ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:04
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

ERIKA129 schreef:
Mee eens Annette gisteren had ik een dagje voor mezelf niks moest alles mocht en slapen vannacht Boze smiley tot 2 uur wakker gelegen Gefrustreerde smiley waarom?? geen idee misschien niet moe genoeg ikke weet het niet Twijfelende smiley

Ik merk aan mezelf tegenwoordig dat ik beter in mn vel zit als ik het druk heb. Ik heb volgende week een groot stressmoment, vroeger had ik weken ervoor al krom gestaan van de stres en geen oog dichtgedaan.
Nu heb ik het druk en sta ik er niet echt bij stil. Als ik niets doe gaat het malen in mn hoofd.
Volgende week zal het nachtje voor die dag best een kort nachtje zijn hoor, maar als het bij dat ene nachtje blijft ben ik al helemaal gelukkig!

Misschien is bezig blijven ipv niets doen toch beter, probeer het eens uit zou ik zeggen!
En er zit verschil in bezig zijn en het te druk hebben he, jezelf voorbij lopen is ook niet goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:07
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

ZEELAND736 schreef:
Hou het nog maar ff open...want ik slaap beroerd!!!

Nee hoor...ondanks dat ik niet slaap mag dit topic gewoon dicht...
Met slapeloosheid kan toch niemand je helpen....dus daarom...

Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 16:08
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

WILLEMIJN232 schreef:
Crossroad denkt nog een beetje ouderwets......... Knipoog smiley

Ik ook hoor.
Je trouwt en wordt samen 1, waarom dan perse je eigen naam willen blijven houden?

Ik ben er trots op mijn mans naam te mogen dragen. Lachende smiley

(maar een ander kan er misschien wel een goede reden voor hebben om dat niet te doen, dus iedereen moet dat lekker zelf bepalen)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 13:23

Bijvoorbeeld Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Mits je die aangenomen hebt he, dat doet niet iedere vrouw.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 3 oktober 2011, 13:25
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 13:07

[quote=GRACE585]

Grace...je bent nu getrouwd....dat betekent dat jij nu iets mag wat de meeste op deze site niet mogen. Misschien verklaart dat iets? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 22:48
BerichtOnderwerp: ziekenhoekje

en het is jolan931 Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 18:08

Mijn zoontje heeft vanmiddag met zn klas gedanst op het oogstfeest dat hier vandaag gevierd wordt. Schitterrend om te zien hoe hij zn probleempje (hij wordt momenteel onderzocht, heeft waarschijnlijk adhd) in dit geval perfect wist te gebruiken: ik sta hier te dansen en de rest van de wereld zie ik dan toch niet. En zonder aarzeling staat hij even voor 500 man te dansen Lachende smiley

Kan ik meteen door na het slechtste moment van de dag: bij 26 graden 2 uur lang in een feesttent staan met 500 polka dansende duitsers Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 15:11
BerichtOnderwerp: Sabbath of Zondag

GERRIT084 schreef:
Ben ik helemaal met je eens, wat de jaren 60 betreft, hoewel ik mij nog vaag kan herinneren, ik zaterdags s,morgens tot 11.30 naar de kleuterschool moest. De winkels om 13.00 dicht gingen, ter voorbereiding aan de zondag. En er op zondag niets open was, als alleen 1 kroeg, en 1 bar dancing, die ernstig veroordeeld werd door, zwaar gelovig Katwijk aan zee/rijn. Tegenwoordig is bijna alles open, in ieder geval de horeca. De enige van allochtone afkomst tot de jaren 80 waren St Klaas en zijn pieten, maar die gingen gelukkig weg rond 6 december. Maar heden ten dagen, wordt ook Katwijk overspoelt door andere allochtonen met winkels, die wel zondags open willen zijn, dus moeten de andere ook, anders weer positieve discriminatie. En dat mag ook weer niet, dus alle gevolgen van dien. Terug naar vroeger?! Helaas dat gaat niet meer. Gefrustreerde smiley

Niemand moet iets, je moet dan enkel accepteren dat bepaalde klanten op zondag bij je concurrent hun spulen halen.
Aan de andere kant kiezen gelovigen er dan vaak weer voor om ook doordeweeks hun spullen te kopen bij de winkelier die hun winkel gesloten houd uit respect voor de zondagsrust. Dus of het je nou op jaarbasis echt verlies oplevert als je voor de zondagsrust kiest betwijfel ik.

Ik kerk in een gemeente die erg toeristisch is. Onze kerk staat op een groot plein met veel cafe's, midden in het centrum.
Als wij zondagsmorgens de kerk verlaten staan we dus letterlijk meteen weer in de wereld, tussen de toeristen die een kopje koffie drinken op het terras.
Maar ik kan me daar niet erg aan storen, ik groet ze vriendelijk en vertrek richting huis om daar van mn kopje koffie te gaan genieten.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 12:38
BerichtOnderwerp: 23 september

PIETER649 schreef:
het prinsesse accent van die kamer begint te verschuiven naar een paardenmeisjeskamer Huilende smiley, smiley in tranen

nooit gedacht dat ik nog met weemoed aan die prinsessekamer terug zou denken.

Pieter, nu eerst een broodje ROSbief

gevolgd door broodje paardenrookvlees? Duiveltje smiley
gelukkig hebben we nog een andere dochter met prinsessengedrag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 2 oktober 2011, 11:53
BerichtOnderwerp: Sabbath of Zondag

GERRIT084 schreef:
Dus, eigenlijk horen wij, en de zaterdag (sabath) en de zondag te heiligen, als Christen zijnde. Dat vraag ik mij eigenlijk af, daar stamt volgens mij ook het vrije weekend van af. Maar ja, zelfs de zondag is al niet meer heilig in dit land. Als je ergens gaat solliciteren, en zegt dat je zondags vrij wil zijn, kom je al niet meer in aanmerking voor een baan.

Het vrije weekend bestaat nog niet zo lang hoor.
De 6 daagse werkweek is pas in de jaren 60 afgeschaft, tot die tijd werkte men gewoon 6 dagen (wat op zich bijbels is geloof ik, 6 dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen, maar de 7e de dag...)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 23:29
BerichtOnderwerp: 23 september

SANDRA206 schreef:
...aaach ik ben altijd welkom bij mijn vrienden Kussende smiley

Euh...je weet wat er de vorige keer nadat wij gezamelijk oud en nieuw vierden gebeurde he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maar k heb nog wel een prinsessenbedje voor je over hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:59
BerichtOnderwerp: Het weer

ERIKA129 schreef:
Ondanks dat het hier echt wel warm te noemen is 27 graden Coole smiley met zonnebril
is achter de stoep nog niet eens droog van de ochtend nevel vind dit wel vreemd eigenlijk!

Ideaal weer om je kind om te kopen: als jij nou ff lief bril uitzoekt bij de opticien gaan we daarna naar het eiscafe Lachende smiley
Nog nooit zo snel klaar geweest Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:54
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan

CROSSROAD317 schreef:
Het elfde gebod !!!

dat zegt het al he: nummer elf......das dus niet in de plaats van, maar een aanvulling op!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:46

PIETER649 schreef:
Ja vast!!
Het is zo perfect dat de inwoners graag de tol voor de kiltunnel betalen om even van het eiland af te mogen zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

het Alcatraz van nederland he, enkel kan je je hier vrijkopen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 13:39

HERMAN388 schreef:
Ik ben ook bij Rhodos bezocht, veel toeristen en bars.
Wat is Hoeksche Waard eigenlijk? Alleen voor de boeren misschien?
Hoeksche Waard heeft vaker mooi weer, jammer te weinig toeristen en bars Boze smiley

Dan heb je het verkeerde deel van Rhodos bezocht,je hebt daar ook schitterende rustige baaien, kleine gezellig dorpjes en genoeg natuur.
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 12:29
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan

CHATULIEM619 schreef:
Maar als je weet dat de wet vervangen is door een nieuwe wet, nl. de wet in ons hart, vind je het dan niet vreemd, dat de oude wet zo'n prominente plaats in de dienst heeft? Ontken je dan juist niet daarmee dat er een nieuwe wet voor in de plaats gekomen is? Ontken je daarmee niet in feite het verlossingswerk van Christus? Want waar draait het dan om, de oude wet die veroordeling gaf of de nieuwe wet, die verlossing geeft?

De 10 geboden zijn er niet om een ander mee om de oren te slaan (ik neem aan dat je dat bedoelt met veroordeling), die zijn er als richtlijnen voor jouzelf (net als de rest van de bijbel).

De prominente plaats in de dienst herken ik niet zo. In mijn oude gemeente werden ze elke dienst voorgelezen, maar zoals jij het omschrijft vind ik het een beetje alsof heel de dienst erom zou draaien, wat absoluut niet zo is.
Ik denk dat het juist goed is de 10 geboden naast het verlossingswerk van Jezus te plaatsen, er zijn regels maar er is ook vergeving als je een misstap gemaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 12:15

HERMAN388 schreef:
Hoeksche Waard is perfecte eiland Knipoog smiley

Ik heb in de hoeksche waard gewoond en heb meerdere eilanden bezocht, geloof me, dat eilandje van jou kan echt niet op tegen de griekse eilanden of de dominicaanse republiek Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op donderdag 29 september 2011, 12:17
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:47
BerichtOnderwerp: Kerkgeschiedenis

PIETER649 schreef:
nooit bij stil gestaan van te voren... tis hier echt achterlijk met al die vrije dagen Woedende smiley

Op 1 oktober is mijn jaar verlof afgelopen.
Dus maandag zou ik weer aan het werk moeten...maarja, nationale feestdag he Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 16:08
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje

CHATULIEM619 schreef:
Nog iets waar ik een hekel aan heb: okselhaar

Niet daten in duitsland dan Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:10

ERIKA129 schreef:
Die ken ik annette daar knap ik ook op af maar ik ben super blij dat er leggings zijn voor ONDER MIJN ROK kan slecht tegen panty's dus voor mij een uitkomst!

En een stuk warmer dan een panty Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:50

CHATULIEM619 schreef:
Idd, mn punt is gemaakt. Nog iets waar ik enorm op afknap, leggings...

Ik val niet op vrouwen, maar zelfs ik wordt daar wel eens onpasselijk van.
Die dingen horen ONDER een rok, die trek je niet aan met een kort shirtje erop (en dan zal ik mn mond nog ff houden over de vetrolletjes die daar tussendoor schieten) Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:47

Wat een gezeik toch weer over schrijffouten, daar gaat dit topic toch helemaal niet over.

Iedereen heeft wensen wat hij graag wel en niet ziet bij zijn nieuwe partner.
Het perfect figuur, de juiste haarkleur,hoog opgeleid, niet rokend, geen kunstgebit, juiste bhmaat, geen kinderen. De een wil graag iemand die flink jonger is en de ander moet er niet aan denken dat zn nieuwe partner jonger of van dezelfde leeftijd is.
En chat wil toevallig iemand die erg goed in nederlands is. Ik haakte af op mannen zonder werk, en zo hebben we allemaal onze wensen.

Hoe stom of juist wijs sommige van bovenstaande dingen ook zijn, jij bent degene die met de nieuwe partner verder moet. En het gaat er niet enkel om dat jij je nieuwe partner gelukkig maakt, hij of zij moet ook jou gelukkig maken! En als je zoiets storend vind is het je goed recht om er niet aan te beginnen.

Het enige dat je met een groot eisen pakket bereikt is dat je keuze in nieuwe partners steeds kleiner wordt. Als dat de consequentie is die je daarvoor wilt aanvaarden, zie ik het probleem niet zo?

Ik me overigens niet herinneren dat bij de omschrijving van mijn ideale match in mijn profiel ooit gestaan heeft:rokende,in het buitenland wonende, 13 jaar oudere man met beetje overgewicht.
Allemaal dingen waar ik hem op af kunnen wijzen. Maar ik ben al 3jaar dolgelukkig met mijn knuffelbeertje met gezonde eetlust Knipoog smiley

Sommige dingen zijn niet te plannen, en als ' de ware' dan onverwachts op je pad komt, neem je de mindere kantjes voor lief denk ik.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 28 september 2011, 12:20
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:38

MAGDA088 schreef:
en dat geldt ook voor chronische ziektes, natuurlijk is het een last soms, ziekenhuisbezoeken, soms medicijnen, meer zorg, maar om daar nu iemand voor te laten vallen?

Voor mij zit het verschil in het bewust er voor kiezen, of dat het je overkomt na de belofte: tot de dood ons scheidt.

Als je getrouwd bent en je partner wordt ziek, ga je niet daarom weg lijkt me. Wel kan iemands ziekte hem of haar veranderen, waardoor een huwelijk niet meer werkt.

Ik ben ook getrouwd geweest met iemand die chronisch ziek was.
De impact die dat op mijn eigen leven had, maakte wel dat ik na mn scheiding voor mezelf de keuze heb gemaakt daar nooit meer aan te beginnen.
Het maakt me niet uit wat iemand doet, rioolreiniger is ook een beroep, maar ik kan er niet meer tegen om 24/7 met iemand om me heen te zijn.

Ik ben inmiddels hertrouwd, laten we hopen dat het niet gebeurd, maar mijn echtgenoot kan ooit ziek worden en thuis komen te zitten. Dan is dat geen reden om te vertrekken, meer een uitdaging om samen een weg te vinden hoe je hier mee verder gaat leven.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 16:02

HERMAN388 schreef:
Jaaah, ik ken die Duitsers wel
Ik was vroeger in de bouw als begeleider voor de Duitsers voor timmerwerkzaamheden.
Wat deden ze? Veel te lui en te veel kletsen met landgenoten.
Werkzaamheden kwamen niet op tijd klaar.Erg schandalig. Gefrustreerde smiley

Dan weet ik niet wat voor duiters jij tegengekomen bent, maar mijn ervaring is juist het tegenovergestelde. Logisch, want als je baas je zat is hoef je volgende maand gewoon niet meer te komen, iemand ontslaan is hier heel simpel.

Maar onze dochter is dan wel in duitsland geboren, maar omdat Pieter en ik nederlands zijn heeft ze gewoon de nederlandse nationaliteit.
Wel mag ze op haar 18e kiezen wat ze zelf wil, nederlands blijven of duitse worden. Ik adviseer haar het laatste.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:22

ERIKA129 schreef:
Ehhhhhhh begint misschien met een P Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Laat dr gewoon lekker lui wezen heeft ook zij makkelijke kanten voordat mw loopt heb jij nog lang rust Knipoog smiley Al hoewel het dametje wel aan de maat is en dus aardig zwaar om steeds te tillen Verraste, verbaasde smiley

juist, mama begin een rugprobleem te krijgen Twijfelende smiley
voorlopig poosje bij de fysio, haar simuleren om in beweging te komen.

En daarna rennen we ons waarschijnlijk rot achter haar aan omdat ze dan alles tegelijk gaat doen, zitten, kruipen ,lopen...... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:20
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

ERIKA129 schreef:
Ik zou ook weinig moeite met de gulden hebben hoor als alles dan ook weer goedkkoper is Knipoog smiley
Ik bedoelde alleen dat dat omswitchen de staat weer veel centjes kost en dat wordt op ons natuurlijk weer verhaald met nog meer bezuinigingen Gefrustreerde smiley

Nu wordt de schuld van andere landen op je verhaald, wat zou er erger zijn, betalen voor je eigen land waar ze hun best doen om de boel in de hand te houden, of betalen voor een land als griekenland, die ondertussen vrolijk door feesten?

En verheug je nou niet te hard dat alles goedkoper wordt als je de gulden terug zou krijgen,waarschijnlijk wordt alles eerst weer een stuk duurder, bij de invoering van de euro zou er ook niets duurder worden...weet je nog?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:16

Met mn dochtertje naar de fysio geweest.
Ze is bijna 1 en kan nog steeds niet zitten, maar gelukkig niets erg aan de hand, mevrouw is gewoon lui!

(van wie zou ze dat nou hebben Clown smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:14
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld

ERIKA129 schreef:
Nog effe dus en heel europa weer de eigen munteenheid Boze smiley
Wie mag dat betalen??? juist de gewone burger Gefrustreerde smiley

Als ik dan gewoon weer met d-marken mag betalen heb ik daar weinig moeite mee. Betalen doen we toch wel, of het nou in euro's, marken of guldens is.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 14:51
BerichtOnderwerp: Trinity 22 oktober 2de Exloërmond

ILONA405 schreef:
Ik wil ook wel mee....
maar ik weet niet of ik tussen twee enge heren durf Clown smiley
Dus dames?

Maak van je hart geen moordkuilVerraste, verbaasde smiley

Mn vingers jeuken nu eigenlijk om hier een anekdote over cross neer te zetten waarin hij ook voor potencieel gevaarlijk aangezien werd, maar ik zal me inhouden Engeltje smiley

Ik heb beide heren in groepsverband ontmoet en dan zijn ze vrij ongevaarlijk hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 14:45

ARJAN024 schreef:
eindelijk de muis te pakken

die van je pc mag ik hopen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 56 Volgende
Pagina 31 van 56