Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 10:53
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
Ik ben wel eens bang dat mensen door de naam christelijke datingsite een vals gevoel van veiligheid krijgen. Want ook al is de opzet van cm dan misschien christelijk, of de leden dat ook zijn kan cm je niet garanderen.
Ook op cm, net als op alle andere datingsites, zitten mensen met verkeerde bedoelingen. De redaktie van cm doet haar uiterste best om dit soort personen te weren, maar vaak moet er toch eerst iets gebeurd en gemeld zijn voor zij in kunnen grijpen. Dus een beetje voorzichtigheid kan ook hier geen kwaad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Helene en adriana ook veel gebruikte namen ervoor |
Niet opgelet vorig jaar, esthers 3e doopnaam is Adriana
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 21:49
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | tjonge, je hebt gelijk, was me nog niet opgevallen. |
...en toen had ik ff niet goed gelezen
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 24 september 2011, 22:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 20:16
Onderwerp: Misleiding door satan
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hou je ons dan op de hoogte van zijn vorderingen???? |
Ik plaats foto's als het lukt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:11
Onderwerp: Misleiding door satan
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij weet echt niet hoe lenig je voor yoga moet zijn...... Jammer weer dat je er zo makkelijk over praat terwijl het een hele klus is om je in allerei bochten te wringen.....Hoezo bejaardengym??? |
Hij is gewoon jaloers
Zal ik vanavond eens proberen dat atlethische lichaam van hem in krokodilvorm te duwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 19:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | ja hahaha xandernieuws.nl he? neem jij dat echt serieus cross???? |
xandernieuws...was dat niet 1 van de favoriete sites van onze Jean-Frits?
Ik kwam gisteravond onverwachts bij mn buren binnenwandelen en heb ze nog niet betrapt op het oppoetsen van de duitse marken die nog in een oude sok verstopt zaten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 10:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Is die kleine nu al internet verslaafd? |
Ja, zal wel in de genen zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:56
|
|
|
Tot half 12 s avonds met een zieke baby rondlopen die enkel maar stil te krijgen is met de teletubbies en vrouwtje theelepel op youtube. Lang leve internet!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 17:33
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sorry Herman, dit gaat me echt te ver. Zometeen krijgen we ook nog de verjaardag van je tante of het slagen van het rijbewijs van je neefje...geen belangstelling en niet gepast voor deze site. |
Op een site als deze, waar veel mensen gescheiden zijn, is het misschien wel eens goed om eens te zien dat dit nog voorkomt! Mooie bemoediging toch?
Mijn opa en oma mochten een week voordat mn opa overleed hun 65jarig huwelijk vieren, het is 1 van de laatste dingen geweest die hij nog bewust meegemaakt heeft.
Gefeliciteerd Herman!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 12:05
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ja wat een dom gezeur eigenlijk, we moeten gewoon kabinet Rutte zijn gang laten gaan, de oppositie de mond snoeren en binnen 4 jaar is de crisis het land uit ... |
Ja, of je stopt lekker je kop in het zand en gaat op de oude voet door en over een paar jaar ben je griekenland nummer 2. Als er geen geld is, kan je het ook niet uitgeven. En om schulden weg te krijgen zal er meer geld binnen moeten komen en minder eruit moeten gaan. Dat gaat in jouw en mijn portomonee zo, maar met de portomonee van de staat gaat het net zo. En de meeste mensen zijn het daar wel mee eens, zolang het hun eigen portomonee maar niet raakt. Maar zolang de tweede kamer vooral blijft praten over kleuters en schoothondjes...wens ik jullie allemaal heel veel succes toe komende jaren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik weet niet hoe laat in Duitsland de winkels open gaan , maar hier in Zeeland zijn ze om 6.15 uur nog echt niet open hoor. |
Om 7 uur
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op donderdag 22 september 2011, 10:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 22:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat nog net niet , en anders is er ook nog wel een frietzaak te vinden. |
of alsnog naar de supermarkt voordat je gaat eten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 22:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moest vanavond nog even snel de vijverpomp schoonmaken omdat die niet meer stroomde. Daardoor vergeten om naar de winkel te gaan. De gevolgen zullen we morgen ondervinden als we brood klaarmaken . Zal een eenzijdige lunch worden, vrees ik. |
droog brood?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 22:46
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | En de Sauerkraut mit Schinken wordt afgewisseld met de shoarmaboer zeker? |
Jep, die we dan ff in nederland halen want hier hebben ze enkel dönner, en shoarma is lekkerder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 22:35
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Is dat nu Hollandse kost of Duitse
Cootje die er ook van houd en nu weer inspiratie op doet...... |
Dat is het voordeel van in het grensgebied wonen, we wisselen de boerenkoolstampot af met Allgäuer Käsespätzle (wel zelfgemaakt natuurlijk, koken uit een pakje kan hier echt niet)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 14:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik heb mijn eerste stamppot alweer op En de kaarsjes branden savonds alweer volop, ik vind die lange avonden ook wel wat hebben hoor |
Heb vorige week erwtensoep gemaakt, op zo'n druilerige regendag, heerlijk. Deze week maar eens aan de boerenkool . Ik ben dol op die stevige winterkost.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op maandag 19 september 2011, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 14:25
|
|
|
TINK100 schreef: | ik ruim mijn hangmat maar op......35 graden word het toch niet meer...en palmbomen groeien hier ook niet...... de bomen verkleuren al, dag zomer, hello herfst.... |
Ach, dat heeft ook wel weer. Op naar de erwtensoep, stampot en andere lekkere winterkost, boswandelingen door de vallende blaadjes en de lange winteravonden op je berevel voor de openhaard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 12:05
|
|
|
Frank, ik moest net opeens aan je denken in de auto toen er een kindercd opgezet werd
Speciaal voor jou:
http://youtu.be/bzet9BrscVU
( en wie kan mij vertellen hoe ik zo'n blauwe link plaats zodat je dr gewoon op kan klikken???)
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op maandag 19 september 2011, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 11:50
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Daarom heeft hij zich alvast vermomd als lama |
voila, zn nieuwe wachtwoord: lama627
Maar Frank, het is niet verstandig om voor alles waarbij je in moet loggen hetzelfde wachtwoord te gebruiken. Als het ergens gehackt wordt kan men echt overal inkomen. Ik deed dat dus ook altijd, lekker makkelijk, hoef je maar 1 wachtwoord te onthouden, maar t is heel onveilig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 september 2011, 09:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu moet ik weer een wachtwoord bedenken. Wie heeft er een suggestie??? |
iets moeilijks
Als je dat wachtwoord ook voor andere dingen op je pc gebruikt moet je die ook veranderen he, andershebben ze overal toegang toe. Voor je het weet lezen we hier hele rare bijdrages onder jou naam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:52
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja je moet er maar van houden he Zo'nmooie vrouw in huus en dan kijkt tie harry snotter |
Gun die vrouw ook een avondje rust!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 11:28
Onderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
|
|
|
SHANITA130 schreef: |
Dat heb ik weer niet, afstand en sociale controle is te groot: één telefoontje... |
euh...ik woon 150 km bij hem vandaan..in een ander land..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 11:13
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dank je ;)
Je slaat precies de spijkers op de koppen als ik dit zo lees!
Quote Annette: Hoe moeilijk het misschien ook is, na zo'n relatie moet je alle banden verbreken, wil je ooit de grip op je eigen leven terugkrijgen. Je kan ze nergens de kans geven om maar een heel klein beetje invloed op je uit te kunnen oefenen. Vriendschap is ook niet mogelijk met zo'n persoon.
Iemand waarschuwen helpt ook niet. Denk maar terug aan toen je zelf net onder de invloed van die persoon stond. Had jij het geloofd als er een ex op de stoep had gestaan die vertelde dat je een idioot aan de haak geslagen had? Ik niet, het had het tegenovergestelde effect gehad. Nee, dat had ik inderdaad niet geloofd ;)
Wens de narcist veel plezier in zn verdere leven, draai je om, en richt je op je eigen geluk. Dat is de enige manier om echt los te komen van de macht en manipulatie van een narcist. Al kan het de rest van je leven een gevecht zijn. |
Ervaring mee helaas, volgende maand sta ik weer met hem voor de rechtbank. Ruim 4 jaar na mn ontsnapping moet ik alsnog een straatverbod aanvragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 10:13
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Narcisme is ook: in het begin heel aardig, invoelend(spelen), charmant, verborgen manipulatie etc. voor eigen doeleinden zoals aandacht, financiën, bewondering, vreemdgaan enzovoort.
Met zo iemand, als je erachter bent, moet je radicaal breken. geen illusies dat zo iemand om je geeft: hij/zij geeft alleen om zichzelf.
Het probleem is dat veel mensen daar pas achterkomen als ze weg zijn bij zoiemand. Tot die tijd krijg je de kans niet je ogen te openen, je complete leven draait om de narcist
En als je kapot bent, leeggezogen en je hebt niets meer te geven, gaat zo iemand net zo makkelijk naar de volgende.
Een echte narcist zal jou niet loslaten. Ook al ben je weg, ze zullen niet accepteren dat jou leven niet langer om hen draait. Ook al hebben ze misschien al een volgend slachtoffer, jij mag niet je eigen leven leiden.
Als je nou zo'n volgende kent, waarschuwen? Denk zelf van niet. Diegene is net als ik was, blind door verliefdheid, liefde. Ik loop hooguit kans dat ik wordt afgeschilderd als de jaloerse ex.
Toch is het moeilijk me mond houden naar zo iemand. Zeker toen ik nog regelmatig contact had met de narcist. en die zei van dat zijn nieuwe vriendin een behoorlijk volle ...heeft. Dat was trouwens ook nog een verspreking. Toch hou ik mijn mond tegen haar. Maar het blijft moeilijk.
Hoe moeilijk het misschien ook is, na zo'n relatie moet je alle banden verbreken, wil je ooit de grip op je eigen leven terugkrijgen. Je kan ze nergens de kans geven om maar een heel klein beetje invloed op je uit te kunnen oefenen. Vriendschap is ook niet mogelijk met zo'n persoon.
Iemand waarschuwen helpt ook niet. Denk maar terug aan toen je zelf net onder de invloed van die persoon stond. Had jij het geloofd als er een ex op de stoep had gestaan die vertelde dat je een idioot aan de haak geslagen had? Ik niet, het had het tegenovergestelde effect gehad.
Wens de narcist veel plezier in zn verdere leven, draai je om, en richt je op je eigen geluk. Dat is de enige manier om echt los te komen van de macht en manipulatie van een narcist. Al kan het de rest van je leven een gevecht zijn.
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 22:56
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Als je hard rijd zorg je wel voor luchtverplaatsing..... |
Geloof me, zo snel verplaats je mij niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:53
Onderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | je vergeet 'blond' in het rijtje te zetten |
En bedankt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, jij wilt het maybe niet weten maar ik daarentegen begrijp er geen snars van...dus, enige uitleg kan in dit geval geen kwaad.
wat zeg je nu? Had Pieter een soft moment en bood hij zijn excuses aan? Is dit dan zo'n halleluja-moment? |
Ga eens op je rug op de achterbank van je auto liggen frank.......misschien gaat er dan een lampje branden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 13:54
|
|
|
MARIO216 schreef: | Een geldboom, althans bij mij blijft die groeien |
Ik mocht net komen plukken bij de buren , helaas bleek het een perenboom te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje...
Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet? goh, wat een hoop beenruimte!! |
Als je ook 5 minuten de deegroller niet klaar hebt liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:52
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
broodje van Subway.....ik wilde gaan koken maar toen ik de koelkast opende kwam de kipfilet er zelf uitgelopen
|
|
Naar boven |
|
|