ChristianMatch

Forum

kids en dating site
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:47

Aangezien het een nieuw gebruik is geworden om bij de activiteiten de kinderen te betrekken, heb ik een vraag: Wat vinden de kinderen ervan?
Weten ze dat je op CM zit en hoe reageren ze daar op?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:49

CHATULIEM619 schreef:
Aangezien het een nieuw gebruik is geworden om bij de activiteiten de kinderen te betrekken, heb ik een vraag: Wat vinden de kinderen ervan?

Denk dat mijn kid nog een beetje te klein is om dat te begrijpen...
Maar hou er zeker wel rekening mee, sla hem niet continu met nieuwe "vrienden" om de oren hoor!
Hij is wat dat betreft best flexibel, zo lang er maar terug gekletst word tegen em vind hij het wel best Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:40

Mijn kinderen weten niet eens wat een datingsite is, en dat gaan we lekker zo houden.
Ik wil mijn kinderen dan ook perse niet op cm-uitjes mee hebben.
Ten eerste zijn wij lid, niet zij, en hebben ook zij recht op hun privacy.
Ten tweede is cm een datingsite, als er iets met kinderen georganiseerd word zie ik hier en daar toch een beetje een vrijgezellensfeertje ontstaan, en daar wil ik ze gewoon niet tussen hebben.

Wel hebben we een paar keer thuis een bbq gedaan met wat mensen van cm waar mijn eigen kinderen dus ook bij waren.
Maar dan wel zelf mensen uitgenodigd( die we dan ook al vaker gezien hadden) en geen algemene oproep op forum.
Ook zijn ze wel eens mee geweest als we bij andere cmers op de koffie gingen, net zoals ze mee gaan naar andere kennissen die we niet via cm kennen.

Maar dat ik mijn kinderen niet mee wil nemen wil niet zeggen dat een ander dat niet zou mogen doen. Ik heb er dan ook geen moeite mee andermans kinderen tegen te komen op uitjes.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 22:44

CHATULIEM619 schreef:

mijn kinderen weten dat ik op cm zit en daar ook op de chat zit te kletsen
ze zien het als vrienden en kenissen van mama en hopen dat ik een fijne man leer kennen
een activiteit zien ze niet als echt van een datingsite omdat ik het zo niet breng naar de kids toe maar als een gezellige dag met kennissen waar je ook nieuwe mensen leert kennen,ik ga dus duidelijk niet daten met mijn kids erbij.laat dat duidelijk zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 22 juli 2010, 00:52

Persoonlijk lijken me de uitjes met kinderen heel leuk.
Het is er alleen nog nooit van gekomen om werkelijk er aan deel te nemen.(druk druk druk)

Ook voor de kinderen zelf lijkt het me prettig om met andere kinderen kennis te maken die ook (het merendeel) een van beide ouders missen.

Toch weten mijn kinderen niet van het bestaan van een datingsite af, en dat wilde ik ook graag zo houden. Ze zien CM wel eens voorbij flitsen als ik in de chatbox ben, maar weten niet beter of dat is een ander soort van msn.

Kinderen en datingsites passen niet bij elkaar vind ik, en daarom zijn de mensen met wie ik afspreek gewoon vrienden van msn, net zoals zij zelf hun vriendinnetje op msn spreken, en ook zelf daar langs gaan.

Wat mijn (oudste) kinderen wel weten is dat toen ik alleen kwam te staan, via internet contact heb gezocht met andere alleen staande ouders.
Mocht ik dus ooit met een CM uitje met kids meegaan zal dit dus voor hen niet vreemd zijn, omdat deze uitjes niet gebaseerd zijn op het vinden van een partner, maar op de gezellige contacten van alleen staande ouders en kinderen onderling.
(dat daar dan ook mensen zonder kinderen aanwezig zijn, is hartstikke leuk, maar daar kan ik toch niks aan doen Knipoog smiley )

En verder....en date via CM, daar wisten de kinderen niets van, want waarom zou je slapende kleine hondjes wakker maken?

Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 22 juli 2010, 00:53
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1