Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 10:25
Onderwerp: Het doel van 2013
|
|
|
GERRIT084 schreef: | De enigste goede doelen die ik nastreef dat ik dit keer pal voor de maand december eens een keer niet bedrogen uit kom Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Meer En daar kunnen een hoop mensen (vr) aan mee werken |
Begin vandaag met een lachje Met een dansje erbij Dan begint deze dag al weer goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 22:28
Onderwerp: VADERS LIEFDESBRIEF
|
|
|
kijks eens wat een mooie gedicht ik vond! Even naar voren halen ....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:35
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kwam vanmiddag bij een vriending binnen en werdt helemaal platgeknuffeld door de hond des huizes ken je nagaan beessie kende mij niet eens lief heeee |
Kan je zien hoe lief jij bent...........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:34
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou denk dat ze dan op apegape ligt Wat een klus zeg vooral dat sauzen is echt zwaar! |
Ja dat geloof ik zeker, ik wil de slaapkamer van mij gaan doen, gewoon gezellig maken! ik zit steeds naar de muur te kijken..................alleen de muur kijkt weer terug , net of die zegt ...gewoon doen! tja..................eerst de raamkozijn en deur vast gaan doen, dan hebben we dat al gehad!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:22
|
|
|
pc loopt vast, steeds weer probleem, nu is de maat vol, aande slag met de pc, tjonge wat een troep zit erop..............!
En kijke eens hij loopt niet meer vast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehh effe namens Jol Frank... Ja ze heeft goed gewerkt, ja ze is lief geweest, enne vul de rest maar selluf in Enne ze kan heeeeel goed muren sausen |
als ze klaar is dan mag ze wel bij mij komen helpen met de muren sausen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 20:22
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik rook niet...en ik vermoed dat er niet zoveel CM-ers zijn die sigaren roken en die me die bandjes willen opsturen. |
postzegelverzameling.........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:54
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
als ik thuis komt en doe de deur open, dan springt mijn hondje in mijn armen en wordet helemaal afgeknuffeld door haar...............hier wordt ik blij ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 18:31
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
2 potten verf een witte voor de kozijnen, die zijn bruin en ik wil ze bloesemwit hebben! Dan is het net of je de bloesem ruikt..... En rode voor de boekenkast, eens proberen of het ook zo kan! Kwastjes erbij tuurlijk, morgen maar eens aan de slag ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:26
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Oproep aan alle dames die mee willen wokken.........................wie willen mee met Frank.............................................
zeg frank wil jij mijn voeten maseren?
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op donderdag 3 januari 2013, 11:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 02:07
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou na de emancipatie hoeft dat toch niet meer |
Ik ben alleen geemancipeerd als het me uitkomt.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Steentje heeft een hele lage dunk over mij...is al jaaaaaaren zo |
nee dat geloof ik niks ervan........zo is steentje niet, zo lieve leuke meid....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:34
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
Ik vraag me af.......................bestaan echte mannen nog wel............!
( ik ben zo vrouw die rustig afwacht)
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 2 januari 2013, 23:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:25
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
sterk en stoer dapper en krachtig
komt de man met de sleutel voor het hart van de vrouw
de vrouw opent haar hart en zegt ik hou van jou
In die mooie hart van de man komt zachte mooie tederheid
tevoor schijn met de woorden die hij spreekt
ik hou ook van jou...................mijn lief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:07
|
|
|
Hoe zit dat met de mannenhart dan....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanmiddag naar de garage , omdat ik al 3 dagen hoor dat mn uitlaat van de auto lek is ..... wat denk je ...... kom ik bij de garage is het ineens over . Auto op de brug , helemaal nagekeken en niks kunnen vinden , nog es een praal gas geven ,niks aant handje .. Kom ik thuis en jawel hoor , overduidelijk een lekke uitlaat .
Morgen dan maar ff naar de dokter ipv naar de garage . 't zal wel aan mn oren liggen vrees ik . |
bezigheid therapie........................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:06
|
|
|
Een verrasende dag zeg, ik wist dat mijn dochter en vriend kwamen eten, dus die waren binnen, mijn vriendin kwam even langs! en hup de bel gaat een andere vriendin kwam even nieuwjaar wensen met kleine verrassende geschenkjes, gezellige drukte! Nou dames zei ik , de eten is klaar blijven jullie mee eten ik heb genoeg! Eentje had al op en de andere schoof ook aan tafel, zo werd het weer een gezellige boel! En het is nog gezellig................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:59
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | je vergeet nr 1 jij weet niet hoe het met jou is maar ik ben soms het grooste kind |
ja ik ben echt een zwaar geval........................maar dat blijft tussen ons he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 20:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik begrijp jou en visser niet maar ik vermoed dat jullie alleen maar onlieve dingen tikken over mij in verborgen vorm....ik ga wel lid worden op een datesite van Andorra...voila |
zal zeeen van rust geven dan.....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 17:25
Onderwerp: Hij doet het weer
|
|
|
PIETER619 schreef: | Kom ik er achter dat je niet gelijktijdig ook facebook aan moet laten staan als je op CM zit beid echat heben de zelfde pingel. |
....... .........................valt ook niet mee he, dat gepingel geluid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 17:23
Onderwerp: Ik heb jou lief....mijn lief......
|
|
|
bedankt allemaal, heel aardig!
Ja is ook zo er is altijd weer tijd voor nieuwe liefde, alleen ik zie zelf niet als een gat in mijn hart meer juist dankbaarheid dat ik dit in mij hart mag dragen! Mijn hart is daar door juist rijker ervan geworden! Zo zie ik dat!
liefs Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 15:23
Onderwerp: goede voornemens
|
|
|
PELLE852 schreef: | Je hebt vaak goede voornemens maar in praktijk komt er meestal weinig van terecht. En goede voornemens kan je het hele jaar door hebben. |
Ja dat is zo...........mijn goed voornemen is.................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 15:21
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
och je moet eens weten hoeveel kinderen ik wel niet heb, echt uit de hand gelopen hobby geworden..........................
2 van mijzelf 3 van een andere 4 mijn vriendinnen die kunnen soms zo kinderlijk zijn ( in de leeftijd van 42, 50, 53, 72......) enz..............!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 15:17
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja en op precies hetzelfde moment |
zijn wel leuke gezellige tweeling hoor.............!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 15:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...van haar broer genieten??? |
nou ik vindt het altijd heel gezellig als mijn broer komt............dan zegt ik, zeg broer de stoeltjes zijn klaar wat zal ik nu eens mee geven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 15:15
|
|
|
In ieder mens zit wel wat goedss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:59
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zoveel mensen, zoveel meningen/visies/interpretaties etc.etc. De discussie over de positie van de vrouw t.o.v. de man en omgekeerd is al bijna zo oud als de mensheid, en zal er ook altijd blijven. Het is nl. onderhevig aan cultuurinvloeden, geloofsaspecten, eigen opvoeding, eigen opgedane ervaringen, etc. etc.
Misschien ook niet onbelangrijk om het eens om te keren: hoe kijk ik als vrouw naar de man?? En hoe ga ik met hem om? Zet ik hem op een voetstuk, stel ik mijzelf onderdanig op, waardoor hij boven mij komt te staan? Of eis ik van hem dat hij mij onderdanig is, door vanalles van hem te gaan eisen?
Voor mij is het belangrijk dat de man mij, als vrouw, ziet als door God geschapen uniek mens, geschapen naar Zijn beeld. Met mijn eigen kwaliteiten, valkuilen, eigen aardigheden en eigenaardigheden. Bij een man die zo naar mij kijkt, mij behandelt en respecteert, kan ik me thuis, geborgen, veilig voelen. En zo zal ik ook naar hem kijken. Hij mag zijn wie hij is, omdat ook hij een unieke creatie van God is. En inderdaad: er zijn mannen bij wie ik me nooit thuis, geborgen, veilig of wat ook zal voelen. Die zal ik dan ook zoveel mogelijk mijden.
Nu kan dit pijnlijk zijn voor iemand die misschien hele nare ervaringen in zijn/haar positie heeft gekend in een relatie. Voor hem/haar hoop ik dan ook van harte dat je genezing mag ontvangen voor diepgeslagen wonden. Genezing, in de vorm van herstel van vertrouwen in jezelf en in de ander, eigenwaarde, je Godsbeeld misschien. En vooral dat je mag zien dat er Een Man is die jou respecteert zoals je bent, maar teveel van je houdt om je zo te laten. En als Hij je wil veranderen, is Hij daarin volledig te vertrouwen |
Mooi geschreven........helemaal er mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:43
|
|
|
ze zij mooi ik zal vanavond een foto op mijn profiel neerzetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 14:39
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
PELLE852 schreef: | Troost je lieve mensen zowel mannen als vrouwen (ongeacht of ze dan wel of niet met elkaar het Huwelijksbootje ingestapt zijn), zullen elkaar denk ik over en weer wel nooit echt goed begrijpen. |
Leg eens uit...............
|
|
Naar boven |
|
|