ChristianMatch

Forum

Berichten van REBECCA667
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Berichten van REBECCA667
Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 03:43
BerichtOnderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?

DAYSPRING826 schreef:
Hoi Rebecca,

Hoewel ik zelf nooit negatieve ervaringen heb gehad in de sauna, kan ik me voorstellen dat sommige mensen liever in badkleding gaan. Ook in Nederland wat dat betreft keuze genoeg; om er een paar te noemen:

- Thermen Bussloo (http://www.thermenbussloo.nl/nl/badkledingdagen)
- Thermen Lucaya
- De Zwaluwhoeve (http://www.zwaluwhoeve.nl/belangrijkeinfo.php)
- De Veluwse Bron (http://www.veluwsebron.nl/informatie/badkledingdagen
- Thermen Romana (http://www.thermenromana.nl/)

enz.

Veel plezier!

ah dayspring en marylien jullie zijn geweldig. dank jullie wel. Lachende smiley

Laatst aangepast door
REBECCA667
op woensdag 16 februari 2011, 03:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 21:17
BerichtOnderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen

[quote=MADELIEF469]

ledenwerving??? hahahaha. dat zou wel leuk zijn. ja. hahaha.

ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoeveel mensen er hier op cm zijn aangesloten. Lachende smiley

ik zal geduldig zijn en mij in tussentijd richten op het forum. Knipoog smiley

het is toch niet aan mij of er voor mij nog een parnter in het verschiet ligt of niet. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 21:10
BerichtOnderwerp: Onze last te zwaar???

[quote=MARY052]Waarom was mijn last zo zwaar?

ik heb dit stuk met tranen in mijn ogen gelezen. het maakt me klein, nederig en geliefd.

dank je wel voor het plaatsen.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:38

[quote=MADELIEF469]De klokjes zijn er niet voor niets, een klokje bij een profiel is duidelijk genoeg...even een time out voor de desbetreffende persoon.

Verder de zoekopties, de extra zoekopties kunt je ook aangeven dat je géén getrouwde mannen zoekt voor vriendschappen of mannen die in een relatie zitten. Die krijg je dan ook niet in je lijst.

ik wil hier geen ruzie of twistpunt over maken. dat is niet mijn ding. ik heb het nog eens nagekeken omdat thomas dat al aangaf. maar ik heb mijn match-zoek opdracht toch echt goed opgegeven. en kreeg 4 horloges. eigenlijk zouden die mannen hun profiel moeten aanpassen dan. toch??? op: zit in een relatie. verder was er ook een profiel waarbij de man in een relatie zit maar geen horloge liet zien.

het spijt mij dat er door onverdraagzaamheid mensen gekwetst zijn. dat is ook niet de opzet van mijn reaktie.
mijn reaktie is gericht op de stelling. zoals ik al zei.
van mij hoeft er hier op cm niemand weg. maar mistig wordt het wel.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:11

MARYLIEN613 schreef:
wauw Rebecca,
voor jou is het dus echt zoeken naar één die vrij is en kijken of het klikt?
Ik gun het jou hoor,
maar khoop je ook niet teveel teleurstellingen toe,
ik heb ondertussen geleerd, wat je wil forceren lukt niet,
bij mij niet,
ik geloof meer in iets dat kan groeien,
en zodoende meestal begint met vriendschap,
mss heb jij meer succes,
ik ga alvast duimen voor jou meid!

tja eigenlijk wel. Lachende smiley
ik ben een serieus persoon en hoewel ik ook erg spontaan ben vind ik een relatie een serieuze zaak.
daarnaast ben ik ook erg ouderwets in mijn opvattingen.
dat besef ik mij heel goed maar schaam mij er niet voor. dus als ik tegen mijn gevoel in de moed opbreng om te reageren op een profiel en dan te horen krijg van een man in kwestie dat hij al iemand gevonden heeft. vind ik dat heel erg leuk voor de man en de vrouw in kwestie, maar schaam ik mij toch ook een beetje en denk ik wel bij mijzelf, of er niet een mogelijkheid is voor cm om naast de items als fototoestelletjes en hartjes en klokjes ook een item gemaakt zou kunnen worden waardoor je kan zien dat de man al voorzien is. want ouderwets als ik ben. als de man een vrouw heeft is hij voor mij als chat verboden terrein. ik hoef dat niet zo nodig, chatten met een gebonden man. ik voor mij vind dat een hellend terrein.
en daarom maakt een mengelmoes het voor mij wat moeilijk. mistig. ik heb wel al ontdekt dat dit forum op zich ook erg leuk is.

daarnaast vind ik het heel erg dat er mensen zijn die zo weinig liefdevol zijn dat ze mensen vervelende mailjtes sturen om ze te verwonden of weg te sturen.
van mij mag iedereen blijven en gelukkig zijn met cm en met elkaar.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:46
BerichtOnderwerp: wat mis je op dit moment ?

HANS764 schreef:
---------------------------------------------------------------------------
Ik, en ook talloze broeders en zusters, komen té vaak mensen tegen, die wél een relatie willen aangaan, maar niet het drievoudig snoer.
  • Pre 4:12 En indien iemand den een mocht overweldigen, zo zullen de twee tegen hem bestaan; en een drievoudig snoer wordt niet haast gebroken.
Kortgeleden een broeder, wie ik te hulp schoot omdat hij niet zoveel kennis heeft aangaande het Woord, om een dame van zijn leeftijd te vertellen van het Woord van God. Ze was zeer geïnteresseerd, zoals ze zelf zei. Ze kreeg zelfs gratis een Bijbel mee... maar na een maand of drie bleek dat ze zich de moeite niet had genomen om ze te lezen, maar ze heeft wel moeite gedaan hem te verleiden. Maar ik hoefde hem gelukkig niet te waarschuwen voor wat staat geschreven in Spreuken 5.

Ik kan ook tig meiden aan de haak slaan. Ik heb sowieso al twee buurvrouwen wanneer ik ja zou zeggen, ik ze gelijk kan strikken, maar de ellende is dat ze Hem, Die bij mij op de 1e plaats staat, niet blieven!!

je redenatie dat je een relatie zoekt met een vrouw die God kent en de bijbels als haar leidraad is begrijpelijk. maar voor de rest kan ik je niet volgen.

heb je wel eens van trots gehoord? 2 vrouwen die aan je voeten vallen op een woord van jouw?
veroordeling? zij kreeg een GRATIS bijbel maar had er na 3 maanden nog niet in gelezen maar wilde de man wel verleiden?

wat zegt de bijbel over deze zaken.

een bijbeltekst die elke christen zou moeten kennen en doordrenkt zou behoren te zijn zijn in mijn ogen de tekst van liefde is...........

goedentieren, pronkt niet, is niet trots, veroordeelt niet,........

is er een man hier op cm die die woorden kent en ook toepast in zijn dagelijks leven en boven de 45 is???????????? of vrouw. ook goed natuurlijk. een goede vriendschap is ook veel waard.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:14

THOMAS968 schreef:
Het weren van gehuwde stellen is helemaal niet aan de orde. Een beetje zielig ook om dat te willen. Henk en Robbedoes, Saskia en Aernout, Pieter en Annette, het zijn en waren pareltjes op CM. Bovendien ontstaan hier stellen en dat is ook best wel gezellig. Kleingeestig om deze mensen te willen weren en bovendien is er niets binnen de regelgeving van CM wat hun aanwezigheid in de weg staat. Suggereren dat gehuwde stellen hier niet mogen zijn, zegt eerder iets van degene die dit kennelijk wil.

Thomas.

ik heb over dit stukje/kopje nagedacht en ik wil hier toch graag even op reageren. niet zo zeer op thomas hier nu op dit moment zegt maar over het algemeen.

ik ben nieuw hier op cm. en zo gezegt "op zoek". ik heb na enig zwerven op datingsites de keuze gemaakt dat boven alles ik graag een relatie zou willen hebben waarbij de man God kent etc.
nu is het zo dat ik 6 matches heb. maar.................

van die 6 matches zijn er 4 bezet.
nu kan je dan zeggen, daar kan je vrienden mee worden. dat is zo. maar dat is voor mij niet de insteek om lid te worden van cm.
het wordt voor mij lastig "zoeken" zo. nu is het niet zo dat ik alle reeds gebonden mensen hier weg wil hebben. absoluut niet. maar het is wel mistig zo. misschien dat cm een aparte lijn kan/wil maken om beide kanten tegemoet te komen????
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 09:29
BerichtOnderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?

WADRIAAN370 schreef:
De echte sauna bezoekers gaan voor de sauna en genieten daar van en mensen met andere gedachten daar over is naar mijn mening wie de schoen past trekken hem aan ik vind het heerlijk en ik geniet ervan

ik begrijp deze commotie wel. de eerste keer dat ik naar een gemengde sauna ging koste mij dat veel moeite. toen ik daar eenmaal zat bleef ik in de sauna zelf een grote handdoek omhouden. daar maakte een man een opmerking over.
ik ben niet daarna niet meer naar een gemengde dag geweest. en nadat een andere vrouw tegen mij gezegt had dat ik er nog best mocht zijn (wat alweer 15 jaar geleden is) ook niet meer op vrouwendag.
het punt is dat daar niet iedereen met de zelfde instelling gaat zitten. (namelijk genieten van de warmte, reiniging en ontspanning)

daarna ben ik wel regelmatig naar een hammam geweest. dat is bijna het zelfde. maar bij welke sauna's kan je terecht op een badpakkendag? zou best graag nog eens heen willen.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 08:25
BerichtOnderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?

HENK030 schreef:
Ik vind het wel best zo laat me maar vrij gezel blijven en nieuwe vrienden leren kennen , vind ik belangrijker dan een relatie ben nu al weer 4 jaar alleen en voel me niet eenzaam ofzo

ik kan mij hier heel goed in vinden. alleen is het soms zo dat ik net dat beetje extra mis.
alsof je zuurkool eet zonder mosterd. het vult. honger heb je niet, maar er knaagt soms wel wat.
maar of dat nu het gemis is van iemand hebben om leuke dingen mee te doen (bioscoop, uit eten, samen op vakantie etc) of dat ik nu echt iemand mis die dagelijks om me heen zou zijn.
ik zit tussen hoop en vrees ben ik bang.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 04:56
BerichtOnderwerp: brood en een steen

XABIA794 schreef:
ik vind het soms een behoorlijk spanningsveld... je vraagt een brood en verwacht al een steen.
ik zal maar niet verlangen om naar het Zuiden te vertrekken, stel je voor dat God je naar Syberie stuurt Twijfelende smiley
Ik heb niet zozeer de houding om dingen voor mezelf aan God te vragen, des te meer het verlangen Hem in alles te vertrouwen wat Hij voor je in plan heeft.
Maar diep vanbinnen heb je ergens een tegengevoel van wat er zou kunnen komen, net dat wat je niet ziet zitten. word je daardoor net belemmert in je gebeden?
Strijd en tegenslag doet je geweldig groeien. Pas door strijd voel je hoe het is om gedragen te worden... een voorrecht zelfs, maar toch zou ik liever die steen niet als vooruitzicht willen zien...

een mens lijd het meest door het lijden dat hij vreest.

een steen is niet altijd slecht. een diamant of robijn is ook een steen. maar wel mooie, toch?
God zal je nooit iets vragen wat boven je macht zal zijn. Hij weet als geen ander wat je wel en niet aan zou kunnen. bovendien is Hij het licht op je pad.
Heb vertrouwen.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 04:39
BerichtOnderwerp: wat mis je op dit moment ?

HANS764 schreef:
Een lief-fie dat onverzadigbaar is... in het Woord. Die meer en meer wil weten, van typologie tot numerologie. Die precies op dezelfde golflengte zit en gewoon open en eerlijk durft te zijn!

wat hebben mannen toch altijd met open en eerlijk zijn.....

wat ik mis is een man die dat ook eens echt meent.
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667 (61)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 17:42
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

REBECCA934 schreef:
Om 8 uur in me bed kruipen na mn nachtdienst Slapende smiley

hear hear... Lachende smiley

mijn mooiste moment van vandaag was op de markt precies dat stukje lint vinden wat ik zocht.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van REBECCA667
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4