Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 10:45
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
fijne vakantie jonathan ,het was leuk je hier te onrmoeten het ga je goed God bless you
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 23:23
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\humor_bureau.jpg[/img]
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 25 juli 2010, 23:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:48
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | we willen dus op 31 juli voor de derde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de tweede pagina van dit topic......inclusief foto van het restaurant. ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop nog op een stapel extra aanmeldingen, en hoop jullie komende zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kind Marieke897 39 jaar met kids (onder voorbehoud) Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar zou graag met iemand meerijden Lielie304 Erika 129 35 jaar Grace585 53 jaar met kinderen Trijnie 48 jaar Miekjes285 41 jaar Angelique 49 jaar Mariska johanna598 48 jaar anoniempje, rond 45 jaar, met vriendin marieke913 37 jaar
Cor299 49 jaar Martien579 41 jaar (onder voorbehoud) Visser278 43 jaar Henduk729 40 jaar Timo 194 25 jaar Geholi 202 50 jaar Rob325 52 jaar Andre671 33 jaar Lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede. Henk546 (onder voorbehoud) Marcowaal200 39 jaar met 2 kinderen (heeft 2 plaatsen over voor regio sliedrecht.) Billy701 48 jaar gert856 52 jaar (onder voorbehoud) dirk548 42 jaar (onder voorbehoud) rick261 30 jaar sambal490 35 jaar(onder voorbehoud) frankt627 46 jaar(onder voorbehoud) gauke185 46 jaar William521 39 jaar neemt iemand mee (onder voorbehoud)
we zitten dus op 15 vrouwen, en 20 mannen! er kan nog méééér bij, er kan nog méééér bij........ de heide is nog lang niet vol!! |
maris en ik met de kids hebben reeds vervoer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:33
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
6 WEKEN VAKANTIE
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 23 juli 2010, 16:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 23:21
Onderwerp: ziekenhuis
|
|
|
we denken aan jullie marieke t raakt je altijd als er iets met je kiddo is veel sterkte morgen bless you
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:44
Onderwerp: kids en dating site
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Aangezien het een nieuw gebruik is geworden om bij de activiteiten de kinderen te betrekken, heb ik een vraag: Wat vinden de kinderen ervan? Weten ze dat je op CM zit en hoe reageren ze daar op? |
mijn kinderen weten dat ik op cm zit en daar ook op de chat zit te kletsen ze zien het als vrienden en kenissen van mama en hopen dat ik een fijne man leer kennen een activiteit zien ze niet als echt van een datingsite omdat ik het zo niet breng naar de kids toe maar als een gezellige dag met kennissen waar je ook nieuwe mensen leert kennen,ik ga dus duidelijk niet daten met mijn kids erbij.laat dat duidelijk zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 11:46
Onderwerp: Druk
|
|
|
ik herken de drukte maar ben me er zeer van bewust geworden toen de kids mij een spiegel voorhielden en zeiden je bent niet meer die blije mama die plezier met ons maakt,toen ben ik zo geschrokken dat ik daarna heel bewust opnieuw gekozen heb om tijd te maken en dan blijft het werk maar ff liggen als iemand nu een beroep op me doet trek ik de deur achter me dicht en dan kom ik mijn strijk s'avond wel weer tegen maar je moet er dan wel voor waken dat het in balans blijft dus je mag ook nee leren zeggen. ik ben toen ook de weekenden dat de kids bij mij waren gaan plannen met iets gezelligs voor de kids zodat ik niet alleen de zorgende en opvoedende en regelende mamie was .het vergt inspanning maar het resutaat is het zeker waard want als je aandacht aan je naast geeft,hetzij in je gezin of daarbuiten dan brengt God ook mensen op je pad die jou de aandacht geven als je t eens nodig hebt en dat kan dan soms uit zeer onverwachte hoek komen, dan ervaar je ook zelf Gods zegeningen die je ook zelf hebt uit mogen delen. dan denk ik aan de tekst hoe je behandelt wilt worden ,doe dat ook naar je naaste
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 21 juli 2010, 11:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 11:32
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ik zal je in het kort vertellen hoe ik dat aanpak Tess, het MIJN manier van hiermee omgaan, dus geen moeten..
Ik geef niet toe aan die fases, omdat ik vind dat kinderen moeten leren met dat soort angsten om te gaan! Neem nou bijvoorbeeld omweer, kan enorm beangstigend zijn voor een kind, maar zijn bedje is een veilige plek! En ik ben vlakbij, altijd! Zo ook een voor hem opeens (tijdelijk) enge kamer..hij slaapt er w.s. al lang in maar heeft ineens iets bedacht waardoor het niet meer veilig voelt? Waarom is dat dan? Wil hij grenzen verkennen ten opzichte van zijn angsten en jou reacties? Heeft ie iets gezien/gehoord dat hem bang heeft gemaakt? Zit er iets anders achter?
Ik zie in dit soort situaties een taak weggelegd voor moeders (of vaders indien aanwezig), en nee, niet de boel verbouwen..maar praten, luisteren en vooral duidelijk maken dat er niets kan gebeuren , het is immers zijn kamer? en als het een gevaarlijke kamer zou zijn, had hij die nooit van jou gekregen toch?
hoe klein ze ook bij mij waren, vertrouwen is iets wat ik altijd prefereer aan te leren dan meegaan in hun fantasiewereld.. het is makkelijker om de boel aan te passen, dat geef ik direct toe! Maar de uiteindelijke winst van vertrouwen voor je kind is zoveel meer belangrijk en neemt ie de rest van zijn leven mee!!
succes ermee! |
helemaal met jou eens annemiek ik voeg er het volgende nog aan toe : als christen vertel je je kids over God en Zijn liefde en bescherming vertel dat de dieren door God geschapen zijn en hoe ze in vrede in het paradijs leefden.laat hem duidelijk alles in zijn kamertje bekijken en dat het dus maar plaatjes zijn (bv t behang) of alle knuffels op kleuterleeftijd lopen fantasie en werkelijkheid door elkaar zeg bv dat een leeuwenknuffel een sterk dier is die koning is over de andere dieren en dat ie dus goeie dingen doen. en dat als er bv enge dromen komen (angsten )hij kan vragen of Jezus in zijn dromen komt die kan dan alle enge dingen weghouden,zo bad mijn zoontje samen met mij voor het slapen gaan.en het heeft hem heel sterk gamaakt,zo zelfs dat ie aan zijn vriendjes getuigde dat als die een enge droom hadden gehad dat zij dan vast niet om de beschrming van Jezus gevraagd hadden. daarvoor zat ie bv erg in een stoere ridder periode en legde ie zijn speelgoedzwaarden in bed dan kon ie bv zich verdedigen tegen de boeven (had ie zelf bedacht,lol) nu bid hij nog steeds iedere avond om Jezus in zijn dromen en hij wordt over 3 mnd 11 ,hij heeft er een sterk geloof door verkregen
succes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 09:55
|
|
|
GOEDEMORGEN ALLEMAAL
het zonnetje schijnt,een bakkie heerlijke koffie en..... een berg werk die ligt te wachten en waar ik vandaag dus echt mee aan de slag moet ttssss zin of geen zin het moet gebeuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:16
Onderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Volgende week vrijdag, dat is dan de 23 juli ?? |
tja dan kan ik dus helaas niet,krijgen de kids net vakantie en hebben we een familie feest ,ik had gehoopt na de 9e augustus dan ben ik 2 weken home alone. dus helaas voor mij dus(of voor jullie ) ik ben er de 23e niet bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:18
|
|
|
henk je hebt waarschijnlijk de verkeerde lijst gecopieerd er is al een grotere lijst voor de 31e julie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:10
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik doe er geen chauffeurspakkie bij aan.... maar ik wil je best ff van t station ophalen met mn limo.... Euh Grace? kwam jij ook met het spoor? |
is nog ff onbekend hoe ik kom pieter maar ben zeker van de partij als ik ook van t station opgehaald moet worden laat ik t op tijd weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:54
|
|
|
storm : vandaag boom omgewaaid hier in de straat, belande op 4 auto's
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 14 juli 2010, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 21:40
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
hallo erika leuk idee die bbq bij deze meld ik me aan:
grace585
kom mensen zet je op de lijst en laten we een gezelligge avond hebben met elkaar
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 14 juli 2010, 21:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 11:23
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik ben afhankelijk van taxi als het in de buurt van Amersfoort is...ga jij dan ook mee taxi??? (of een andere taxi, das om het even)...
Zo niet, wil ik met alle liefde iets organiseren, maar dan word het wel hier in de buurt! Ga natuurlijk niet (weer...ahum!) iets organiseren zonder er vervolgens zelf bij te kunnen zijn.
Dus...roept u maar
Oh enneh...Grace...21 Augustus home alone? Dan kom je zeker ook wel gezellie naar de Bernisse? |
bernisse?????ben geloof ik ff t draadje kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 11:11
|
|
|
maar is er nu al een nieuwe datum geprikt voor dat terasje hangen wie neemt de organisatie op zich???
ik kan in de week van 9 tot 15 augustus en 16 tot 21 augustus (ben dan home alone zonder kids) dus als men dan wat vastzet ben ik van de partij dus laat maar weten
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 14 juli 2010, 11:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 juli 2010, 09:41
Onderwerp: Wanneer ben je er klaar voor?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Iemand wees mij op de volgende spreuk:
Liefde is een luxe die je je pas kunt veroorloven als al je vijanden zijn uitgeschakeld. Tot die tijd is iedereen van wie je houdt een gijzelaar die je moed ondermijnt en je beoordelingsvermogen aantast. -Orson Scott Card-
Hij werd me uitgelegd als dat je pas de liefde zult vinden als je daar aan toe bent en niet eerder...vond k een beetje een vreemde uitleg er zullen altijd mensen zijn die iets met je hebben...als je die dan eerst allemaal uit moet schakelen heb je daar wel een heel leven voor nodig denk ik. Geen tijd voor de liefde dus! En sowieso ligt het er maar aan hoe je het bekijkt of liefde je beoordelingsvermogen aantast...door de liefde ga je de dingen met andere ogen bekijken en heb je meer voor een ander over...Wat ook wel weer ten goede komt aan het "uitschakelen van je vijanden"...Je zult dan namelijk minder de behoefte voelen om dat te doen omdat je die liefde in je hebt, toch? Maar het zet me aan het denken...als ik naar mezelf kijk denk ik dat ik steeds meer een stapje in de buurt kom, maar toch nog niet klaar ben voor een nieuwe liefde. Simpelweg omdat ik op dit moment nog heel erg op mezelf gericht ben, mijn eigen weg aan het vinden. Maar ooit moet er toch een moment komen dat je er klaar voor bent? Hoe weet je dat nou eigenlijk? En...is God het daar eigenlijk wel mee eens? We zeggen allemaal wel heel geduldig..."Op Zijn tijd"...maar wat nou als Zijn tijd er nog niet lijkt te zijn, terwijl we zelf het idee hebben er wel aan toe te zijn? Hoe gaan we daar dan mee om?
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken... |
idd een aparte uitleg tess,ik zou t eerder interpreteren als dat je wanneer je verliefd bent en de ander weet t niet dat je dan vaak verlegen en dus geen moed hebt om die ander het te laten weten omdat men bang is dat het niet wederkerig is en wat betrefd oordelingsvermogen zou ik dan zeggen liefde maakt blind,dat zijn dan dus de vijanden die uitgeschakeld moeten worden.maar goed dat is dus mijn mening.
opnieuw liefhebben als je er aan toe bent? ja dat is idd heel dubbel.wij maken onze eigen keuzes om wel of niet met iemand verder te gaan,het wel of niet durven ligt denk ik aan het rugzakje wat je meeneemt. wat had men t in de bijbelse tijd dan gemakkelijk daar werd een bruid uitgekozen (zoals bv voor Isaack,abraham zond z'n knecht die met een bruid terugkwam en Isaack nam haar tot vrouw ,omdat het gewoon was dit zo te doen in die tijd) en ook hier had God bemoeienis. maar ik ben toch wel blij dat ik hier zelf mee mag kiezen en denk dat als men je rugzakje verwerkt heeft dat men dan ook makkelijker hier mee om kunt gaan.dus ik raad aan verwerk je rugzakje zodat je weer vooruit durft,dit doe je dan ook samen met God natuurlijk als je voor jezelf weet dat je weer stabiel en lekker in je vel zit durf je weer te leven,en ik geloof wel dat God daar ook zeker mee bezig is want hij vormd ons door alles heen,het leven blijft altijd een groeiproces(werk in uitvoering.)
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 14 juli 2010, 09:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 22:48
Onderwerp: een helpende hand(CM klusdag)
|
|
|
[quote=HANNAH810]
idd hannah helemaal met je eens , en de vrouwen die deze mannen krijgen boffen meer dan ze waarschijnlijk beseffen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 juli 2010, 22:42
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
God grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 13 juli 2010, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 09:24
|
|
|
url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/zonnen][/url]
de temperatuur loopt al weer lekker op rustig aan doen dus vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 09:18
|
|
|
[quote=PEACEDOVE820]t was gezellig, en we hopen dus 31 juli weer te gaan; wie gaat er mee? graag even reageren op dit berichtje en je eigen naam invullen.....
voorlopig hopen mee te gaan;
Johanneke 817 32 jaar, met kinderen Hannah810 37 jaar met kinderen Marieke897 39 jaar met kids Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud ) Susannah475 44 jaar Lielie304 erika 129 35 jaar grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud) trijnie 48 jaar miekjes285 41 jaar angelique 49 jaar
cor299 49 jaar martien579 41 jaar visser278 42 jaar henduk729 40 jaar timo 194 25 jaar geholi 202 50 jaar rob325 52 jaar Andre671 33 jaar
Zo ff mijn aanmelding aangepast want dat werdt er steeds afgegooid en nu hopen dat we dan ook zulk mooi weer zullen hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 19:53
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | valt er me bakken uit weer onweer trekt weg maar het regent behoorlijk |
hier bloedje heet en benauwd maar geen onweer of regen te bekennen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 00:12
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
een dikke knuffel voor alle met de helpende handen ,jullie zijn kanjers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:54
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Iets te laat, maar donkere wolken pakken zich samen en de eerste donder is al te horen...Lichtflitsen aan de hemel en de regen druppelt gestaag uit de lucht... oh ja...en ik zie geen hand voor ogen meer
Thunder's here!! |
idd,onweer,bliksem,slagregens,hagelstenen als knikkers,stormwinden,zo erg dat mijn mooie vlinderboom afbreekt alle zand weggeslpoeld,etc etc etc .NIET LEUK MEER DUS.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 10 juli 2010, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:47
|
|
|
ik hoop een volgende keer ook van de partij te zijn. misschien in de vak.als mijn kids bij hun pa zijn,hoef ik nergens naar te kijken,lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 21:40
Onderwerp: een helpende hand(CM klusdag)
|
|
|
BENNY WAAR WAS JE SLIJPTOL???????
ttssssssssssss dat was eens maar nooit meer. geen reclame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eerst smelten we weg, dan komt er storm en onweer,spoelt alle zand weg hagelbui met stenen als knikkers de storm dusdanig dat mijn mooie vlinderboom voor een groot deel afbreekt. het stormd en onweerdt nu nog steeds iedereen bekaf,nat en vooral uitgeput maar de stenen achter liggen,nu voor nog ik wacht met engelengeduld op een volgende nieuwe ploeg deze ploeg is total loss
op zoek naar zand
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 10 juli 2010, 22:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 09:01
|
|
|
ik neem mijn petje af voor de mannen (en vrouw)die mij zo meteen komen helpen op deze warme dag
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 10 juli 2010, 09:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |