanuit bepaalde stand van de sterren..dus geen gewone astronomie, maar astrologie... |
De grondtekst Grieks heet het inderdaad magi. Ik denk alleen dat je dit anders moet zien dan de huidige wetenschap/ geleerden/ astrologie.
Maar het doet er eigenlijk niet toe wat ze precies waren, de boodschap is meer dat het bijzonder was dat ze kwamen om Jezus te aanbidden.
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 23 december 2011, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo , nu weer ontopic:
VAKANTIE |
Was dit niet het klaagtopic dan?? Mijn mooiste moment was dat ik dit mocht doen van jullie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat dacht je van al die maatregen voor vuurwerk overlast. Afdichten van vuilnisbakken, brievenbus dingen tegen het vuurwerk. |
absoluut èn al het geld wat veel mensen de lucht in schieten...... Oww..... wat moeten we toch allemaal op de kleintjes letten en wat denken we allemaal aan het milieu......
Cootje zegt: doe maar normaal..... doe je al gek genoeg... Hoef gelukkig op het eerste niet te letten en laat het gezeur van het tweede langs zich heen gaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, hoe waren wij, ik bedoel jullie, zelf toen je 15 was? |
Dan te bedenken dat deze jongen al voordat ie bij het school gala kwam in coma was.....
2 weken zelfde verhaal, ook een jongen van 15 die bijna een uur buiten had gelegen en niet op het feestje verscheen van zijn klasgenootje.... promillage van 3,6
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | En die hobby-isten krijgen de ene operatie na de andere, anders kennen ze niet hobby-en. Maar een gewone huisvrouw die mag wachten op operaties, of men vind het niet nodig... |
Iedereen wordt wel geholpen maar een club zet er wel 'druk' achter, het gaat immers om grote bedragen.... Dus hoge prioriteit
Verder scheuren ze alleen maar enkelbanden, meniscus en wat sportblessures maar dat betalen ze van d'r zakgeld hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:03
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Denk je nu echt dat vandalisme ophoudt als er geen voetbal meer is? In mijn dorp hebben ze de bushokjes maar weggehaald omdat ze daar elke week nieuwe ruiten in moesten plaatsen. | inderdaad dàt kost ook veel... helaas....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:02
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Die wijzen waren niet zo verstandig Inktvis, ze waren astrologen... |
Dat is speculeren... Wat ik er over kan vinden is:
gelezen: schreef: | De Perzen en Meden werden zo genoemd; het waren aak geleerden in allerlei wetenschappen, en voornamelijk in de sterrekunde. Wat bij hen in groot aanzien was; maar dat zij koningen zouden geweest zijn, is niet waarschijnlijk. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Bejaarden kosten nog veel meer geld........ook mee stoppen?
Het voetbal loopt uit de klauwen,helaas........helaas........ |
bejaarden zijn mensen die gewoon nog leven en de meeste werkten harder dan de meeste mensen op dit moment Voetbal is een hobby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als het betaalde voetbal gestopt word scheelt het de maatschappij een hoop onkosten in de gezondheidszorg....
Hoe vaak zijn spelers wel niet geblesseerd....
En naar mijn idee krijgen ze ook nog voorkeursbehandeling in het ziekenhuis... |
Dat klopt
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 23 december 2011, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ontzettend dieptepunt van de dag.........stiefdochter die afgelopen nacht naar een schoolfeest mocht belde om te zeggen dat 1 van de meisjes(15 jr) stomdronken was De politie heeft haar van de straat geplukt,de kroegeigenaar(waar ze naar toe gegaan waren) kan voorlopig voor de boete aan het werk en ik hoop dat die meid thuis flink over de knie gaat.....maar haar pappa kon er wel om lachen .........
De schrik zit er bij de meisjes goed in.........mooi zo
Leanne,gaat zweep kopen want al die pubers groeien me boven het hoofd uit...... |
Vannacht een jochie van 15 opgenomen die in coma was van de alcohol Jammer dat ik zijn gezicht vanmorgen niet meer gezien hebt, toen hij bijkwam.... Zal zich ongetwijfeld rot geschaamd hebben nu hij een luier om had...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:33
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nog een tip Erika, die ik van mijn dierenarts kreeg...als ze erg aan het knallen zijn...zet muziek of tv aan...en flink hard...(het werkt!) |
nog een tip: knoop een sjaal om zn kop (of hoofdje ) zodat beide oren goed ingepakt zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:32
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Gelijk heb je Cootje....als die boeren nix deden hadden wij in de supermarkt geen melk en aardappels en groente...dusseh....mee eens! |
en.... wat te denken van brood, vlees, boter, kaas en eieren??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:30
|
|
|
PEET760 schreef: | ik lach niet , zie het al helemaal voor me, |
ik lach ook niet, tip: neem nog een extra bos sleutels voor het geval de betreffende buren net op vakantie zijn als je de sleutels nodig hebt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | kerkklokken laten rammelen op onchristelijk vroege uren is ook een hobby van een gedeelte van de maatschappij |
Da's gewoon nostalgie.....
Maar denk je dat de kosten vergelijkbaar zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ben voor!!!!!!!!!!!!!!!! Gelijk starten per 01-01-2012 |
zullen wij maar in de kamer gaan dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dan moet je eerst even eerlijk rekenen he... In absolute bedragen zijn de kosten die de staat maakt voor voetbalbeveiliging peanuts vergeleken met de ruim 60 miljard euro die de gezondheidszorg kost. Deze kosten vallen ruimschoots weg tegen de opbrengsten voor de staat aan loonbelasting en btw opbrengsten.
Dus sorry Coot... afschaffen van dat pgb-gefraudeer levert veul meer op en heeft echt zin. |
Ik ben niet tegen bezuinigen in de gezondheidszorg..... Daar kan zeker ook bezuinigd worden... Vanzelfsprekend kost de gezondheidzorg veel, maar het is ook een niet financieel lonende organisatie. Toch wel een maatschappelijk belang....
Voetbal is een hobby van een gedeelte van de maatschappij....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 17:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Alsof sport wereldnieuws is....
En de gewone burger, die niet van voetbal houd kan aan alle vandalisme meebetalen... En betaald mee aan alle veiligheid in en om de stations... |
Zullen we daar eens flink op gaan bezuinigen? Dan wat minder bezuinigen in de gezondheidszorg......
De ellende is dat als je dàt in de politiek zegt, het je niet populair maakt, dus ieder houd z'n mondje dicht.....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 23 december 2011, 19:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 17:21
|
|
|
MARRY942 schreef: | Gaaaaaf Annette, kun je nie effe een foto plaatsen, dan kunnen wij meegenieten | morgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 17:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een boze Cootje Weer eens wat anders dan een plagende Cootje |
jaja.... ben net met mn verkeerde been uit mn bed gestapt.... Cootje is niet snel boos maar als ze boos is......
goede kerst gedachte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 17:01
Onderwerp: Storingen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik gebruik al een jaar of vier Opera....nooit problemen mee. Ik vind het ook ongeloofwaardig dat de ene browser beter werkt met deze site dan een ander. | Misschien ligt het wel aan de inhoud, dus wat de cm-er op het forum zet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:59
|
|
|
HERMAN388 schreef: | haha de boeren zitten werkloos thuis |
Beetje meer eerbied voor boeren hè? Ze werken momenteel harder dan jij..... Er bestaat meer dan aardappels rooien, you now?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:57
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik kijk eh...."selectief" journaal chat, alles wat met sport te maken heeft sla ik over....dan haal ik koffie of moet plassen.... |
bij mij hoor ik op dat moment...... BIEEEB......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:35
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Het is beste drukke dag vandaag, arme ik
De was opgehangen Enorme kerstinkopen gedaan stoffen en stofzuigen door het hele huis badkamer en wc`s boenen
Ben ik soms huisman |
ach je moet toch wat doen?? vergeet niet je auto te wassen, vies geworden tgv de boeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:29
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Room boter Weet je hoe vet en vies Gewoon een goede braadboter nemen werkt Prima
Erika die gek is op een lekker biefstukkie |
ben het nu niet met je eens Erika Roomboter: gezond en veel lekkerder! Cootje braad er haar biefstukjes in hoor, helemaal op de door hannah beschreven wijze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:10
Onderwerp: Storingen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind het wel raar. Zelf gebruik ik IE 8 en heb geen problemen. Ja, dat de site eruit valt heeft niets met Chrome of IE8 te maken. Met Chrome kan je bepaalde dingen niet. Wat me wel opvalt is dat wanneer ik www.google.nl intyp ze me steeds vragen of ik Chrome wil installeren. Mijn lappie staat zo ingesteld dat ik steeds op google.be terecht kom. Of het daarmee wat te maken heeft weet ik dus niet. Ik ben ook maar een domme Belg... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:58
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach cootje ween niet, dan ga je toch voor een keertje over links Zij heeft het eigenlijk in je schoot geworpen ze zei, er zijn wat collega,s ziek, nou dan ben je toch ook een van die collega,s Als de leugen regeert, goed voorbeeld, doet goed volgen |
nou nee zo ben ik nou ook weer niet, al heb ik het stiekem wel overwogen.... Ach... het zijn niet per definitie leugens maar wel een teamleider die niet nadenkt en op deze manier haar fouten invult.....
|
|
Naar boven |
|
|