Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:58
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nou, ikke liever niet |
Man, Gerrit, Joh, je weeniewajemist!!!! Van alles komt er langs je benen zwemmen...zeeduivels, koraalvissen, hondskophaaitjes en zelfs een sidderaal (gevaarlijk, die geven stroomstoten af), maar waanzinnig mooi al die kleuren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:52
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Vandaag op de Italiaanse tour: Lasagna Bolognaise met een oer-Hollands bakkie kwark toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 12:50
Onderwerp: wat staat er over jou in het grote boek??
|
|
|
SJAAK585 schreef: | 1 liedje is niet voldoende ,moet een heel scala van liedjes zijn en wel heel hard want sint wordt ouder dus ook dover en dan nog wortels en hooi voor zijn schimmelen een teil water |
Nou Sjaak, gezien jouw zang-kwaliteiten (giga mooi joh!) moet je maar eens bij Maris door de schoorsteen gaan zingen.....gegarandeerd dat ze overladen wordt met pepernoten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 16:22
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment: Vanmorgen, als de appeltaartgeuren de oven uit komen en het huis doortrekken....ouderwets lekker, deed me effe aan vroeger thuis denken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:49
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Doet mijn kater ook, die vliegt alleen weg voor de stofzuiger, ook vanwege de herrie. En ik zuig om de dag, en geloof mij maar, hij zou het heel erg vinden, als hij niets meer zou horen, enkel en alleen om de stofzuiger? Dan hoort hij het spinnen van de poes van de buurvrouw ook niet meer, en dan weet hij ook niet of ze al lig te wachten voor de voordeur hij mot dur niet aan denken alleen de gedachte al Brrrrrrrrrrr |
Oooohh....stofzuigers en katten...vertel mij wat! Rampspoed en ellende...maar ja...ik blief geen katteharen op mijn bord, dus gestofzuigd wordt er hier iedere dag.....tot heftig leed van....
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op zaterdag 19 november 2011, 13:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:47
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Mot je proberen foutloos te schrijven, gaan die rode bakjes van zelf wel weg |
bakjes???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoef je dus ook niet voor te schamen hoor dat heb ik ook, oorzaak, google chrome, en dat is natuurlijk niet de hoofdoorzaak effe veranderen en de balken zijn weg. Bij mij is het af en toe net de rooie zee |
Nou! In die "rooie zee" is het wel supermooi snorkelen hoor! Ik heb het gedaan! Giga mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 20:19
Onderwerp: Kerstoptreden Sela
|
|
|
St.Janskerk Gouda, 20.00 uur. Kerstconcert...19 december, wees er snel bij....we benne populair hier in Gouda!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 17:00
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heee Erika,
Weet je wat voor weer verwacht morgen bij strandwandeling? |
Ik hoop voor jullie op een stralend herfstzonnetje, zodat jullie lekker genieten kunnen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 16:57
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | En dan rest mij nog jullie allen een zeer genoeglijke, gezellige, en fijne zaterdag te wensen! |
Ik zal je missen Marry Echt balen[/quote]
Dank je Her, ik vind het ook jammer hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 13:27
|
|
|
Helaas moet ik me voor morgen afmelden. Eerst meldde mijn chauffeur dattie plotseling verhinderd was....ik zoeken naar vervoer, lukte niet, toen belde een mens in nood mij om hulp morgen, ik maakte de afspraak....vervolgens belt mijn chauffeur op: ik kan toch wel morgen, wil je nog meerijden? Waaaaaaaaaaateeeeeeeeeeeeeeengedoeoeoeoeoeoeoe... Einduitkomst....ik kom dus helaas niet, iemand helpen gaat voor eigen pleziertjes! Wil iemand mij schrappen van de lijst? En dan rest mij nog jullie allen een zeer genoeglijke, gezellige, en fijne zaterdag te wensen!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op vrijdag 18 november 2011, 16:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 19:08
Onderwerp: gezocht
|
|
|
Gouden tip Annette! Heel erg bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 17:39
Onderwerp: gezocht
|
|
|
Ik ben al een stug poosje op zoek naar de dvd van de film "Most" De film gaat over een brugwachter in Amerika...die moet kiezen: of zijn zoon laten sterven, of een volle trein het water in laten rijden. Hij kiest voor het eerste.... Heeft iemand een tip hoe ik daaraan kan komen?
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op donderdag 17 november 2011, 17:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 16:42
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat, toen ik net thuis kwam, er een gigantische bos bloemen voor mijn deur lag |
whow! das superfijn thuiskomen zeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:18
|
|
|
HERMAN388 schreef: | wanneer is zomer dan? Zuid Afrika is bijna zomer |
Das wel erg ver van me bed Her!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kHad een fruitdag....MOEST...(van mezelf) Niet leuk, wel gezond... kHeb ruzie met de weegschaal... |
Nou, inderdaad Zeeland, rotdingen he...die weegschalen! ik haat ze!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 11:15
Onderwerp: operatie
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nou, de duidelijkheid is er gekomen!
Heb gistermiddag een zeer goed en verhelderend gesprek gehad waarin zowel de uroloog als de gynaecoloog hun excuses aangeboden hebben voor de gang van zaken in de afgelopen weken!
De gynaecoloog heeft zeer uitgebreid mijn buik bekeken en er is echt niets meer te vinden wat in mijn buik er niet hoort te zijn! Daarnaast heeft ze mij de zekerheid gegeven dat ze mij echt niet zomaar "los" zullen laten.
Deze maand mag eindelijk de inwendige catheter eruit, gaat er nog een controle ct-scan komen en nog de nodige andere controles.
En wat vooral heel geweldig is: ik mag eindelijk gaan beginnen met heel voorzichtig en rustig revalideren. Ik heb hiervoor een verwijzing gekregen voor de revalidatiearts.
Al met al...zeer goed nieuws dus! Alle lof aan God! |
Eindelijk eens goeie berichten Josina, wat fijn meid! En inderdaad: Glorie aan God he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 23:02
|
|
|
PIETER649 schreef: | t ken nog gekker.... ik heb n gaatje in mn brug maarre.. geen centje pijn hoor! |
De brug....eh....??? der 7 zuchten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:25
Onderwerp: operatie
|
|
|
Lieve jongelui, ouwelui, middenmoters en andere belangstellenden:
Morgen moet Marita een staar operatie ondergaan...we weten allemaal dat dat een eenvoudige operatie is...maar toch......als God er niet bij is..... Gaan we met zn allen voor haar bidden???? Dank jullie wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 18:24
|
|
|
Het mooiste moment voor mij vandaag... zit zo maar een beetje op you tube te zappen.... Kom ik Kees Kraayenoord tegen met : de liefde wint... ik geloof dat ik hem eh....grijs gedraaid heb. Wat een byzonder geweldig lied! Kan ik weer effe mee verder!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op woensdag 16 november 2011, 18:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 17:53
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LORETTA033 schreef: | friends
mijn abo loopt af vrijdag
snik nee joepie we gaan met zijn tweeen een super tijd tegemoet zie jullie vast wel weer es blessings
loretta |
Ik wens jullie beiden van harte Gods zegen toe meis! Als er iemand hier geluk verdiƩnd heeft....dan ben jij dat! Dikke knuffel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 17:45
|
|
|
Ik kook vandaag maar es effe niet, ben helemaal totallos, afgebeuld, oververmoeid. Had nog een oud tartaartje in de vriezer, broodje dr onder, peper, zout en uitjes en een fruitje toe...(luiemensenkost, maar ik doe het er vandaag mee!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:42
Onderwerp: Oefenen voor 5 december
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Zal hij nu toch echt voor gaas gaan, Maakt hij de gang naar het altaar. wij CMmers zullen verbaasd staan, En verwachten van hem een groots gebaar.
In de vorm van een trouw kaart, en een groot stuk bruids-taart In de vorm van een trouw kaart en een groot stuk bruids-taart
Met zijn allen zullen we komen, als hij beloofd, de eeuwige trouw. Dan gatie eind'lijk van CM af omdat hij het te druk heeft, met zijn eigen vrouw.
Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal. Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal. |
Hihihi...ijzersterk Jolan! wat zal hij opkijken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Helaas ik kan niet:
SINTERKLAAS KOMT LANGS |
Vraag de Sint dan ook mee naar het strand Maris! (puur eigenbelang....ik lust graag pepernoten en marsepein, wie weet heeftie wat bij em)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 12:42
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | MIN 4 graden om half 8. Ik ga nu alvast de koffer inpakken en vluchten naar warmere zuiden. Nu 23 nachtjes slapen pfffff |
ik ben niet jaloers op je hoor Her...een heel klein beetje maar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 12:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze zeggen altijd dat beesten lijken op hun baasjes Gaat bij jou ook op volgens mij |
hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 12:40
Onderwerp: gratis afhalen
|
|
|
Wie kan ik blij maken met 30 streekromans? Gratis af te halen hier in Gouda, mail me maar effe wanneer je komt!
|
|
Naar boven |
|
|